Departed.
Custom Works ZON tim iz Japana dobio je brojne nagrade za svoje prilagođene motocikle. S "Departed-om", Yuichi Yoshizawa i Yoshikazu Ueda opet izazivaju uzbuđenje - i odmah se kreće u procjenu cijene. Srce stroja je prototip potpuno novog tipa suprotnog twin motora BMW Motorrad-a.
Opis profila
Departed
Custom Works ZON
Yuichi Yoshizawa, Yoshikazu Ueda
2018
Land Speed Racer
Upadljiv Land Speed Racer.
Upadljiv Land Speed Racer.
Ovaj put je prošlo veoma različito. Obično tuner obnavlja postojeći motocikl i daje mu jedinstven izgled. Tada se klijent divi učinku prije i poslije. Često je zapanjen. Ali u ovom projektu, tuner Yuichi Yoshizawa nema osnova. Međutim, sve što on ima je srce - prototip novog tipa suprotnog twin motora. Zadatak je bio naopraviti jedinstveni motocikl za novi motor.
Yuichi Yoshizawa
Custom Works ZON
Snažna prisutnost, veliki izazov.
Kada motor stigne u Custom Works ZON, Yuichi je iznenađen. Japanski tuner nije očekivao snažnu prisutnost suprotnog twin motora. I vanjska geometrija i vidljivi elementi podsjećaju na suprotne motore koje je BMW Motorrad izgradio do kraja šezdesetih. Kromirane cijevi štite potisne šipke koje se protežu iznad cilindara. Budući da su suprotni i izbočeni cilindri karakteristični za suprotni motor, on smatra da je konstrukcija okvira i tijela od posebnog značaja. On se suočava s izazovom i obavlja neke duševne potrage. Yuichi zamišlja da s ovim motorom ode s punim gasom. Tada ima ideju: želi stvoriti Land Speed Racer.
Departed s iznenađenjem.
Za tunera i njegovog kolegu Yoshikazu Uedu započinje dugotrajna faza - od početka kolovoza do kraja studenog, zaključavaju se u radionicu, zavaruju i spajaju motocikl koji tek treba oživjeti. Čak i pomisao na ovaj projekt ispunjava ih ponosom. "Dobili smo novi motor prije bilo koga drugog na svijetu. Imali smo čast razviti novi prilagođeni motocikl koji će se pokretati ovim motorom. Iznenadit će sve; to je fantastičan osjećaj", priča Yuichi. Samo nekoliko dana kasnije, početkom prosinca, motocikl je prvi put ugledao svjetlo dana na Yokohama Hot Rod Custom Showu u Japanu. I odmah dobiva "Best of Show" nagradu. Takav zahtjevan projekt, takav jedinstveni motocikl treba poseban naziv: "Departed" – polazak s pozitivnim zaokretom. "Meni se čini da krećem na novo putovanje", priča Yuichi.
Zanat stečen u Japanu.
Zanat stečen u Japanu.
ZON potpis je jasan za sve: klasični dizajn, moderne proizvodne tehnike i mnogo izrade i pažnje do detalja - sve u najvišoj japanskoj kvaliteti. Vrlo niska silueta bicikla podsjeća na rekordne Ernst Henneove strojeve kasnih 1920-ih i 1930-ih. Tuner posebno ocjenjuje liniju koja oblikuje motocikl od početka spremnika do kraja sjedala. Veliki kotači - od 21 inča sprijeda, 26 inča na stražnjem dijelu - su izrađeni od aluminija i opremljeni relativno uskim gumama, a stražnje okretne i trapezoidne prednje vilice su izrezane iz cijelog komada i pričvršćene skrivenim ovjesom na cjevasti okvir. Motor visi u složenoj konstrukciji okvira. Spremnik, sjedalo i prednja obloga izrađuju se ručno od lima.
Motocikl u detalje
Custom Works ZON
Spremnik i grba sjedala Custom Works ZON, sjedalo od kuureiyonsoku
Vilica Custom Works ZON, Manitou prigušivač, prednja kočnica od Kustom Tech, prednji naplatak (2.15 x 21 in.) od Satsuma Cycle Works (dizajniran od Custom Works ZON)
Custom Works ZON ljuljajuća ruka, ZF Sachs ovjes, Kustom Tech stražnja kočnica, 3.5 "x 26" stražnji naplatak od Satsuma Cycle Works (dizajniran od Custom Works ZON)
Ručno izrađena od strane Custom Works ZON, svaki cilindar ima kratku ispušnu cijev (nije međusobno spojena)
Konan Bankin, obloga od Mr. G
Paljenje od Silent Hektik, karburator od Dellorto (PHM 40)
IGRAONICA JUČER I DANAS
Yuichi Yoshizawa od djetinjstva je zaljubljen u motocikle: "Kad sam bio mali, uvijek sam išao u lokalnu trgovinu motocikala. To je bilo moje igralište", podsjeća. Po završetku srednje škole, Yuichi je pokušao obavljati različite poslove. Ostao je nezadovoljan. "Postupno se pojavila ideja da želim raditi nešto što mi se sviđa. Onda sam otvorio svoju trgovinu s Uedom - mojim kolegom iz srednje škole".
Pogled iz svakog kuta.
Njih dvojica dugo su gledali motocikl iz svakog kuta prije nego su počeli raditi kako bi mu pružili jedinstven izgled. Modifikacija počinje u umu. Prvo, tuneri odlučuju o veličini kotača. "To je vrlo važno za određivanje osnovne prirode motocikla", priča Yuichi. Okvir je sljedeći, i na kraju je red eksterijera, sa svim bitnim dijelovima tijela. Velika prednost Custom Works ZON-a: tim stvara dizajn i proizvodi gotovo sve dijelove. "Najvažnije je da svi dijelovi moraju raditi i biti ispravni. Naše motocikle karakterizira vrhunski dizajn i izvrsna funkcionalnost". Naravno, to se primjenjuje na "Departed" – čak i ako je pošlo drugačijim putem. Prije ili poslije. Zapanjenje je sjajno.
Odricanje od odgovornosti
Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.