Rođen na otoku.
Prvi sastanak Kengo Kimura i R nineT Scrambler je poput neugodnog slijepog spoja, ali motocikl brzo pobjeđuje japansku naklonost - a vlasnik iz Heiwa daje motociklu izgled svog doma.
Opis profila
R nineT Scrambler No 001
Heiwa Motorcycle
Kengo Kimura
R nineT Scrambler
2016
Scrambler
Prvi susret.
Prvi susret.
Kengo Kimura voli da su njegovi motocikli tanki i kompaktni. Svatko tko živi na otoku posebno je oblikovan svojim okruženjem. Na Honshū, Japanci grade bicikle koji su poput njegove domovine u Tihom oceanu - tanki i kompaktni. Sa svojim prirodnim idealom estetike, i tko je osnovao kovačnicu Heiwa u rujnu 2016., kada upoznaje BMW R nineT Scrambler. To je nešto posve novo za njega da radi na BMW-u. Nikad prije nije radio na stroju iz Münchena. Prvi sastanak bio je jednako nespretan kao i sastanak na slijepo. "Na početku sam poštovao snažnu prisutnost bokser motora", Kengo objašnjava. Naviknut je na američke bicikle i motocikle iz Engleske ili Japana. "Tako sam najprije vozio R nineT Scrambler - na posao, u grad i na izlete - kako bih se u potpunosti upoznao s njegovim karakterom." Kengo je brzo opazio na cestama u Hirošimi: motor je jedna od najvećih snaga motocikla. "Scrambler se vozi mnogo lakše nego što sam očekivao. Iznenađujuće je lagan i motor ima ugodnu ravnu krivulju okretnog momenta", kaže nakon nekoliko dana.
Kengo Kimura
Heiwa
Nakon što su se upoznali, Kengo je imao predodžbu o tome što je htio učiniti s R nineT Scrambler. Međutim, svoju ideju nije stavio na papir, pa čak ni u Photoshop ili na crtež, nije stvorio nikakve modele. Japanski profesionalac nikada ne predaje nacrt za svoje projekte, koji se mogu kopirati.
Jedno je bilo jasno za Kenga i njegov tim: "Željeli smo stvoriti motocikl koji klijent želi voziti. Čak i ako smo obnovili okvir i promijenili dvije trećine, nismo išli u krajnosti kao što bi inače radili za pokazne motocikle."
Motocikl u detalje
Promijenjen je stražnji i glavni okvir
Aluminijski spremnik iz vlastite proizvodnje, brzinomjer na lijevoj strani okvira iznad glave motora, rebrasta kožna sjedala
Tanki cjevasti upravljači s mikro prekidačem i jednostavnim okruglim ogledalom, ručno izrađene blatobrane od aluminijskog lima, kotačići s poprečnim krakovima modela GS, prednja svjetla i mini stražnje svjetlo iz raspona Heiwa
Cross-spoke kotači GS modela
Ručno rađeni 2-u-2 ispušni sustav
Boja od Six Shooter-a, bež s tradicionalnim crnim prugastim trakama, odgovara praškastoj boji na okviru
Kengoove misli.
Kengo je počeo razmišljati, više puta zastao, pogledao svoje izmišljene nacrte koji su mu diktirali ravnu crtu ispod spremnika i klupe sjedala. Spremnik za benzin je redizajniran - kompaktan i tanak (prirodno). Međutim, Kengo nije želio izgubiti bilo kakav raspon; njegov bi motocikl trebao biti prikladan za svakodnevnu uporabu. Postavio je pomoćni spremnik ispod sjedala. Kako bi istaknuli tanak struk, Heiwa kovačnica je napravila ispušni sustav 2-u-2 koji usmjerava pažnju na donji dio motocikla. Mišićav izgled standardnog modela postupno postaje ugrađen u Kengovu glavu. Njegovi izvorni klijenti stalno su ga gledali u njegovoj trgovini i provjeravali napredak. "Moji klijenti kažu da je R nineT tipičan Heiwa izgled", Kengo priča. "To me čini sretnim."
Odricanje od odgovornosti
Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.