U mjeri u kojoj BMW AG [HR] ("BMW", "mi", "nas", "naš") na ovoj web stranici nudi posredničke usluge u smislu čl. 3. g) Zakona o digitalnim uslugama ("DSA"), na nju će se primjenjivati ​​sljedeće informacije:

 

1) Kontaktne točke za komunikaciju u vezi s DSA-om (čl. 11. i 12. DSA-a)

Naša središnja kontaktna točka za tijela država članica, Komisiju i Odbor na koje se upućuje u čl. 61. DSA-a (čl. 11. stavak 1. DSA-a) i za primatelje naših usluga (čl. 12. stavak 1. DSA-a) je:

E-pošta: gdpr@tomic.hr

Možete nas kontaktirati i telefonom na +385 1 6301 945

Možete komunicirati s nama na hrvatskom i engleskom jeziku.

 

2) Izvješća o transparentnosti (čl. 15. DSA-a)

Prema čl. 15. stavku 1. Zakona o digitalnim uslugama, obvezni smo jednom godišnje javno objaviti izvješća o transparentnosti o svakom moderiranju sadržaja u kojem sudjelujemo. Takvo izvješće bit će dostupno ovdje u odgovarajuće vrijeme.

 

3) Mehanizam obavještavanja i djelovanja (čl. 16. Zakona o digitalnim uslugama)

Sukladno s čl. 16. Zakona o digitalnim uslugama, pojedinci i subjekti imat će priliku podnijeti obavijesti o informacijama koje smatraju nezakonitim sadržajem na [bmw-motorrad.com.hr]. To možete učiniti slanjem e-pošte na [gdpr@tomic.hr]. Ako želite podnijeti takvu obavijest, uključite sljedeće točke u svoju obavijest:

a) dovoljno potkrijepljeno objašnjenje razloga zašto tvrdite da su dotične informacije nezakoniti sadržaj;

(b) jasnu naznaku točne elektroničke lokacije tih informacija, kao što je točan URL ili URL-ovi ili, gdje je potrebno, dodatne informacije koje omogućuju identifikaciju nezakonitog sadržaja prilagođene vrsti sadržaja i specifičnoj vrsti usluge;

c) vaše ime i adresu e-pošte (osim ako se radi o informacijama za koje smatrate da se odnose na kazneno djelo koje uključuje seksualno zlostavljanje, seksualno iskorištavanje, dječju pornografiju, kontaktiranje djece u seksualne svrhe ili poticanje, pomaganje ili podržavanje ili pokušaj počinjenja takvih kaznenih djela). U tim slučajevima ili drugim slučajevima u kojima želite podnijeti obavijest bez mogućnosti identifikacije, možete nas anonimno kontaktirati;

d) izjavu kojom potvrđujete svoje uvjerenje u dobroj vjeri da su informacije i navodi sadržani u obavijesti točni i potpuni.

Sve obavijesti obradit ćemo pravovremeno, marljivo, neproizvoljno i objektivno; bez nepotrebnog odgađanja obavijestit ćemo pojedinca ili subjekt koji podnosi obavijest o našoj odluci i navesti sve moguće pravne lijekove.

 

4) Informacije o ograničenjima sadržaja u vezi s korištenjem usluge (čl. 14. st. 1. rečenica 3. Zakona o digitalnim uslugama), o našem internom sustavu za rješavanje pritužbi (čl. 20. Zakona o digitalnim uslugama) i o mogućnostima izvansudskog rješavanja sporova (čl. 21. Zakona o digitalnim uslugama)

Informacije navedene u nastavku, a koje se odnose na naš interni sustav za rješavanje pritužbi (čl. 20. Zakona o digitalnim uslugama) i na mogućnosti izvansudskog rješavanja sporova (čl. 21. Zakona o digitalnim uslugama), primjenjuju se samo na primatelje usluga BMW-a koji se smatraju "online platformama" u smislu Zakona o digitalnim uslugama.

Možemo donijeti određene restriktivne odluke u vezi sa sadržajem ili računima primatelja naših posredničkih usluga (uključujući pojedince i subjekte koji podnose obavijest) u smislu Zakona o digitalnim uslugama, ako smatramo da su primatelji prekršili zakon ili naše opće uvjete poslovanja i korištenja za dotičnu posredničku uslugu (u daljnjem tekstu: "Uvjeti i odredbe"). Na primjer, možemo odlučiti (I) ograničiti ili blokirati vidljivost sadržaja primatelja, (II) obustaviti ili prekinuti pružanje svih ili dijela naših usluga primateljima, (III) obustaviti ili zatvoriti račun primatelja, (IV) ograničiti mogućnosti unovčavanja sadržaja primatelja ili (V) uskratiti poduzećima korištenje njihovih online tržišta ako ne možemo identificirati (pratiti) ta poduzeća kako to zahtijeva DSA. Također možemo odlučiti da nećemo postupiti po obavijesti koju je podnio primatelj na temelju sadržaja koji je potencijalno nezakonit ili krši naše Uvjete i odredbe.

  • Interni sustav za rješavanje pritužbi:
    Ako se primatelji naših usluga ne slažu s takvom odlukom, mogu podnijeti pritužbu na tu BMW-ovu odluku putem našeg internog sustava za rješavanje pritužbi. Pritužbe se mogu podnijeti besplatno putem e-pošte poslane na [e-mail adresa kontaktne osobe] u roku od 6 mjeseci od primitka osporene odluke. Ako su nam potrebne dodatne informacije za obradu pritužbe, naši zaposlenici mogu kontaktirati podnositelje pritužbi. Pritužbe se obrađuju pravovremeno, nediskriminirajuće, marljivo i neproizvoljno pod nadzorom kvalificiranog osoblja. Čim donesemo odluku, ona će biti priopćena podnositelju pritužbe bez nepotrebnog odgađanja.
  • Izvansudsko rješavanje sporova pred ovlaštenim tijelima za izvansudsko rješavanje sporova:
    Kako bi se riješili sporovi povezani s odlukama donesenim u okviru našeg internog sustava za rješavanje pritužbi, postoji, između ostalog, mogućnost traženja izvansudskog rješavanja sporova pred takozvanim „ovlaštenim tijelom za izvansudsko rješavanje sporova“ kako je definirano u članku 21. Zakona o digitalizaciji podataka. Ovlaštena tijela za izvansudsko rješavanje sporova su nepristrana i neovisna tijela koja su izričito certificirana od strane država članica EU-a i koja su, zbog svojih kapaciteta i stručnosti, u mogućnosti pregledati sporove koji su im podneseni. BMW će surađivati ​​s tijelom za izvansudsko rješavanje sporova u skladu sa zakonskim zahtjevima. Međutim, BMW nije vezan odlukama koje je donijelo tijelo za izvansudsko rješavanje sporova.
  • Daljnje pojedinosti o bilo kakvom izvansudskom rješavanju sporova bit će priopćene primateljima usluge, u nekim slučajevima zajedno sa svim odlukama na koje se može uložiti žalba.

Gore navedene informacije ne ograničavaju prava primatelja usluga da svoje zahtjeve protiv BMW-a ostvare na sudu.

 

5) Mjere i zaštita od zlouporabe (čl. 23. Zakona o digitalnim uslugama)

Obustavit ćemo pružanje naših usluga primateljima usluge koji često pružaju očito nezakonit sadržaj, i to na razumno vrijeme nakon što smo izdali prethodno upozorenje. Nadalje, obustavit ćemo, na razumno vrijeme nakon što smo izdali prethodno upozorenje, obradu obavijesti i pritužbi podnesenih putem mehanizama za obavještavanje i djelovanje ili internih sustava za rješavanje pritužbi od strane pojedinaca ili subjekata ili od strane podnositelja pritužbi koji često podnose obavijesti i pritužbe koje su očito neutemeljene. Prilikom odlučivanja o obustavi usluge, procijenit ćemo od slučaja do slučaja te pravovremeno, savjesno i objektivno je li primatelj, pojedinac, subjekt ili podnositelj pritužbe sudjelovao u zlouporabi, uzimajući u obzir sve relevantne činjenice i okolnosti koje su vidljive iz informacija koje su nam dostupne. Te okolnosti - koje ćemo uzeti u obzir prilikom utvrđivanja je li došlo do zlouporabe i koje bi trebalo biti odgovarajuće trajanje bilo kakve obustave - obuhvaćat će barem sljedeće:

a) apsolutni broj stavki očito nezakonitog sadržaja koje su podnesene u određenom vremenskom okviru;

(b) relativni udio ukupnog broja dostavljenih informacija ili obavijesti podnesenih u određenom vremenskom okviru;

(c) težina zlouporaba, uključujući prirodu nezakonitog sadržaja i prirodu njegovih posljedica;

(d) gdje je moguće utvrditi, namjere koje je slijedio primatelj usluge, pojedinac, subjekt ili podnositelj pritužbe.

 

6) Pribavljanje samocertifikacija

BMW će uložiti sve napore kako bi do 16. veljače 2025. od svih trgovaca koji nude proizvode i/ili usluge na online platformama dostupnim na ovoj web stranici pribavio njihove samocertifikacije u skladu s člankom 30. stavkom 1. e) Zakona o digitalnim uslugama (DSA), prema kojima se ti trgovci obvezuju nuditi samo proizvode i usluge koji su u skladu s primjenjivim pravilima Zakona Unije. Ovu samocertifikaciju primili smo od svih trgovaca koji su primljeni na ove online platforme od 17. veljače 2024.

+ Saznajte više
spinner