BMW C evolution.
Sa BMW C evolution, danas možete doživjeti urbanu mobilnost sutra - bez potrebe za kompromisima. Naprotiv: ovaj elektro maxi skuter kombinira održivost, dinamiku i okretnost u jednom dizajnu koji privlači sve poglede. To ne samo da vam omogućuje da lako ostavite ispušne plinove i buku iza sebe, već i svako drugo vozilo u gradskom prometu s lakoćom. Snažni, potpuno električni pogon brzo vas dovodi do vašeg odredišta i na taj način osigurava užitak u vožnji. A zahvaljujući dometu do 160 kilometara, vaša će radost trajati cijeli dan. Tome su dodana četiri načina vožnje i inteligentno obnavljanje energije pri kočenju i ubrzavanju. Maksimalni učinak u vožnji, kompatibilnost s okolišem, inovativne tehnologije - C evolution je beskompromisno zadovoljstvo u vožnji.
Dizajn C evolution
Dizajn koji utjelovljuje budućnost.
Oblik C evolution govori futuristički i na prvi pogled je tipičan za BMW Motorrad. LED dnevna svjetla, LED svjetla i veliki TFT zaslon naglašavaju tehnološku prednost. Istodobno, upečatljivi odvojeni oblik definitivno se pridružuje članstvu BMW Motorrad obitelji. Nova metalik mineral sivo / crna boja daje odvažnu izjavu i u kombinaciji s crnom bočnom oblogom otvara put eleganciji. Uz to, nova grafika na bočnoj oblozi čini da električni maxi skuter izgleda modernije. Kvalitetna obrada i izvrsni detalji poput obojenih šavova klupa ili zatamnjenog vjetrobranskog stakla upotpunjuju dizajn. |
Snažni elektromotor
Energični pogon.
Energični pogon.
Za razliku od tradicionalnih motora s izgaranjem, električni pogon u C evolution nudi spontani i vrlo izravan prijenos snage. Nema kašnjenja u nakupljanju zakretnog momenta. Imate punu snagu na raspolaganju odmah.
S maksimalnom snagom od 35 kW (48 KS) i 72 Nm okretnog momenta na "radilicu" teoretski gledano, on zapravo stvara okretni moment od gotovo 600 Nm na stražnjem kotaču u praksi. Najveća brzina elektronički je isključena na 120 km/h kako bi se optimizirala potrošnja električne energije, a samim tim i domet. Broj ubrzanja od 0 do 50 km/h jedva je 2,8 sekundi - tako da nitko ne postigne bolji start od vas kada svjetla na semaforu postanu zelena.
Baterija i tehnologija punjenja
Tehnologija koju pokreće BMW i.
Tehnologija koju pokreće BMW i.
Uređaj za pohranu energije u BMW-u C evolution sastoji se od tri modula od kojih svaki ima dvanaest litij-ionskih baterijskih ćelija. Zahvaljujući posljednjim generacijama akumulatora sa 94 Ah, za razliku od 60 Ah, raspon C evolution sada je do 160 kilometara (po WMTC).
Kućište baterija, potpuno vodootporno, izrađeno je od lijevanog aluminija, a ujedno se nalazi i cijeli elektronički sustav upravljanja i punjenja. To je ujedno i potporni dio šasije i zaštitnik sudara za litij-ionski baterijski modul.
BMW i bio je tehnološka inspiracija iza C evolution baterije. Moduli visoke kvalitete identični su onima koji se koriste u BMW-u i3 i proizvode se u istoj tvornici u Dingolfingu. Dijelovi elektronskog sustava upravljanja također su usvojeni iz i3 i i8. To obuhvaća napon, struju i temperaturu i osigurava da se visoki napon sigurno aktivira i deaktivira.
Potpuni užitak u vožnji.
Potpuni užitak u vožnji.
Baterija se u BMW-u C evolution puni pomoću integriranog uređaja za punjenje - bilo u uobičajenom kućišnom napajanju ili na stanici za punjenje. Utičnica utikača za punjenje na vozilu kompatibilna je s tipom utikača automobila 1. Standardni kabel za punjenje ima odgovarajući nacionalni utikač za postavljanje utičnica za kućanstvo. Alternativno je moguće koristiti kabel punjača Mode 3 kako biste mogli koristiti javne stanice za punjenje ili zidne kutije. To omogućuje pristup struji od 16 A za brže punjenje.
Kratka vremena punjenja posebno su praktična u svakodnevnoj uporabi. Kao i novi način tihog punjenja, koji punjenje čini malo dužim, ali mnogo tišim.
C evolution najvažnije značajke
























Pokretan inovacijom.
Pokretan inovacijom.
C evolution postavlja tehnološke standarde i odlikuje ga velika svestranost. Sa svoja četiri različita načina vožnje, C evolution ne ostavlja ništa poželjnim i obećava varijabilnu vožnju savršeno prilagođenu željama vozača. Ali inovativne značajke kao što su praktična pomoć u vožnji unazad i kontrola proklizavanja zahvaljujući sustavu Torque Control Assist (TCA) čine jednu stvar vrlo jasnom: s C evolution ste pionir novog pokreta - beskompromisno u pogledu performansi u vožnji i ekološkoj kompatibilnosti.
Uz veliki oporavak snage i pridruženi visoki vučni okretni moment, TCA također sprečava blokiranje stražnjeg kotača, slično kao što ABS radi tijekom kočenja, što je usput također standardno ugrađeno u C evolution.
BMW C evolution također sadrži ovu inovativnu tehnologiju. Kad se aktiviraju kočnice, električni se motor automatski pretvara u generator, a energija kočenja preusmjerava se natrag u bateriju u obliku električne energije. Rezultat je povećana energetska učinkovitost i zauzvrat duži domet.
Oporavak uključuje stvaranje umjetnog vučnog momenta, čija snaga ovisi o stupnju rekuperacije. Vozaču se ovaj vučni moment čini poput poznate "kočnice motora" koja stupa na snagu prilikom uklanjanja gasa s motorom za unutarnje izgaranje.
ROAD:
srednja rekuperacija povlačenja, maksimalno ubrzanje. Standardni način rada.
ECO PRO:
Maksimalni oporavak pri povlačenju, ograničeno ubrzanje. Raspon optimiziran za +10 do 20%.
DYNAMIC:
Maksimalna rekuperacija povlačenja, potpuno ubrzanje. Omogućuje 'riding without braking'/'one-pedal osjećaj'.
SAIL:
Nema povrata kočenja, punog ubrzanja, vožnje bez momenta. Čak i lagana vožnja je bez usporavanja.
Pored poznatih pokazatelja statusa, lampice upozorenja uključuju i nove simbole koje zakonom moraju imati električna vozila. Na primjer, postoje svjetla koja ukazuju na potencijalnu grešku izolacije ili ograničenje snage u slučaju preopterećenja.
Integriranje električnog pogona zahtijeva potpuno novi pristup dizajnu ovjesa. Kućište baterije nalazi se na mjestu poznatog glavnog okvira: sadrži ležaj za jednostranu okretnu poluga pogonskog sklopa.
Nosači prednjeg i stražnjeg kotača gotovo su uobičajeni. Prednja vilica okrenuta naopako kao put opruge od 120 mm. Stražnji kotač vođen je jednostranim okretnim krakom pogonskog sklopa s 115 mm pomicanja opruge.
Kotači i kočnice su iz C 650 Sport ili C 650 GT. Standardni BMW Motorrad ABS također se temelji na 2-kanalnom Bosch sustavu poznatom iz dva maxi skutera. Međutim, za obnavljanje energije integrirana su dva dodatna senzora i ABS softver je u skladu s tim prilagođen. Kako bismo kontrolirali obnavljanje energije, dva dodatna senzora koje smo integrirali i ABS softver prilagodili smo.
Karoserija i ergonomija BMW-a C evolution inspirirani su njegovim benzinskim bratom, C 650 Sport. Vjetrobransko staklo u sportskom stilu pruža dovoljnu zaštitu u urbanim sredinama, a vozaču pruža i dobar cjelokupni pogled. Visoko vjetrobransko staklo, dostupno kao dodatni pribor, pruža veću udobnost i poboljšanu zaštitu od vjetra.
Vozilo teži 275 kg, što je malo teže od BMW-ovih maxi skutera s motorom za izgaranje. Ova relativno mala dodatna težina postiže se korištenjem modernih kompozitnih materijala.
Sjedalo koje odgovara vozaču. Uz standardno sjedalo s visinom sjedala od 785 mm, na raspolaganju je i udobno sjedalo od 765 mm s nižim nagibom sjedala - za dodatnu udobnost.