Precizno podešen za performanse: RR. Ovdje se uspjeh mjeri u milimetrima. Zato je ovaj superbike podvrgnut kontinuiranom razvoju: od novih, aerodinamičnijih ukrasnih trimova s krilcima, blatobrana prednjeg kotača s M kanalima za hlađenje kočnica, sve do detalja orijentiranih na performanse poput kratkog gasa koji smanjuje put gasa za 14 stupnjeva. S Pro načinom vožnje sada ćete standardno imati kontrolu nad svim situacijama. Cilj jest, bio je i uvijek će biti jasan: nove pobjede – #NeverStopChallenging.
S aerodinamičnijim prednjim i bočnim oblogama možete postići nove osobne rekorde. Nova krilca stvaraju do 50% veći potisak na cestu: s 5,9 kg pri 150 km/h, 10,6 kg pri 200 km/h, 16,03 kg pri 250 km/h i čak 23,1 kg pri 300 km/h. To suzbija tendenciju podizanja prednjeg kotača s površine ceste prilikom ubrzanja.
Nakon nekoliko krugova na trkaćoj stazi, ulazak u boks: Posljednji korišteni zaslon uvijek se prikazuje nakon što isključite/uključite kontakt. To vam pomaže da se koncentrirate i ostanete usredotočeni na svoj način rada. Ovisno o vašim željama, dostupni su jedan Pure Ride zaslon i tri različita Core zaslona. Sustav prikazuje odgovarajuću maksimalnu brzinu kada je motor hladan. Lampica mjenjača sada jasno pokazuje kada treperi senzor brzine vrtnje. Zahvaljujući jasnom TFT zaslonu, možete brzo vidjeti i sve ostale postavke.
Oslobođena strast: Svo naše iskustvo s trkaćih staza uložili smo u visokoučinkoviti BMW ShiftCam četverocilindrični motor RR-a, s 210 KS (154 kW). M kočioni kanali u novom prednjem blatobranu hlade kočione čeljusti tijekom utrke, čime se osigurava veća razina performansi i konzistentnija točka otpora. Preuzeti su iz M RR-a, baš kao i lančanik i glave cilindara orijentirane na performanse. Shift assistant Pro sada je uključen kao standard, osiguravajući visoku preciznost pri mijenjanju brzina.
The riding situations shown were carried out by professionals under controlled conditions. Imitation can lead to serious injuries.
Točnost u milimetar za najvišu razinu preciznosti: M komplet šasije s podignutim stražnjim krajem i podesivim zglobom vilice je standardan. Udubljenja na okviru osiguravaju bočnu fleksibilnost. Ravni kut glave upravljača i pomak mosta vilice pružaju preciznost na prednjem kotaču. Prigušenje DDC-a u Road, Dynamic i Race načinima rada s Race Pro 1 do 3 znači da možete voziti seoskim cestama s prigušenjem uličnih vibracija.
Pro načini vožnje, koji su sada uključeni kao standard, i senzor kuta upravljanja omogućuju dvije nove funkcije: Brake Slide Assist za usporavanje i Slide/Slip Control za ubrzanje. Senzor kuta upravljanja mjeri kut zanošenja i, zajedno s DTC-om, osigurava optimalno proklizavanje. DTC postavke 2 i 3 optimizirane su za trkaću stazu i gume. Brake Slide Assist pomaže vam da u tren oka savladate power driftove poput ovih u trenu: za dinamičnije performanse u svakom zavoju.
M paket naglašava sportski profil RR-a. Ekskluzivna svijetlo bijela/M Motorsport boja uključena je samo u ovaj paket i daje motociklu snažan izgled. Paket uključuje: M Sport sjedalo za optimalnu potporu u potrazi za ključnim milisekundama. M karbonske kotače optimizirane težine s M trakama za maksimalnu dinamiku vožnje. Ili alternativno dostupne M lijevane kotače. Uz to, M sustav oslonca za noge i crni čep za punjenje goriva.
Dynamics paket izoštrava trkaće kvalitete RR-a za dodatne performanse i udobnost. Paket uključuje: DDC elektroničku šasiju, koja se ovdje koristi isključivo u motosportu, za optimalno prigušenje i optimalni kontakt s cestom u svakoj situaciji vožnje. Sve to nadopunjuju Pro načini vožnje s 3 dodatna Race Pro načina vožnje i drugim relevantnim postavkama za trkaću stazu, kao što su Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control i Brake Slide Assist, Slide Control. Uključeni su i elektronički tempomat i grijane ručke.
Race paket optimizira RR za vozače koji žele postati trkači. Paket uključuje M Endurance lanac koji zahtijeva malo održavanja i optimiziran je po težini. Kao i M Titan ispušni sustav tvrtke Akrapović, koji je dostupan isključivo u ovom paketu, za još sportskiji izgled sa značajnim smanjenjem težine, ili alternativno visokokvalitetni sportski prigušivač od titana.
Visokokvalitetni karbonski paket pojačava superbike izgled vašeg motocikla. Ovaj paket uključuje prednje i stražnje poklopce kotača, štitnik lanca i poklopac zupčanika te bočne obloge gornjeg dijela. Ove lagane CFRP komponente potječu iz utrka i pružaju elegantne, ali sportske detalje s visokotehnološkim težnjama.
M Billet paket naglašava sportski karakter motocikla s visokokvalitetnim komponentama i ekskluzivnim M brendiranjem. Paket uključuje: tokarene dijelove izrađene od eloksiranog aluminija, uključujući sklopive i podesive ručice spojke i kočnice sa zaštitom ručice kočnice – oprema maksimalne kvalitete.
Bez obzira koju varijantu odaberete: u ovom slučaju nisu milimetri ili milisekunde ključni, sve se svodi na vaše preferencije. Međutim, jedno je jasno: svaki RR usmjeren je na čiste performanse.
Super sportski i beskompromisno kompaktan. U dizajnu RR-a usredotočili smo se na performanse do posljednjeg detalja. Optimizirane prednje i bočne obloge s aerodinamičnijim krilcima posvećene su postizanju pole positiona. Opcionalni paket za putnike sa suvozačevim sjedalom i stražnjim osloncem za noge sada uključuje i navlaku za suvozačevo sjedalo. Od prednjeg do kratkog stražnjeg kraja s lako uklonjivim nosačem registarske pločice pokazuje blisku vezu RR-a s utrkama.
Zadivljujuća iskustva na trkaćoj stazi. Pripremite se za ogromnu dozu adrenalina.