Rođen na otoku.

R nineT Scrambler iz Heiwe.

Prvi sastanak Kengo Kimura i R nineT Scrambler je poput neugodnog slijepog spoja, ali motocikl brzo pobjeđuje japansku naklonost - a vlasnik iz Heiwa daje motociklu izgled svog doma. 

Opis profila

Motocikl

R nineT Scrambler No 001    

Željezara

Heiwa Motorcycle

Tuner

Kengo Kimura    

Osnove

R nineT Scrambler    

Kreiranje/pretvorba

2016    

Kategorija

Scrambler

Prvi susret.

Prvi susret.

Kengo Kimura voli da su njegovi motocikli tanki i kompaktni. Svatko tko živi na otoku posebno je oblikovan svojim okruženjem. Na Honshū, Japanci grade bicikle koji su poput njegove domovine u Tihom oceanu - tanki i kompaktni. Sa svojim prirodnim idealom estetike, i tko je osnovao kovačnicu Heiwa u rujnu 2016., kada upoznaje BMW R nineT Scrambler. To je nešto posve novo za njega da radi na BMW-u. Nikad prije nije radio na stroju iz Münchena. Prvi sastanak bio je jednako nespretan kao i sastanak na slijepo. "Na početku sam poštovao snažnu prisutnost bokser motora", Kengo objašnjava. Naviknut je na američke bicikle i motocikle iz Engleske ili Japana. "Tako sam najprije vozio R nineT Scrambler - na posao, u grad i na izlete - kako bih se u potpunosti upoznao s njegovim karakterom." Kengo je brzo opazio na cestama u Hirošimi: motor je jedna od najvećih snaga motocikla. "Scrambler se vozi mnogo lakše nego što sam očekivao. Iznenađujuće je lagan i motor ima ugodnu ravnu krivulju okretnog momenta", kaže nakon nekoliko dana.  

+ Saznajte više
Moji klijenti kažu da je R nineT tipičan Heiwa izgled. Dao sam sve od sebe da pronađem oblike koji izgledaju cool. ”

Kengo Kimura

Heiwa

Nakon što su se upoznali, Kengo je imao predodžbu o tome što je htio učiniti s R nineT Scrambler. Međutim, svoju ideju nije stavio na papir, pa čak ni u Photoshop ili na crtež, nije stvorio nikakve modele. Japanski profesionalac nikada ne predaje nacrt za svoje projekte, koji se mogu kopirati.

Jedno je bilo jasno za Kenga i njegov tim: "Željeli smo stvoriti motocikl koji klijent želi voziti. Čak i ako smo obnovili okvir i promijenili dvije trećine, nismo išli u krajnosti kao što bi inače radili za pokazne motocikle."  

+ Saznajte više

Motocikl u detalje

Okvir

Promijenjen je stražnji i glavni okvir

Karoserija

Aluminijski spremnik iz vlastite proizvodnje, brzinomjer na lijevoj strani okvira iznad glave motora, rebrasta kožna sjedala     

Prednji ovjes

Tanki cjevasti upravljači s mikro prekidačem i jednostavnim okruglim ogledalom, ručno izrađene blatobrane od aluminijskog lima, kotačići s poprečnim krakovima modela GS, prednja svjetla i mini stražnje svjetlo iz raspona Heiwa     

Stražnji ovjes

Cross-spoke kotači GS modela

Ispušni sustav

Ručno rađeni 2-u-2 ispušni sustav

Boja

Boja od Six Shooter-a, bež s tradicionalnim crnim prugastim trakama, odgovara praškastoj boji na okviru

Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa
Heiwa

Kengoove misli.

Kengo je počeo razmišljati, više puta zastao, pogledao svoje izmišljene nacrte koji su mu diktirali ravnu crtu ispod spremnika i klupe sjedala. Spremnik za benzin je redizajniran - kompaktan i tanak (prirodno). Međutim, Kengo nije želio izgubiti bilo kakav raspon; njegov bi motocikl trebao biti prikladan za svakodnevnu uporabu. Postavio je pomoćni spremnik ispod sjedala. Kako bi istaknuli tanak struk, Heiwa kovačnica je napravila ispušni sustav 2-u-2 koji usmjerava pažnju na donji dio motocikla. Mišićav izgled standardnog modela postupno postaje ugrađen u Kengovu glavu. Njegovi izvorni klijenti stalno su ga gledali u njegovoj trgovini i provjeravali napredak. "Moji klijenti kažu da je R nineT tipičan Heiwa izgled", Kengo priča. "To me čini sretnim."     

+ Saznajte više

Gorivo za vašu dušu.

R nineT izmjene od najpoznatijih tunera.

Saznajte više

Odgovarajući motocikli.

spinner