F 750 GS - Edition 40 Years GS


F 750 GS – “40 Years GS" edicija

Budite dio legendarne povijesti

Priča o uspjehu GS-a započinje 80-ih: od tada se zalaže za znatiželju i bezgraničnu avanturu. Izdanje F 750 GS "40 Years GS" slavi ovaj životni stav: odaje počast povijesti GS-a i nosi upečatljivu crno-žutu boju legendarnog R 100 GS. Danas se, kao i prije, može prepoznati po snažnom GS izgledu. Tehničke značajke F 750 GS - poput njegovih Pro načina vožnje i DTC - pružaju kontrolu, a vožnju čine ugodnom. Pustolovini ništa ne stoji na putu: Napišite vlastitu povijest, budite dio zajednice i živite #SpiritofGS.

Značajke “40 Years GS” edicije

Jedinstveni dizajn za godišnjicu: Inspiriran modelom R 100 GS i nadimkom "Bumblebee", njegov crno-žuti izgled uistinu je upečatljiv. Upečatljivi elementi dizajna pretvaraju legendarni izgled u istinsku privlačnost pažnje i dopuštaju da motocikl zablista u punom sjaju.

+ Saznajte više
40 Years GS oznaka u žutoj boji
Vidimo 40 Years GS oznaku u žutoj boji.
Visokokvalitetni Brembo kočioni sustav
Vidimo crni Brembo kočioni sustav.
Legendarni crno-žuti izgled
Crno-žutu shemu boja vidimo u tročetvrtinskom pogledu.
Štitnik za ruke u žutoj boji kao vizualni naglasak
Vidimo žuti štitnik za ruke.
Upečatljivi GS natpis na sjedalu
Vidimo žutu naljepnicu GS na sjedalu.
GS poklopac hladnjaka
Detaljno vidimo poklopac hladnjaka s GS logotipom.
Crni naplatci
Vidimo crni naplatak.
Sjedalo u crno-žutoj boji
Vidimo sjedalo u crno-žutoj boji.

40 godina vožnje za avanturom

Od Afrike do Srednje Azije: GS je bio gotovo svugdje u svijetu u 40 godina. Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar usprkos elementima. GS je pionir dvostrukog sportskog motocikla.

+ Saznajte više
1980.
Lansiranje prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija s brojnim inačicama modela
40
Godina jedinstvenih iskustava s GS legendom
1.2
Do danas je proizvedeno preko 1,2 milijuna GS modela

Već 40 godina GS se zalaže za avanturu, znatiželju za nepoznatim i zajednicu koja živi #SpiritofGS sa svakim kilometrom. Njegova priča o uspjehu započinje 1980. godine s modelom R 80 G/S: brzo je postao popularan motocikl za sve izazove, kako na cesti, tako i na terenu.

+ Saznajte više
Od off-road sporta do ceste

1978 do 1980:

1978. godine BMW Motorrad privukao je pažnju prethodnikom na prvi GS: GS 80 uzima dvije zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službene narudžbe. Ali njegov je uspjeh dokazao da su inženjeri i mehaničari u pravu: njihov je motocikl uistinu učinio ugodnom vožnju i po cesti i van ceste. Na tržište je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Njegov uspon započinje

1980 do 1987:

S motorom GS, BMW Motorrad stvorio je savršenu sintezu terenske i cestovne vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama.  S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad stvorio je segment za velike, udobne motocikle - koji dominira i danas.

GS dobiva zamah: više pomicanja, više snage

1987 do 1996:

Novi top model, R 100 GS, usredotočen je na velike promjene: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebno izdanje "40 Years GS" modela.

Novo poglavlje u sportskim motociklima

1994 do 2003:

GS je na putu da postane ikona uz kontinuirano mijenjanje: 1994. godine s R 1100 GS pojavljuje se prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se dobro vozi na cesti i savršeno se vozi na dugim turama. 1999. R 1150 GS slijedi njegove korake. Koncept se namjerno dalje razvija s ciljem putovanja, a 2002. još se više prilagođava potrebama putnika na daljinu s modelom R 1150 GS Adventure - rođena je serija Adventure.

Od jednocilindričnog do dvocilindričnog

2000 do 2008:

Vrlo popularni modeli "Funduro", F 650 i F 650 ST, prilagođeni novacima, prerađivali su svoje motore početkom novog tisućljeća. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i onaj tipični enduro osjećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tekućinski hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači čistu avanturu, čak i u segmentu srednjeg ranga.

Od zračnog do vodenog hlađenja bokser motora

2004 do 2017:

2004. BMW Motorrad ponovno je objavio R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kojem terenu, a istodobno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada prije nije učinjeno. Također ima poluaktivan ovjes s Dynamic ESA (elektroničko podešavanje ovjesa), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novu razinu.

GS postaje još jači

Sljedećih godina BMW Motorrad nastavio je nadograđivati ​​GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promjenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 ​​GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modificiranom šasijom.

Doživite avanturu GS ​​zajednice

Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Saznajte više
spinner