Nije još jedan bokser.

Hide Motorcycle pretvara R nineT u sportsku opremu.

Činjenica da je Hideya Togashi nazvao svoj R nineT jednostavno i čisto Boxer je pretjerano potcjenjivanje. Zato što prilagođeni motocikl u utrkama sedamdesetih nije ni običan ni jednostavan. Popis. 

Opis profila

Motocikl

Boxer   

Željezara

Hide Motorcycle   

Tuner

Hideya Togashi   

Osnove

R nineT

Kreiranje/pretvorba

2013/2014   

Kategorija

Cafe Racer

Retrospektiva utrka

Ako Japanski tuneri žele staviti goli motocikl u specijano odijelo, oni obično ne kupuju nikakve dijelove. Oni sami rade ukrasne obloge. Upravo je pažnja posvećena detaljima, pogotovo na majstorstvo, učinila da Hideya Togashi sam izgradi cijele ukrasne obloge R nineT; pretvarajući roadster u jedinstvenog sportaša koji izgleda kao da je došao ravno iz trkaće scene sedamdesetih godina. "Ukrasne obloge vraćaju vas u prošlost. No, glavna značajka je tanki aluminijski spremnik: on se u određenoj mjeri smjestio uz vozača", kaže Hide. On je pronašao savršenu liniju boksera kroz pokušaje i pogreške. Iznova i iznova usavršio je i oplemenio oblik sve dok nije shvatio da je savršen. 

+ Saznajte više
Dizajn starih trkaćih strojeva je neobičan, topao i prirodan. ”

Hideya Togashi

Hide Motorcycle

Strast prema klasičnom sportskom dizajnu od samog je početka oblikovala stil Hideye Togashi. Bio je zadivljen američkim trkačima iz starih časopisa i foto-albuma i uskoro će sam pretvoriti originalne strojeve. Godine 2001. osnovao je Hide Motorcycle aka Hidemo u Yokohami. Dvije godine kasnije preselio se u Kawasaki i osvojio brojne nagrade za bicikle u godinama koje su uslijedile, uključujući i "Best Of Show Motorcycle" nagradu na Yokohama Hot Rod Custom Show 2006. i 2007. Pažljiv način na koji Hide gradi motocikle očarava. Reduciran i vrhunski. Ovo je potpis Hide Motorcycle-a.     

+ Saznajte više

Motocikl u detalje

Okvir

Modificirani stražnji dio, Modificirani gornji most    

Karoserija (uključuje spremnik, oblogu, klupu)

Modificirana prednja zaštitna ploča, ručno napravljen aluminijski spremnik, obloga i nosač registarske pločice    

Prednji ovjes (uključujući vilicu, upravljač)

BMW S 1000 RR, upravljač: Battle Factory Clip-ons. Kotač i guma: Metzeler 120/70 ZR 17 M/C 58W TL 

Stražnji ovjes (uključujući zakretnu ruku, naplatak)

Racetec Interact 180/60 ZR 17 M/C 75W TL 

Ispušni sustav

Prerađeni exFAT razdjelnik i prigušivač

Boja

Boja obloge od Keen Edge-a, Ilustracije od Nuts Art Works-a, Kotači s praškastim premazom    

Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a
Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a
Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a
Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a
Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a
Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a
Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a
Prerađeni motocikl Boxer od Hide Motorcycle-a

Gorivo za vašu dušu.

R nineT izmjene od najpoznatijih tunera.

R nineT izmjene od najpoznatijih tunera.

Odricanje od odgovornosti

Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.

Odgovarajući motocikli.

spinner