BMW C evolution.

Za budućnost bez kompromisa.

Sa BMW C evolution, danas možete doživjeti urbanu mobilnost sutra - bez potrebe za kompromisima. Naprotiv: ovaj elektro maxi skuter kombinira održivost, dinamiku i okretnost u jednom dizajnu koji privlači sve poglede. To ne samo da vam omogućuje da lako ostavite ispušne plinove i buku iza sebe, već i svako drugo vozilo u gradskom prometu s lakoćom. Snažni, potpuno električni pogon brzo vas dovodi do vašeg odredišta i na taj način osigurava užitak u vožnji. A zahvaljujući dometu do 160 kilometara, vaša će radost trajati cijeli dan. Tome su dodana četiri načina vožnje i inteligentno obnavljanje energije pri kočenju i ubrzavanju. Maksimalni učinak u vožnji, kompatibilnost s okolišem, inovativne tehnologije - C evolution je beskompromisno zadovoljstvo u vožnji.

Dizajn C evolution

Dizajn koji utjelovljuje budućnost.

Oblik C evolution govori futuristički i na prvi pogled je tipičan za BMW Motorrad. LED dnevna svjetla, LED svjetla i veliki TFT zaslon naglašavaju tehnološku prednost. Istodobno, upečatljivi odvojeni oblik definitivno se pridružuje članstvu BMW Motorrad obitelji.  Nova metalik mineral sivo / crna boja daje odvažnu izjavu i u kombinaciji s crnom bočnom oblogom otvara put eleganciji. Uz to, nova grafika na bočnoj oblozi čini da električni maxi skuter izgleda modernije. Kvalitetna obrada i izvrsni detalji poput obojenih šavova klupa ili zatamnjenog vjetrobranskog stakla upotpunjuju dizajn. 

+ Saznajte više

Snažni elektromotor

35
kW (48 KS) na 4,650 o/min
2,8
s ubrzanje 0-50 km/h
72
Nm max. okretni moment
160
domet km po WMTC-u
Tekući hlađen E motor

Energični pogon.

Energični pogon.

Za razliku od tradicionalnih motora s izgaranjem, električni pogon u C evolution nudi spontani i vrlo izravan prijenos snage. Nema kašnjenja u nakupljanju zakretnog momenta. Imate punu snagu na raspolaganju odmah.

S maksimalnom snagom od 35 kW (48 KS) i 72 Nm okretnog momenta na "radilicu" teoretski gledano, on zapravo stvara okretni moment od gotovo 600 Nm na stražnjem kotaču u praksi. Najveća brzina elektronički je isključena na 120 km/h kako bi se optimizirala potrošnja električne energije, a samim tim i domet. Broj ubrzanja od 0 do 50 km/h jedva je 2,8 sekundi - tako da nitko ne postigne bolji start od vas kada svjetla na semaforu postanu zelena.

+ Saznajte više

Baterija i tehnologija punjenja

Tehnologija koju pokreće BMW i.

Tehnologija koju pokreće BMW i.

Uređaj za pohranu energije u BMW-u C evolution sastoji se od tri modula od kojih svaki ima dvanaest litij-ionskih baterijskih ćelija. Zahvaljujući posljednjim generacijama akumulatora sa 94 Ah, za razliku od 60 Ah, raspon C evolution sada je do 160 kilometara (po WMTC).

Kućište baterija, potpuno vodootporno, izrađeno je od lijevanog aluminija, a ujedno se nalazi i cijeli elektronički sustav upravljanja i punjenja. To je ujedno i potporni dio šasije i zaštitnik sudara za litij-ionski baterijski modul.

BMW i bio je tehnološka inspiracija iza C evolution baterije. Moduli visoke kvalitete identični su onima koji se koriste u BMW-u i3 i proizvode se u istoj tvornici u Dingolfingu. Dijelovi elektronskog sustava upravljanja također su usvojeni iz i3 i i8. To obuhvaća napon, struju i temperaturu i osigurava da se visoki napon sigurno aktivira i deaktivira.

+ Saznajte više

Potpuni užitak u vožnji.

Potpuni užitak u vožnji.

Baterija se u BMW-u C evolution puni pomoću integriranog uređaja za punjenje - bilo u uobičajenom kućišnom napajanju ili na stanici za punjenje. Utičnica utikača za punjenje na vozilu kompatibilna je s tipom utikača automobila 1. Standardni kabel za punjenje ima odgovarajući nacionalni utikač za postavljanje utičnica za kućanstvo. Alternativno je moguće koristiti kabel punjača Mode 3 kako biste mogli koristiti javne stanice za punjenje ili zidne kutije. To omogućuje pristup struji od 16 A za brže punjenje.

Kratka vremena punjenja posebno su praktična u svakodnevnoj uporabi. Kao i novi način tihog punjenja, koji punjenje čini malo dužim, ali mnogo tišim.

+ Saznajte više

C evolution najvažnije značajke

Prepoznatljiva prednja strana.
C evolution prednji dio
Udobno punjenje.
C evolution punjenje
Veliki TFT zaslon u boji.
C evolution TFT zaslon u boji
Mnogo kvalitetnih detalja.
C evolution detalji
Opcionalni držač smartphone-a.
C evolution držač smartphone-a
Snažni elektromotor.
C evolution električni motor
Bočna obloga ploče s grafikom.
Bočna obloga ploče s grafikom
Praktični pretinac za kacigu.
C evolution pretinac za kacigu

Pokretan inovacijom.

Pokretan inovacijom.

C evolution postavlja tehnološke standarde i odlikuje ga velika svestranost. Sa svoja četiri različita načina vožnje, C evolution ne ostavlja ništa poželjnim i obećava varijabilnu vožnju savršeno prilagođenu željama vozača. Ali inovativne značajke kao što su praktična pomoć u vožnji unazad i kontrola proklizavanja zahvaljujući sustavu Torque Control Assist (TCA) čine jednu stvar vrlo jasnom: s C evolution ste pionir novog pokreta - beskompromisno u pogledu performansi u vožnji i ekološkoj kompatibilnosti.

+ Saznajte više
Torque Control Assist (TCA).

Da bi osigurao da dovoljno obrtnog momenta stalno ostaje pod nadzorom vozača, elektronički upravljački sustav nadzire brzinu stražnjeg kotača i po potrebi smanjuje okretni moment. Pomoć pri upravljanju zakretnim momentom (TCA) djeluje na sličan način kao i ASC (Automatska kontrola stabilnosti), sprječavajući nekontrolirano okretanje stražnjeg kotača - pogotovo kod isključenja.

Uz veliki oporavak snage i pridruženi visoki vučni okretni moment, TCA također sprečava blokiranje stražnjeg kotača, slično kao što ABS radi tijekom kočenja, što je usput također standardno ugrađeno u C evolution.
Asistent za vožnju unazad za posebno lako upravljanje.

Tehnološki kompleksna osobina u skuterima sa motorima sa izgaranjem, pomoćni uređaj za vožnju unazad dolazi kao standard u BMW-u C evolution. U gradu ova funkcija olakšava upravljanje i izlaz iz parkirnih mjesta na kojima je prostor ograničen. Pomoćnik se aktivira prekidačem na upravljaču, a reverzno aktiviranje prikazuje se na ekranu.
Oporavak snage tijekom kočenja i ubrzanje.

Riječ "recuperate" je latinskog porijekla i znači "oporavak". U konstrukciji motornih vozila pojam se odnosi na tehnološku metodu obnavljanja energije.

BMW C evolution također sadrži ovu inovativnu tehnologiju. Kad se aktiviraju kočnice, električni se motor automatski pretvara u generator, a energija kočenja preusmjerava se natrag u bateriju u obliku električne energije. Rezultat je povećana energetska učinkovitost i zauzvrat duži domet.

Oporavak uključuje stvaranje umjetnog vučnog momenta, čija snaga ovisi o stupnju rekuperacije. Vozaču se ovaj vučni moment čini poput poznate "kočnice motora" koja stupa na snagu prilikom uklanjanja gasa s motorom za unutarnje izgaranje.
Četiri načina vožnje za zadovoljstvo i učinkovitost vožnje.
BMW C evolution ima četiri načina vožnje, a vozač ih može mijenjati tijekom putovanja koristeći prekidač na desnoj strani upravljača:

ROAD:
srednja rekuperacija povlačenja, maksimalno ubrzanje. Standardni način rada.

ECO PRO:
Maksimalni oporavak pri povlačenju, ograničeno ubrzanje. Raspon optimiziran za +10 do 20%.

DYNAMIC:
Maksimalna rekuperacija povlačenja, potpuno ubrzanje. Omogućuje 'riding without braking'/'one-pedal osjećaj'.

SAIL:
Nema povrata kočenja, punog ubrzanja, vožnje bez momenta. Čak i lagana vožnja je bez usporavanja.
Višenamjenski TFT zaslon u boji.

Umjesto analognih kružnih instrumenata, BMW C evolution ima jedan središnji digitalni zaslon. Veliki, lako čitljiv TFT ekran u boji sadrži sve poznate informacije i funkcije računala, kao što su brzina, temperatura, prijeđena kilometraža itd. Tu je i indikator napunjenosti baterije i dva tračna zaslona za potrošnju energije (ePOWER) i rekuperacija (CHARGE).

Pored poznatih pokazatelja statusa, lampice upozorenja uključuju i nove simbole koje zakonom moraju imati električna vozila. Na primjer, postoje svjetla koja ukazuju na potencijalnu grešku izolacije ili ograničenje snage u slučaju preopterećenja.
Hibridni okvir s niskim težištem.

Cilj u razvoju ovjesa BMW-a C evolution bio je postići najbolje iz oba svijeta: najbolju moguću stabilnost u smjeru pri velikim brzinama i optimalno rukovanje u gustom gradskom prometu. Nisko težište koje pruža baterija olakšava rukovanje i osigurava izvrsna svojstva sporog rada.

Integriranje električnog pogona zahtijeva potpuno novi pristup dizajnu ovjesa. Kućište baterije nalazi se na mjestu poznatog glavnog okvira: sadrži ležaj za jednostranu okretnu poluga pogonskog sklopa.

Nosači prednjeg i stražnjeg kotača gotovo su uobičajeni. Prednja vilica okrenuta naopako kao put opruge od 120 mm. Stražnji kotač vođen je jednostranim okretnim krakom pogonskog sklopa s 115 mm pomicanja opruge.

Kotači i kočnice su iz C 650 Sport ili C 650 GT. Standardni BMW Motorrad ABS također se temelji na 2-kanalnom Bosch sustavu poznatom iz dva maxi skutera. Međutim, za obnavljanje energije integrirana su dva dodatna senzora i ABS softver je u skladu s tim prilagođen. Kako bismo kontrolirali obnavljanje energije, dva dodatna senzora koje smo integrirali i ABS softver prilagodili smo.
Isprobana ergonomija i karoserija.

Karoserija i ergonomija BMW-a C evolution inspirirani su njegovim benzinskim bratom, C 650 Sport. Vjetrobransko staklo u sportskom stilu pruža dovoljnu zaštitu u urbanim sredinama, a vozaču pruža i dobar cjelokupni pogled. Visoko vjetrobransko staklo, dostupno kao dodatni pribor, pruža veću udobnost i poboljšanu zaštitu od vjetra.

Vozilo teži 275 kg, što je malo teže od BMW-ovih maxi skutera s motorom za izgaranje. Ova relativno mala dodatna težina postiže se korištenjem modernih kompozitnih materijala.

Praktična rješenja za prostor za pohranu.
Ispod velikodušnog suvozačkog sjedala nalazi se prostor za pohranu integralne kacige i drugih stvari. Alternativno, ima mjesta za dnevne namirnice ili torbu. Desni pretinac za zaključavanje u podnožju za nošenje drži kabel za punjenje ili druge sitnice i sadrži 12 V utičnicu. Velika gornja kutija, dostupna kao dodatna oprema, nudi još više prostora za pohranu.

Sjedalo koje odgovara vozaču. Uz standardno sjedalo s visinom sjedala od 785 mm, na raspolaganju je i udobno sjedalo od 765 mm s nižim nagibom sjedala - za dodatnu udobnost.

Više individualnosti

Posebna oprema i pribor.

Opsežna ponuda posebne opreme i originalnih BMW Motorrad dodataka zaokružuje ovaj smišljeni elektro maxi skuter.

Saznajte više

Dodaci za C evolution

Ostali modeli urbane mobilnosti

spinner