Svi motocikli se isporučuju samo uz opremu propisanu zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije na ovoj web stranici mogu se razlikovati od ovoga.

BMW C 650 GT.

UVJERENO KROZ URBANU DŽUNGLU.

BMW C 650 GT najnoviji je i najekskluzivniji maxi skuter BMW Motorrad. Njegova elegantna i rafinirana silueta naglašava njegov elegantan karakter. Sveobuhvatna konstrukcija, udobno sjedalo i visoko vjetrobransko staklo omogućuju vam da udobno pređete velike udaljenosti - bez obzira na vremenske prilike. Osim toga, veliki pretinac za pohranu osigurava vam da lako možete pohraniti svoju kupnju, prtljagu ili do dvije kacige. Inovativna sigurnosna značajka je opcijski (SVA) Side View Assist. Ovo je posebno korisno u gradskom okruženju jer upozorava na vozila koja se približavaju vašem slijepom kutu brzinom do 80 km/h.

Dizajn C 650 GT

Odaberite svoj stil.

Sve dobre stvari dolaze u troje - C 650 Sport dostupan je u tri atraktivne verzije u boji: Novi Hockenheim srebrni metalik daje komplimente Black storm metalik i Opcija 719 Sparkling storm metalik.

*/-->

Hockenheim srebrna metalik

Savršeno za gradsku džunglu: nova Hockenheim srebrna metalik čini da vaš C 650 GT izgleda posebno dobro u urbanoj sredini.

*/-->

Black storm metalik

Verzija boje Black storm metalik podvlači elegantan karakter vašeg C 650 GT.

*/-->

Opc. 719 Sparkling storm metalik

Sa Spezial bojom Opcije 719 Sparkling storm metalik možete svom skuteru dati poseban sjaj.

Privlači poglede prolaznika.

Novi C 650 GT odlikuje se prepoznatljivim i modernim stražnjim dijelom privlačnog izgleda i novim stražnjim svjetlom. Pojedinosti poput logotipa "GT" zašivenog na sjedalu i novog upravljača s središnjim dijelom visokog sjaja i kromiranim naglascima naglašavaju posebno sofisticirani i ekskluzivni karakter C 650 GT. Viša ogledala manje vibriraju i pružaju bolji pogled straga.
+ Saznajte više

Dvocilindrični redni motor

44
kW (60 KS) na 7,750 o/min
180
km/h maksimalna brzina
647
cc kapacitet
4,6
potrošnja litara na 100 km na temelju WMTC-a
Hlađen vodom, četverotaktni dvocilindrični motor

Snažno napravljen.

Snažno napravljen.

Dinamični i snažni redni dvocilindrični motor hlađen vodom koji isporučuje 63 Nm, 44 kW (60 KS) i maksimalnu brzinu od 180 km/h čini skuter agilnim vozilom za grad i snažnim suputnikom za duga putovanja.

Zahvaljujući redizajniranom kvačilu i CVT-u, skuter sada ubrzava brže pri nižim brzinama, poput na semaforima.

Verzija smanjene snage s 35 kW (48 KS) osigurava da vlasnici EU vozačkih dozvola ispod 25 godina mogu uživati ​​i u C 650 GT.

+ Saznajte više

Novi izgled. Snažan zvuk.

Novi izgled. Snažan zvuk.

C 650 GT ima novi ispušni sustav izrađen od visokokvalitetnog nehrđajućeg čelika. Izgleda vrlo blistavo, puno je lakši od prethodnika i ima nižu razinu emisije i buke. Osim toga, pruža puniji, snažniji zvuk.

+ Saznajte više

Doživite zvuk C 650 GT

Najvažnije značajke C 650 GT

Ugodno kroz grad.

Ugodno kroz grad.

C 650 GT je najekskluzivniji maxi skuter iz BMW Motorrad. Sada se možete voziti u dodatnom komforu zahvaljujući električno podesivom vjetrobranskom staklu i dodatnim dodacima poput grijanih ručki i sjedala. Skuter također ima i najveći odjeljak za odlaganje u svojoj klasi, koji je nevidljivo integriran u rastegnutu siluetu.

+ Saznajte više
  • Vidite što se događa oko vas.
    Inovativna sigurnosna značajka je opcijski (SVA) Side View Assist. Ovo je posebno korisno u gradskom okruženju jer upozorava na vozila koja se približavaju vašem slijepom kutu brzinom do 80 km/h.
  • Najveća moguća sigurnost prilikom kočenja i ubrzavanja.
    Uz ABS (kočioni sustav protiv blokiranja), potpuno ispravni ASC (kontrola proklizavanja) sada je standard i za C 650 GT. ASC povećava sigurnost vozača, posebno kada su uvjeti na cesti nepredvidivi, aktivnom intervencijom u upravljačkom motornom sustavu ako je potrebno. Na primjer, sprječava da se stražnji kotač vrti tijekom vožnje po kiši.
  • Nova, praktičnija postavka.
    Konstrukcija šasije i ovjesa C 650 GT u potpunosti je redizajnirana. Stopa opruga prednjih vilica i stražnjeg opružnog nosača smanjena je za 10 posto. To daje vozilu osjetljiviji odziv bez smanjenja njegove stabilnosti.
  • Automatski osigurava najbolje osvjetljenje.
    Dnevna svjetla za vožnju automatski se prilagođavaju okolišu. Primjerice, prilikom ulaska i izlaska iz tunela automatski se prebacuju na kratko svjetlo i natrag. Vozač više ne mora ručno podešavati svjetla. To olakšava koncentraciju na promet.
  • Lakše za podići.
    C 650 GT je još lakše podići. Kinematika glavnog postolja je redizajnirana, smanjujući snagu potrebnu za dizanje skutera za 30 posto.

Više individualnosti

Posebna oprema i pribor.

Opsežna ponuda posebne opreme i originalnih BMW Motorrad dodataka zaokružuje ovaj smišljeni elektro maxi skuter.

Saznajte više

Intervju s Edgarom Heinrichom

Natrag u Bavarsku nakon Indije.

Intervju sa Edgar Heinrich-om, Voditelj dizajna BMW Motorrad.

Nakon kratkog boravka u Indiji, Edgar Heinrich vratio se u München kako bi vodio dizajnerski tim BMW Motorrad. Bio je to sretan povratak za ljubitelja motocikala, koji je karijeru započeo 1986. godine u BMW-u. Predvodio je dizajn mnogih BMW motocikala: rally bike Paris-Dakar, K 1200 S i R, HP2 Enduro, R 1150 GS , R 1200 GS i nedavno S 1000 RR.

Prije njegova zaposlenja kod indijskog proizvođača automobila Bajaj, također je sudjelovao u dizajnu bicikala K 1600 GT i GTL, kao i C 600 Sport i C 650 GT maxi skuter. Svi su oni bili uspješni proizvodi koji su proširili horizonte ovog etabliranog tržišnog segmenta i privukli brojne nove kupce. U ekskluzivnom intervjuu za BMW Motorrad, Edgar Heinrich govori o svojoj strasti za dizajniranjem, sakupljanjem i obnavljanjem motocikala svih vrsta.

Saznajte više

C 650 GT pribor

Ostali modeli urbane mobilnosti