HP4 RACE


Samo za trkaću stazu.

BMW HP4 RACE

Maksimiziran do osnove

HP4 RACE je više od zbroja njegovih dijelova. Ovaj motocikl je čista emocija. Od razvoja pa sve do trkaće staze, strast je ono što je ovaj trkaći motocikl učinilo onim što jest. Pokretač inovacija, dizajniran da pomakne granice. HP motocikl prvi je motocikl na svijetu koji nudi potpuno karbonski okvir i potpuno karbonske naplatke. S 158 kW (215 KS) snage teži samo 146 kilograma (suha težina). Ručno izrađeni san za ograničen broj entuzijasta.

Čiste performanse

HP4 RACE je remek-djelo inženjerske sposobnosti. Svaku od trkaćih limitiranih strojeva ručno su napravili naši stručnjaci i opremili ih numeriranom naljepnicom. Usredotočena strast koju proizvodimo samo za one koji je dijele. Za one koji nemaju ograničenja i uvijek idu dalje. Samo za one čije granice i zahtjeve ne zadovoljavaju samo HP4 RACE, već ih moraju redefinirati. Postoji samo nekoliko takvih.

+ Saznajte više

Novo mjerilo u lakoj konstrukciji.

Okvir HP4 RACE-a izrađen je od beskrajnih ugljičnih vlakana i kontinuirana je komponenta od glave upravljača do stražnjeg kraja. U usporedbi sa standardnim okvirom, on snižava ukupnu težinu od punih četiri kilograma. Karbonska tehnologija BMW-a HP4 RACE ne odnosi se na to kako izgleda, već na njegove karakteristike. Olakšavaju preračunavanje i ugradnju torzije i krutosti ovisne o funkciji. Čvrsta kao aluminij, tvrda kao čelik. Sve prednosti karbonskog materijala bile su u potpunosti iscrpljene na kotačima. Ostaju posebno fleksibilni.

+ Saznajte više

Dizajn HP4 Race

HP4 RACE u mirovanju. Motiv rijetke vrijednosti.

Savršenstvo do najmanjih detalja.

Razvijen za trkaće staze, HP4 RACE ima samopodržavajući karbonski prednji dio koji praktički proždre prednji vjetar sa svojim agresivnim dijelom rame iza. Vjetrobransko staklo u obliku kupole nudi vozačima optimalnu zaštitu i drži ih aerodinamično. Savršena interakcija lakiranja i karbonskog materijala čini HP4 RACE apsolutnim sjajem kada mu se možete diviti u mirovanju. Novo doba je i za boju. Uz HP4 RACE, predstavljamo nove HP motosport boje Light bijela/Racing metalik/Racing crvena.

+ Saznajte više

Četverocilindrični četverotaktni redni motor

158
kW (215 KP) pri 13,900 o/min (maks. brzina rotacije 14,500 o/min)
999
ccm kapacitet
120
Nm / okretni moment
14.500
U/min / max. okretni moment
Četverocilindrični četverotaktni linijski motor hlađen vodom/uljem

Napravljen ručno. Konfiguriran za maksimalne performanse.

Napravljen ručno. Konfiguriran za maksimalne performanse.

Napravljen ručno u Berlinu, HP4 RACE motor je daljnji razvoj motora iz dalekog WM-a i svjetskog SBK-a. Isporučuje 158 kW (215 KS), a maksimalna brzina rotacije povećana je na 14.500 o/min. Maksimalni okretni moment od 120 Nm pri 10000 o/min. Prvi servis, uključujući zamjenu ulja, obavlja se nakon što je motor pokrenut i zabilježen na testnom postolju od strane naših stručnjaka. Motor je endoskopiran, a podešavaju se vremena upravljanja i zazor ventila. Znači da je HP4 RACE spreman da u potpunosti iskoristi svoj potencijal na trkalištu odmah nakon isporuke.

+ Saznajte više

Doživite zvuk HP4 Race

2D Software paket

Softver za analizu i konfiguraciju za vaš HP4 Race.

Otkrijte sada external-link-arrow-slim Created with Sketch.
Softver za trkaći kalibracijski komplet
  • Preuzmite softver za trkaći kalibracijski komplet
    ZIP   |   56.37 MB

Najvažnije značajke HP4 RACE

Najvažnije stavke u detalje
  • Moć i savršenstvo. Kućište motora je bilo "HIPed", najmanji zračni džepovi uklonjeni su iz svakog pojedinog dijela pod nadtlakom. Lagane i visoke čvrstoće čeličnih spojnih šipki motocikla uparene su na 0,5 g i kreću se u fino uravnoteženoj radilici. Četiri klipa su uparena i optimizirana za podnošenje povećanih brzina rotacije i opterećenja. Maksimalni regulirani tlak ulja pumpe za ulje smanjen je sa 6 na 5 bara i, u kombinaciji s tankim kalibrom 0W40 ulja, stvara znatno manje gubitka energije. Svaki motor HP4 RACE Motor tolerira se na sposobnost ispaljivanja. Nakon povlačenja motora, komora za izgaranje endoskopira se kako bi se otkrili sudari klipa na krovu komore za izgaranje. Motor povučen na testnom postolju potpuno je elastičan odmah od riječi za kretanje.

  • Izvedba kočnice na najvišoj razini. Moto GP kočiona čeljust Brembo GP 4 PR dobro je poznata iz Moto GP-a. Obuhvaća trkaći kočioni disk s plovnim T-om promjera 320 mm. S debljinom od 6,75 mm, može podnijeti najveća opterećenja. Monoblok kočne čeljusti posebno je otporan na temperaturu, a titanijski klipovi sa smanjenim trenjem zaokružuju rad kočenja. Kočione čeljusti opremljene su trkaćim Brembo/04.

  • 6-stupanjski EVO mjenjač skratio je hod prijenosa i uključuje sekundarni prijenos. Mjenjačem se upravlja preko HP RACE pomoćnika Shift Assistant Pro. Vozač prima jasne povratne informacije sa svakim mjenjanjem zbog nedostatka pokretača opruge. Kao što je to obično slučaj u trkačkom sportu, dio prabacivanja je eleminiran, a prvi stupanj prijenosa nalazi se na vrhu. Brzine 2-6 pomaknute su prema dolje. Ako je potrebno, mehanizam mjenjača može se pretvoriti u ulični format. Upravljanje kotačima i najveći okretni moment motora prilagođeni su odgovarajućim načinima vožnje WET, INT, DRY1, DRY2. Ograničivač brzine na stazi je spreman za upotrebu kada se odabere prvi stupanj prijenosa. Kad se zaustavi, kontrola pokretanja se također pokreće automatski. To osigurava da vozači mogu usredotočiti svoju punu koncentraciju na start utrke.

  • Svaki HP4 RACE ima svoju karbonsku pločicu s uzastopnim brojevima, koja je udubljena u most vilice. Funkcionalno podvozje HP4 RACE može se podesiti za bilo koju vrstu trkališta. Korištenjem prilagodljivog prilagođavanja pomaka, vozači mogu prilagoditi tvorničke postavke od 30 mm pomoću odlagača u 26-32 mm i 30-28 mm. Kut glave upravljača je za 0,5° ravniji nego kod standardnog modela 65,5°. Može se podesiti od +0,5° do +1°. Zahvaljujući postavkama može se postići naknadni hod od 95-112 mm.

  • Brušena aluminijska ploča s tipkama omogućuje dostupnost svih važnih postavki za vožnju s točnošću rada. S lijeve strane, mogu se prebaciti zasloni na nadzornoj ploči i izvršiti sve postavke DTC-a i EBR-a. Postavke načina vožnje (WET - INT - DRY1 - DRY2), gumb za pokretanje i graničnik brzine na stazi te prekidač za isključivanje nalaze se na desnoj strani.

  • Optimalna ergonomija za svakog vozača. Standardna visina sjedala je 831 mm, najmanja prilagodba sjedala (-15 mm) je 816 mm, a najviša prilagodba sjedala (+15 mm) 846 mm. Nadalje, brušeni sistem oslonaca za noge ima 8 različitih postavki. Sužavanje upravljača također se može podesiti za 15°.

  • Dinamička kontrola vuče dobiva svoje podatke iz ponovo postavljenog senzora zakutne brzine. Vuča se može podesiti od +7 do -7, a na raspolaganju su i četiri načina vožnje. Načini rada: WET - INT - DRY1 - DRY2 razlikuju se u pogledu progresivnog mapiranja stupnjeva prijenosa, relativnog najvećeg zakretnog momenta i specifikacija upravljanja kotačima. Zajedno s EBR-om (kočnica motora), vozači mogu utjecati na karakteristike kočenja i ubrzanja te se optimalno prilagoditi uvjetima trkališta. 

  • Naplatci od karbonskih vlakana i specifičan dizajn kotača štede dodatnih 1540 g u odnosu na kovane kotače. Znatno smanjene dimenzije kotača, osobito opseg, posebno su uočljivi pri svakoj promjeni smjera i pri kočenju. Za spojeve materijala, optimalno pozitivno zaključavanje postiže se skupljanjem i pritiskom na dodatnim dijelovima kao što je ugradnja lančane trake od aluminija. To omogućuje potpuno izbjegavanje rješenja za umetanje i povećavanje stabilnosti.

  • Suha težina od 146 kilograma (DIN prazan 171 kg) je naporan posao. Svaka komponenta bila je optimizirana za težinu ili se, ako nije potrebna, odbacila. Provjereno je do najsitnijih detalja gdje se može pohraniti gram i zadržati funkcija netaknuta ili može li se uopće poboljšati. Na primjer, vijci od titanija koriste se za motor i okvir. U veličinama 6, 8 i 10 ne samo da štede na težini, već i štede na potrebnim alatima.

HP4 RACE u detalje

Stručnjaci objašnjavaju najbitnije značajke

Na video external-link-arrow-slim Created with Sketch.

Obilazak tvornice u Berlinu

Iza kulisa: proizvodnja HP4 RACE

Na video external-link-arrow-slim Created with Sketch.

Dodaci za HP4 Race

BMW Motorrad Motorsports

BMW Motorrad Race trofej

Saznajte više external-link-arrow-slim Created with Sketch.

Više Sport modela