G 310 GS - Edition 40 Years GS

G 310 GS - "40 Years GS" edicija

Vožnja u avanturi legendarnog izgleda

Već 40 godina BMW GS kombinira svestranost i bezgraničnu avanturu. To obilježavamo ove godine G 310 GS "40 Years GS" edicijom. U crno-žutom izgledu legendarnog R 100 GS, oživljava povijest GS-a: spontanu, vedru i opremljenu tipičnim GS linijama. Zahvaljujući Ride by Wire, s pouzdanjem će vas provesti kroz grad i šire. S ovim motociklom možete bez napora prevaliti te kilometre, iskusiti čistu zabavu u vožnji od prvog okreta ručice gasa - i osjetiti #SpiritOfGS na svakom kilometru.

ZNAČAJKE “40 YEARS GS” EDICIJE

Jedinstveni dizajn za godišnjicu: Inspiriran modelom R 100 GS i nadimkom "Bumblebee", njegov crno-žuti izgled uistinu je upečatljiv. Upečatljivi elementi dizajna pretvaraju legendarni izgled u istinsku privlačnost pažnje i dopuštaju da motocikl zablista u sjaju više od 40 godina GS povijesti.

+ Saznajte više
40 Years GS oznaka u žutoj boji
We see a close-up of the yellow 40 Years GS sticker.
Oscilirajuća vilica, štitnik lanca i oslonac za noge u crnoj boji
We see the swinging arm, chain guard and footrest of the G 310 GS in side view.
Tipična GS bočna linija u žutoj i crnoj boji
We see the side view of the front with a focus on the black and yellow paintwork.
Crni spremnik i upravljač
We see the tank and handlebars of the G 310 GS from diagonally above in detail.
Crno vjetrobransko staklo
We see the side view of the front of the G 310 GS with a focus on the black tinted windscreen.
Blok motora u crnoj boji
We see the completely black engine block with G 310 lettering.
Trake u upečatljivoj žutoj boji
We see the GS lettering and the tape design on the black tank.
Crni naplatci
We see a detailed section of the black rims of the G 310 GS.

40 GODINA VOŽNJE SA AVANTUROM

Od Afrike do Srednje Azije, od Južnog Pola do Sjevernog Pola: GS je posvuda u svijetu u 40 godina. Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar usprkos elementima. GS je pionir sportskog motocikla.

+ Saznajte više
1980.
Lansiranje prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija s brojnim inačicama modela
40
Godina jedinstvenih iskustava s GS legendom
1.2
Do danas je proizvedeno preko 1,2 milijuna GS modela

Već 40 godina GS se zalaže za spontanost, bijeg od svakodnevnog života - i jedinstvenu zajednicu koja sa svakim kilometrom živi #SpiritOfGS. Njegova priča o uspjehu započinje 1980. godine s modelom R 80 G/S: brzo je postao popularan motocikl za sve izazove, kako na cesti, tako i na terenu.

+ Saznajte više
Od off-road sporta do ceste

1978 do 1980:

1978. godine BMW Motorrad privukao je pažnju prethodnikom na prvi GS: GS 80 uzima dvije zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službene narudžbe. Ali njegov je uspjeh dokazao da su inženjeri i mehaničari u pravu: njihov je motocikl uistinu učinio ugodnom vožnju i po cesti i van ceste. Na tržište je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Njegov uspon započinje

1980 do 1987:

S motorom GS, BMW Motorrad stvorio je savršenu sintezu terenske i cestovne vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama.  S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad stvorio je segment za velike, udobne motocikle - koji dominira i danas.

GS dobiva zamah: više pomicanja, više snage

1987 do 1996:

Novi top model, R 100 GS, usredotočen je na velike promjene: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebno izdanje "40 Years GS" modela.

Novo poglavlje u sportskim motociklima

1994 do 2003:

GS je na putu da postane ikona uz kontinuirano mijenjanje: 1994. godine s R 1100 GS pojavljuje se prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se dobro vozi na cesti i savršeno se vozi na dugim turama. 1999. R 1150 GS slijedi njegove korake. Koncept se namjerno dalje razvija s ciljem putovanja, a 2002. još se više prilagođava potrebama putnika na daljinu s modelom R 1150 GS Adventure - rođena je serija Adventure.

Od jednocilindričnog do dvocilindričnog

2000 do 2008:

Vrlo popularni modeli "Funduro", F 650 i F 650 ST, prilagođeni novacima, prerađivali su svoje motore početkom novog tisućljeća. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i onaj tipični enduro osjećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tekućinski hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači čistu avanturu, čak i u segmentu srednjeg ranga.

Od zračnog do vodenog hlađenja bokser motora

2004 do 2017:

2004. BMW Motorrad ponovno je objavio R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kojem terenu, a istodobno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada prije nije učinjeno. Također ima poluaktivan ovjes s Dynamic ESA (elektroničko podešavanje ovjesa), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novu razinu.

GS postaje još jači

Sljedećih godina BMW Motorrad nastavio je nadograđivati ​​GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promjenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 ​​GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modificiranom šasijom.

Doživite avanturu GS ​​zajednice

Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.

+ Saznajte više
spinner