R 1250 GS – Edition 40 Years GS

R 1250 GS – “40 Years GS” edicija

Dokazane performanse, legendarni dizajn

BMW GS je pionir, kombinirajući svestranost i jedinstveno iskustvo vožnje tijekom 40 godina. To slavimo izdanjem „40 Years GS“ edition R 1250 GS. Upečatljivim crno-žutim izgledom legendarnog R 100 GS, povijest GS-a oživljava. Jedinstveni dizajn kombinira se u R 1250 GS s modernim značajkama poput proširenih načina vožnje Pro i bokser motora ShiftCam. Koristite vrhunsku snagu i neograničeni užitak vožnje na bilo kojem terenu. Bilo na cesti ili izvan nje, iskusite #SpiritOfGS zajedno.

Značajke “40 Years GS” edicije

Jedinstveni dizajn za godišnjicu: Inspiriran modelom R 100 GS i nadimkom "Bumblebee", njegov crno-žuti izgled uistinu je upečatljiv. Upečatljivi elementi dizajna pretvaraju legendarni izgled u istinsku privlačnost pažnje i dopuštaju da motocikl zablista u sjaju više od 40 godina GS povijesti.

+ Saznajte više
Prednji dio sa “40 years GS” naljepnicom
We see a close-up of the 40 Years GS sticker.
Štitnik za ruke u žutoj boji kao vizualni naglasak
We see the 40 Years GS edition with a yellow hand protector.
Crna i žuta Option 719 poklopac glave cilindra
We see the 40 Years GS edition with a black and yellow Option 719 cylinder head cover .
Spremnik sa “1250” natpisom i “Option 719” logotipom
We see the tank of the Edition 40 Years GS with 1250 lettering and Option 719 logo in the detail view.
Sjedalo u crno-žutoj boji
We see the black and yellow seat of the 40 Years GS edition with a GS sticker.
Robusnog oblika s moćnim Boxer motorom
We see the R 1250 GS from in top view with 1250 lettering and the protruding boxer engine with cylinder head covers of the Option 719 billet parts.
Sportsko vjetrobransko staklo u žutoj boji
We see the sporty windscreen in yellow on the 40 Years GS edition.
Zlatni upravljač
We see the 40 Years GS edition with golden handlebars.

40 GODINA VOŽNJE SA AVANTUROM

Od Afrike do Srednje Azije: GS je posvuda u svijetu u 40 godina. Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar usprkos elementima. GS je pionir sportskog motocikla.

+ Saznajte više
1980.
Lansiranje prvog GS modela, R 80 G/S
6
GS generacija s brojnim inačicama modela
40
Godina jedinstvenih iskustava s GS legendom
1.2
Do danas je proizvedeno preko 1,2 milijuna GS modela

Svaka priča o uspjehu ima svoj početak: priča o GS-u započinje 1980. godine kada BMW Motorrad predstavlja R 80 G/S. Robustan je, svestran i bez napora za rukovanje u bilo kojoj situaciji: postaje prvi veliki sportski motocikl na svijetu. I još uvijek se vozi 40 godina kasnije. Nezaustavljivo - i pogodno za svaku avanturu.

+ Saznajte više
Od off-road sporta do ceste

1978 do 1980:

1978. godine BMW Motorrad privukao je pažnju prethodnikom na prvi GS: GS 80 uzima dvije zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službene narudžbe. Ali njegov je uspjeh dokazao da su inženjeri i mehaničari u pravu: njihov je motocikl uistinu učinio ugodnom vožnju i po cesti i van ceste. Na tržište je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.

Njegov uspon započinje

1980 do 1987:

S motorom GS, BMW Motorrad stvorio je savršenu sintezu terenske i cestovne vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama.  S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad stvorio je segment za velike, udobne motocikle - koji dominira i danas.

GS dobiva zamah: više pomicanja, više snage

1987 do 1996:

Novi top model, R 100 GS, usredotočen je na velike promjene: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebno izdanje "40 Years GS" modela.

Novo poglavlje u sportskim motociklima

1994 do 2003:

GS je na putu da postane ikona uz kontinuirano mijenjanje: 1994. godine s R 1100 GS pojavljuje se prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se dobro vozi na cesti i savršeno se vozi na dugim turama. 1999. R 1150 GS slijedi njegove korake. Koncept se namjerno dalje razvija s ciljem putovanja, a 2002. još se više prilagođava potrebama putnika na daljinu s modelom R 1150 GS Adventure - rođena je serija Adventure.

Od jednocilindričnog do dvocilindričnog

2000 do 2008:

Vrlo popularni modeli "Funduro", F 650 i F 650 ST, prilagođeni novacima, prerađivali su svoje motore početkom novog tisućljeća. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i onaj tipični enduro osjećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tekućinski hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači čistu avanturu, čak i u segmentu srednjeg ranga.

Od zračnog do vodenog hlađenja bokser motora

2004 do 2017:

2004. BMW Motorrad ponovno je objavio R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kojem terenu, a istodobno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada prije nije učinjeno. Također ima poluaktivan ovjes s Dynamic ESA (elektroničko podešavanje ovjesa), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novu razinu.

GS postaje još jači

Sljedećih godina BMW Motorrad nastavio je nadograđivati ​​GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promjenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 ​​GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modificiranom šasijom.

Doživite avanturu GS ​​zajednice

Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.

 

+ Saznajte više
spinner