Kada Jeff Wright iz Church of Choppers-a prerađuje motocikl, ostaje samo bit. Njegova inačica R nineT-a još jednom dokazuje njegov izvanredni umjetnički talent.
CoC R nineT
Church of Choppers (CHVRCH)
Jeff Wright
R nineT
2014/2015
Streetfighter
Koji su najvažniji alati za preobrazbu motocikla? Točno, sustav za zavarivanje i ... Google. To je barem slučaj s Jeffom Wrightom iz legendarne kovačnice Church of Choppers (CHVRCH). Jeff bi trebao znati; rastavio je svaki zamisliv model iz širokog raspona marki i ponovno ih spojio u skladu s njegovom vizijom. Za svoj miks modificiranih klasika, chopper-a, street fighter-a i dirt tracker-a, iznenađujuće je da se do 2015. godine BMW nije pojavio na njegovom životopisu. Ali kada se ukazala prilika da stvori R nineT na svoj način, bio je ushićen. "Živim u središtu SAD-a, i sa 2.000 milja do Kalifornije i 1.500 milja do New Yorka, super je imati priliku voziti se motociklom kao što je ovaj", kaže Jeff, koji živi sa svojom ženom i troje djece u Des Moinesu.
Jeff Wright
Church of Choppers
Jeff je raznolik kao i motocikli. Svojom modnom markom FTWCO dizajnira odjeću, kvalificirani je umjetnik, piše blog i posjeduje pub. Opisao je sebe kao mrzovoljnog, umjetničkog zanosnog pušača. Netko jedinstven kao Jeff prirodno samo gradi jedinstvene modele. "Kažem ljudima: ako vam se sviđa nešto što sam do sada napravio, onda mi dajte ponudu. Neću napraviti motocikl za bilo koga osim za sebe.
Njegov postupak modifikacije sličan je onom u proljetnom čišćenju. Jeff to naziva "pospremanje", kada se riješi svih dijelova koji u njegovim očima više nisu potrebni. Za R nineT je uklonio kompletnu elektroniku vozila. Dva pola baterije sada su smještena u grbi sjedala. Lako su dostupni i osiguravaju da zvuk sirene i indikatori trepere. Sustav ubrizgavanja također je morao ići; Jeff ga je zamijenio klasičnim ravnim rasplinjačem. Umjesto paljenja u nuždi, on je motor opremio tradicionalnim magneto paljenjem, što se jasno vidi, jer donja polovica spremnika funkcionira kao vrsta prozora. Ovo je samo primjer Jeffovih majstorskih sposobnosti.
Serijski dio
Modificirani spremnik, ručno napravljena klupa sjedala s pristupom akumulatoru, stražnji dio dizajniran in-house, prednji oblog proizveden in-house
Showa vilica, obrada Triple Tree, BlackStone Tek karbonski naplatci
Serijski dio
In-house proizvodnja, Racefit amortizeri se zaustavljaju ispod klupice sjedala i nalaze se pod kutom od 30 stupnjeva jedan naprema drugome
Srebro s crno-crveno-zlatnim ukrasom na spremniku, trkaći uzorak na stražnjem dijelu
R nineT je otkriven od strane Jeff-a prvi put u "Naked Truth Show-u". Motocikl nije bio obojen i stajao je jednostavno "gol". Posjetitelji su se mogli potpuno usredotočiti na izmjene i bili su impresionirani. Kada je Jeffov R nineT odomotan dva mjeseca kasnije u The Only Motorcycle Show u crno-crveno-zlatnoj haljini, obožavatelji motocikala više se nisu mogli zadržavati. "Bilo je puno pohvala", Jeff se prisjeća. A ako ga jedan od njegovih obožavatelja želi oponašati, oni samo moraju nabaviti sustav za zavarivanje. A za inspiraciju: Jeffove nezaboravne motocikle može pronaći svatko na Google-u.
Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.