R 1250 GS – “40 Years GS” edicija
BMW GS je pionir, kombinirajući svestranost i jedinstveno iskustvo vožnje tijekom 40 godina. To slavimo izdanjem „40 Years GS“ edition R 1250 GS. Upečatljivim crno-žutim izgledom legendarnog R 100 GS, povijest GS-a oživljava. Jedinstveni dizajn kombinira se u R 1250 GS s modernim značajkama poput proširenih načina vožnje Pro i bokser motora ShiftCam. Koristite vrhunsku snagu i neograničeni užitak vožnje na bilo kojem terenu. Bilo na cesti ili izvan nje, iskusite #SpiritOfGS zajedno.
Značajke “40 Years GS” edicije
Jedinstveni dizajn za godišnjicu: Inspiriran modelom R 100 GS i nadimkom "Bumblebee", njegov crno-žuti izgled uistinu je upečatljiv. Upečatljivi elementi dizajna pretvaraju legendarni izgled u istinsku privlačnost pažnje i dopuštaju da motocikl zablista u sjaju više od 40 godina GS povijesti.
























40 GODINA VOŽNJE SA AVANTUROM
Od Afrike do Srednje Azije: GS je posvuda u svijetu u 40 godina. Motocikl koji je savladao svaki teren i svaku ulicu - moćan i hrabar usprkos elementima. GS je pionir sportskog motocikla.
Svaka priča o uspjehu ima svoj početak: priča o GS-u započinje 1980. godine kada BMW Motorrad predstavlja R 80 G/S. Robustan je, svestran i bez napora za rukovanje u bilo kojoj situaciji: postaje prvi veliki sportski motocikl na svijetu. I još uvijek se vozi 40 godina kasnije. Nezaustavljivo - i pogodno za svaku avanturu.
1978 do 1980:
1978. godine BMW Motorrad privukao je pažnju prethodnikom na prvi GS: GS 80 uzima dvije zlatne medalje na međunarodnom šestodnevnom enduru. Motocikl je razvio vlastiti tim programera bez službene narudžbe. Ali njegov je uspjeh dokazao da su inženjeri i mehaničari u pravu: njihov je motocikl uistinu učinio ugodnom vožnju i po cesti i van ceste. Na tržište je pušten 1980. godine pod nešto drugačijim imenom, BMW R 80 G/S.
1980 do 1987:
S motorom GS, BMW Motorrad stvorio je savršenu sintezu terenske i cestovne vožnje: bez obzira na vrstu podloge, vozači imaju kontrolu nad svojim motociklima u svakoj situaciji, istovremeno uživajući u maksimalnoj udobnosti na dugim rutama. S motorom R 80 G/S, BMW Motorrad stvorio je segment za velike, udobne motocikle - koji dominira i danas.
1987 do 1996:
Novi top model, R 100 GS, usredotočen je na velike promjene: najmoćniji je i najbrži enduro na tržištu. Sa svojom upečatljivom crno-žutom bojom poznat je pod nazivom „Bumbar“. Boja je i danas izuzetno popularna među obožavateljima i ukrašava ovogodišnje posebno izdanje "40 Years GS" modela.
1994 do 2003:
GS je na putu da postane ikona uz kontinuirano mijenjanje: 1994. godine s R 1100 GS pojavljuje se prvi enduro s bokser motorom s četiri ventila. Toliko je popularan jer se dobro vozi na cesti i savršeno se vozi na dugim turama. 1999. R 1150 GS slijedi njegove korake. Koncept se namjerno dalje razvija s ciljem putovanja, a 2002. još se više prilagođava potrebama putnika na daljinu s modelom R 1150 GS Adventure - rođena je serija Adventure.
2000 do 2008:
Vrlo popularni modeli "Funduro", F 650 i F 650 ST, prilagođeni novacima, prerađivali su svoje motore početkom novog tisućljeća. Zahvaljujući vodeno hlađenom jednocilindričnom motoru, vozači F 650 GS i F 650 GS Dakar imaju dovoljno pogona za svakodnevnu vožnju, kao i onaj tipični enduro osjećaj. U 2008. godini, F 650 GS i F 800 GS, oba potpuno redizajnirana enduro modela, opremljeni su tekućinski hlađenim dvocilindričnim rednim motorom. To znači čistu avanturu, čak i u segmentu srednjeg ranga.
2004 do 2017:
2004. BMW Motorrad ponovno je objavio R 1200 GS. Ima veću zapreminu, snagu i okretni moment, što ga čini još dinamičnijim na bilo kojem terenu, a istodobno teži 30 kilograma manje. Nova era započinje gotovo deset godina kasnije, kada inženjeri BMW Motorrad opreme R 1200 GS s vodeno hlađenim bokser motorom - nešto što nikada prije nije učinjeno. Također ima poluaktivan ovjes s Dynamic ESA (elektroničko podešavanje ovjesa), koji podiže udobnost upravljanja i vožnje na novu razinu.
Sljedećih godina BMW Motorrad nastavio je nadograđivati GS legendu. Popularni R 1250 GS pojavljuje se s preuređenim dvocilindričnim bokser motorom: zahvaljujući svojoj promjenjivoj kontroli bregaste osovine BMW ShiftCam, pruža veću snagu u svim rasponima brzina, a GS čini još lakšim. Uz to, modeli srednje klase F 750 GS i F 850 GS neprestano se razvijaju i čine vožnju ugodnijom većim zapreminama i modificiranom šasijom.
Doživite avanturu GS zajednice
Krenite u uzbudljivu GS avanturu s našom novom serijom “Adventures of a Lifetime”.