Definirana snaga ravnih linija

R 18 Dragster od Roland Sands Design

Roland Sands poznat je po svojim odvažnim dizajnom na koji utječu sportske trkačke ambicije. Kombinira stilove i ne poznaje granice. Kada modificira R 18, inspiraciju crpi iz očevih drag-racing dana: moćni motorkotač svodi na najosnovnije i sprema ga za maksimalnu brzinu na ravnim cestama. Rezultat je ravni dragster s kultnim bokser motorom - R 18 Dragster.

Opis profila

Motorkotač

R 18 Dragster

Tvrtka

Roland Sands Design (RSD)

Prerađivač

Roland Sands

Bazni model

R 18

Konstrukcija/modifikacija

2020/2020

Kategorija

Dragster

Dizajn koji pomiče granice

Dizajn koji pomiče granice

Roland Sands poznat je po kombiniranju stilova i stvaranju novih žanrova. Uvijek počinje skicom. Temelji ga na osnovnom obliku motocikla i ispituje mogućnosti geometrije motocikla. "Prava čarolija događa se na kraju kad skice oživimo", kaže dizajner. Svaki novi prilagođeni motocikl proces je učenja - čak i nakon više od 200 modificiranih motocikala. "Želimo razumjeti žanr u kojem radimo svaki put iznova. Za nas je to ključ za postizanje autentičnosti i funkcionalnosti rezultata", objašnjava.

+ Saznajte više

Čistokrvni dragster sa iskonskim, masivnim bokserom. Krenimo na utrku!

 ”

Roland Sands

Roland Sands Design

"Moj otac bio je dragster trkač," govori Roland Sands. Odrastao je okružen sa unikatnim motociklima – a kasnije je i sam vozio utrke 10 godina. To ga je nadahnulo da "motocikl svede na najvažnije, da ga oblikuje tako da brzo ide ravnim cestama". Cilj je bio ravan dragster s mišićavim velikim bokser motorom kao prepoznatljivim središnjim dijelom. Da bi to postigli, Roland Sands i njegov tim potpuno su razdvojili R 18 i motociklu dali potpuno novi oblik. Rezultat: R 18 Dragster.

+ Saznajte više

Klasični kruzer pri najvećoj brzini

Roland Sands i njegov je tim uklonio ovjes i oko 23 kg težine s okvira. To je spustilo motocikl i dalo mu krut oblik dragstera dizajniranog za maksimalnu brzinu. Zadržana je izvorna duljina motocikla s klasičnom linijom od produženog prednjeg do stražnjeg kotača. Prednja strana dolazi od BMW-a Superbike S 1000 RR - dajući mu sportski, prepoznatljiv izgled.

+ Saznajte više

Odricanje od odgovornosti

Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.

spinner