BMW R nineT
Temeljito reduciran. A opet potpuno prisutan. BMW R nineT. Klasični roadster utjelovljuje strast i inovativnost više od 90 godina dizajna motocikala, s visokokvalitetnim materijalima i pažljivom izradom do najsitnijih detalja. Njegov kultni boxer motor sada se još bolje stapa sa svojim izvornim proporcijama. I pruža snagu pri vožnji preko asfalta s poboljšanim okretnim momentom u zavojima. Bezbrojne mogućnosti individualizacije ne znače ograničenja kada je u pitanju vaša samospoznaja. Postanite dio #Soulfuel zajednice i pokažite tko ste zapravo sa svojim R nineT.
KARAKTERISTIKE ZA INDIVIDUALNE
Svaka od četiri boje naglašava jedinstvenost vašeg BMW R nineT. Koji vam odgovara?
























Kvalitetni materijali, ručno rađen karakter. R nineT je prvi izbor mnogih entuzijasta za prilagođavanje motocikala.
”Dominic Thönnes
Product Management
Stvorite vlastiti R nineT
Stvorite vlastiti R nineT
Zahvaljujući svom modularnom dizajnu, R nineT je savršen za izražavanje vaše individualnosti. S paketom gredica Option 719 Classic izrađenim od čistog aluminija možete stvoriti elegantne naglaske na svom motociklu. A s kompleksno proizvedenim dvobojnim Sport aluminijskim naplatcima Option 719 zajamčeno je da nikoga nećete ostaviti ravnodušnim.
IMPRESIVAN POGON
Uživajte u snazi
Snažni dvocilindrični bokser motor hlađen zrakom i uljem sada radi još mirnije. Iako svojih 80 kW (109 KS) i dalje crpi iz obujma od 1.170 cc, prolazi mnogo bolje zahvaljujući spljoštenoj krivulji snage i momenta između 4.000 i 6.000 o/min. Time seoske ceste čine još ugodnijima za vožnju, a ujedno zadovoljavaju nove Euro 5 standarde.
DETALJI ZA UŽIVANJE U SIGURNOJ VOŽNJI
Osjećajte se življe sa svakom krivinom
Osjećajte se življe sa svakom krivinom
Profesionalni načini vožnje utječu na dovod goriva i odziv leptira za gas vašeg R nineT. Način rada "Dynamic" čini motor još izravnijim, a vožnju po suhom asfaltu još dinamičnijom. Osim toga, svjetlo za zavoje omogućuje sigurno skretanje u svakom zavoju. To je zato što poboljšava osvijetljenost unutarnjeg dijela zavoja do kuta nagiba od 25 stupnjeva.