* Ilustracije mogu uključivati dodatnu opremu i dodatke uz nadoplatu. Neobvezujuća preporuka cijene franko tvornica bez ikakvih troškova prijenosa uklj. XX% PDV. Promjene i pogreške izuzete.

BMW R 18 Classic

ISKONSKI. NOSTALGIČAN. SOULFUEL.

R 18 Classic je nostalgični tourer. Podsjeća na početke prvih kruzera pogodnih za touring. Također citira bezvremenske značajke naše motociklističke povijesti. Srce stroja očito je bokser s najvećim obujmom koji smo ikada napravili. Zalaže se za opuštene ture i čisti užitak.. Dosljedno dalje razvijana povijest - samo u potpunosti #SoulFuel.

Svaki početak je lak – A2 verzija R 18 Classic

R 18 Classic također je dostupan u verziji kompatibilnoj s A2 s 35 kW (48 KS). Dakle, stroj je uz vas kada ste na cesti s A2 vozačkom dozvolom. Tako da možete uživati ​​u intuitivnom rukovanju R 18 Classic od samog početka. 

Dizajn R 18 Classic

Kruzer inspiriran ikonama

Aerodinamična silueta, detalji visoke kvalitete: R 18 Classic privlači sve poglede. Oprema i cijene u konfiguratoru odnose se na njemačko tržište i mogu se razlikovati od opreme i cijena za hrvatsko tržište.

R 18 Classic

Black storm metalik naglašava izduženu cruiser siluetu motocikla.

Black storm metalik/Vintage

Black storm i Mars red crvena metalik boja naglašavaju individualni karakter BMW-a R 18 Classic.

Option 719 Moonstone

Mineral white bijela metalik boja vašem motociklu daje nostalgičan, ali moderan izgled.

Manhattan metalik mat

Nürburg Silver, polirani aluminij i krom visokog sjaja čine upečatljive kontrastne elemente u odnosu na tamnu boju i tamno sjedalo motocikla.

GLAVNE ODLIKE NA JEDNOM MJESTU

Spremnik u obliku suze je ikona iz naše povijesti i – poput izduženog stražnjeg prigušivača – naglašava rastegnutu tipičnu liniju R 18 Classic. Njegov dvostruki čelični okvir obuhvaća masivni skulpturalni motor koji svaki kilometar pretvara u iskustvo.

+ Saznajte više
Sjedalo sa suvozačevim sjedalom
We see the divided seat with pillion passenger seat.
Boxer motor
We see the impressive boxer including push rods.
Dodatna LED svjetla
Vidimo oba manja pomoćna svjetla lijevo i desno od glavnih svjetala.
Podnožja
We see the step of the R 18 Classic.
Vjetrobran
We see the windshield of the R 18 Classic.
Okrugla ispušna cijev, otvorena pogonska osovina, dvostruki okvir postolja
We see the round exhaust pipe, the open drive shaft, and the double cradle frame.
Crni spremnik i pričvršćeni logotip
We see the black tank.
Mekane bočne torbe
Vidimo mekane torbe R 18 Classic.

R 18 Classic u varijanti modela Moonstone dolazi s ekskluzivnim, visokokvalitetnim Option 719 paketom. Ovaj paket uključuje sjedalo otporno na vremenske uvjete s šavovima u obliku dijamanta i kovane kotače. I naravno, postoje drugi načini za dodatno prilagođavanje ovog posebnog izgleda i stvaranje vašeg motocikla iz snova.

+ Saznajte više

Kreirajte svoj vlastiti motocikl

Kreirajte svoj vlastiti motocikl

Fleksibilan sveukupni koncept R 18 Classic i njegova opsežna ponuda dodataka daju vam svu slobodu koja vam je potrebna pri dizajniranju vlastitog motocikla. To vam daje priliku da napravite motocikl prema vlastitom ukusu.

+ Saznajte više

Doživite motor R 18 Classic

Rani visoki okretni moment osigurava snažne momente kruzera: dvocilindrični bokser motor od 1802 ccm R 18 Classic je bokser motor s najvećim obujmom koji smo ikada napravili. Motor koji ćete vidjeti, čuti i osjetiti: njegov najveći okretni moment od 158 Nm dostupan je već pri 3.000 o/min. Od 2.000 do 4.000 o/min uvijek ima više od 150 Nm, a time i konstantno visok okretni moment s tipičnim bokserskim hodom. "Big Boxer" isporučuje 67 kW (91 KS) pri 4.750 o/min. Tako energično započinjete svaku turneju.

+ Saznajte više
1802
cc kapacitet
158
Nm maksimalni okretni moment pri 3000 o/min
690
mm visina sjedala
290
km domet (min.)

VIŠE O #SOULFUEL

#Soulfuel znači uvijek održavati svoju strast i znatiželju. I da jedva čekate sljedeće putovanje.

+ Saznajte više
spinner