Proljetno spremanje.
Kada Jeff Wright iz Church of Choppers-a prerađuje motocikl, ostaje samo bit. Njegova inačica R nineT-a još jednom dokazuje njegov izvanredni umjetnički talent.
Opis profila
CoC R nineT
Church of Choppers (CHVRCH)
Jeff Wright
R nineT
2014/2015
Streetfighter
Jeff, svestrani.
Jeff, svestrani.
Koji su najvažniji alati za preobrazbu motocikla? Točno, sustav za zavarivanje i ... Google. To je barem slučaj s Jeffom Wrightom iz legendarne kovačnice Church of Choppers (CHVRCH). Jeff bi trebao znati; rastavio je svaki zamisliv model iz širokog raspona marki i ponovno ih spojio u skladu s njegovom vizijom. Za svoj miks modificiranih klasika, chopper-a, street fighter-a i dirt tracker-a, iznenađujuće je da se do 2015. godine BMW nije pojavio na njegovom životopisu. Ali kada se ukazala prilika da stvori R nineT na svoj način, bio je ushićen. "Živim u središtu SAD-a, i sa 2.000 milja do Kalifornije i 1.500 milja do New Yorka, super je imati priliku voziti se motociklom kao što je ovaj", kaže Jeff, koji živi sa svojom ženom i troje djece u Des Moinesu.
Jeff Wright
Church of Choppers
Jeff je raznolik kao i motocikli. Svojom modnom markom FTWCO dizajnira odjeću, kvalificirani je umjetnik, piše blog i posjeduje pub. Opisao je sebe kao mrzovoljnog, umjetničkog zanosnog pušača. Netko jedinstven kao Jeff prirodno samo gradi jedinstvene modele. "Kažem ljudima: ako vam se sviđa nešto što sam do sada napravio, onda mi dajte ponudu. Neću napraviti motocikl za bilo koga osim za sebe.
Njegov postupak modifikacije sličan je onom u proljetnom čišćenju. Jeff to naziva "pospremanje", kada se riješi svih dijelova koji u njegovim očima više nisu potrebni. Za R nineT je uklonio kompletnu elektroniku vozila. Dva pola baterije sada su smještena u grbi sjedala. Lako su dostupni i osiguravaju da zvuk sirene i indikatori trepere. Sustav ubrizgavanja također je morao ići; Jeff ga je zamijenio klasičnim ravnim rasplinjačem. Umjesto paljenja u nuždi, on je motor opremio tradicionalnim magneto paljenjem, što se jasno vidi, jer donja polovica spremnika funkcionira kao vrsta prozora. Ovo je samo primjer Jeffovih majstorskih sposobnosti.
Motocikl u detalje
Serijski dio
Modificirani spremnik, ručno napravljena klupa sjedala s pristupom akumulatoru, stražnji dio dizajniran in-house, prednji oblog proizveden in-house
Showa vilica, obrada Triple Tree, BlackStone Tek karbonski naplatci
Serijski dio
In-house proizvodnja, Racefit amortizeri se zaustavljaju ispod klupice sjedala i nalaze se pod kutom od 30 stupnjeva jedan naprema drugome
Srebro s crno-crveno-zlatnim ukrasom na spremniku, trkaći uzorak na stražnjem dijelu
Obojen ili gol?
R nineT je otkriven od strane Jeff-a prvi put u "Naked Truth Show-u". Motocikl nije bio obojen i stajao je jednostavno "gol". Posjetitelji su se mogli potpuno usredotočiti na izmjene i bili su impresionirani. Kada je Jeffov R nineT odomotan dva mjeseca kasnije u The Only Motorcycle Show u crno-crveno-zlatnoj haljini, obožavatelji motocikala više se nisu mogli zadržavati. "Bilo je puno pohvala", Jeff se prisjeća. A ako ga jedan od njegovih obožavatelja želi oponašati, oni samo moraju nabaviti sustav za zavarivanje. A za inspiraciju: Jeffove nezaboravne motocikle može pronaći svatko na Google-u.
Odricanje od odgovornosti
Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.