Odmor ili utrka.
Večernji spin u planinama i nedjeljno popodne na stazi – Japanski tuner Shiro Nakajima imao je određene ideje o tome što želi učiniti sa preradom svojeg R nineT-a. Sa Clubman Racer-om, stvorio je svakodnevni motocikl u potpunosti prema vlastitom ukusu. I ipak ispunjava ukus scene.
Opis profila
Clubman Racer
46Works
Shiro Nakajima
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Samoostvarenje u pokrajini
Njegov ugled mu prethodi. Shiro Nakajima odavno je napravio ime za sebe kao glazbenik, prije nego što je prvi put kročio u svijet prilagođavanja. Sa oznakom Ritmo Sereno, otvorio je dućan u Tokiju za europske prilagođene motocikle radeći prvenstveno prerade klasičnih BMW motocikala. 2014., Shiro preselio se iz grada s milijun stanovnika u unutrašnjost Japana i osnovao novu trgovinu u podnožju planinskog lanca Yatsugatake: 46Works. Četiri na japanskom je shi, šest je ro. Osim prilagođenih bicikala, kvalificirani inženjer izradio je dijelove za klasične automobile i namještaj. U slobodno vrijeme može se naći u planinama Yatsugatake jednako često koliko može u vintage utrkama. Shirova pažnja očito leži u izradi. U Yatsugatakeu pronalazi mir i tišinu koja mu je potrebna za stvaranje motocikala koji imaju jednako usporavanje u njihovoj DNK kao i performanse.
Shiro Nakajima
46Works
Sa Clubman Racer-om, Shiro je prvi put radio na novom BMW Motorradu. Motocikl se pojavio kao dio projekta R9T Japan, pri čemu su četiri renomirana japanska proizvođača svaki od njih pretvarala R nineT. Specifikacije: nema. Savršeni preduvjeti za davanje vlastitog pečata motociklu s police. "Bio je to moj prvi međunarodni ugovor. Puno sam putovao i upoznao neke vrlo zanimljive ljude s mjesta događaja. Bilo je vrlo uzbudljivo", Shiro ponosno pripovijeda. Njegov potpis postaje vrlo jasan za lagani, funkcionalni motocikl. Aluminijska karoserija u potpunosti je izrađena ručno. Linija stražnjeg dijela podsjeća na stil klasičnih trkaćih strojeva. Shiro razumije kako kombinirati izvedbu s upečatljivim detaljima i na taj način stvarajući savršenu ravnotežu između opuštanja i utrkivanja.
Motocikl u detalje
Aluminijski spremnik i stražnji dio izrađeni ručno, klupa Razzle Dazzlea, podnožja ručno izrađena
Vilica od Öhlins-a, Magtan kotač od JB-Power-a, One-off gornji most, Clip-on upravljači, prigušivanje upravljača uklonjeno, opruga vilica S 1000 RR-a
Vilica od Öhlins-a, Magtan kotač od JB-Power-a
Ručno izrađeni amortizer od titanija
Bojanje od Stupid Crown-a
Odricanje od odgovornosti
Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.