Definirana snaga ravnih linija
Roland Sands poznat je po svojim odvažnim dizajnom na koji utječu sportske trkačke ambicije. Kombinira stilove i ne poznaje granice. Kada modificira R 18, inspiraciju crpi iz očevih drag-racing dana: moćni motorkotač svodi na najosnovnije i sprema ga za maksimalnu brzinu na ravnim cestama. Rezultat je ravni dragster s kultnim bokser motorom - R 18 Dragster.
Opis profila
R 18 Dragster
Roland Sands Design (RSD)
Roland Sands
R 18
2020/2020
Dragster
Dizajn koji pomiče granice
Dizajn koji pomiče granice
Roland Sands poznat je po kombiniranju stilova i stvaranju novih žanrova. Uvijek počinje skicom. Temelji ga na osnovnom obliku motocikla i ispituje mogućnosti geometrije motocikla. "Prava čarolija događa se na kraju kad skice oživimo", kaže dizajner. Svaki novi prilagođeni motocikl proces je učenja - čak i nakon više od 200 modificiranih motocikala. "Želimo razumjeti žanr u kojem radimo svaki put iznova. Za nas je to ključ za postizanje autentičnosti i funkcionalnosti rezultata", objašnjava.
Čistokrvni dragster sa iskonskim, masivnim bokserom. Krenimo na utrku!
”Roland Sands
Roland Sands Design
"Moj otac bio je dragster trkač," govori Roland Sands. Odrastao je okružen sa unikatnim motociklima – a kasnije je i sam vozio utrke 10 godina. To ga je nadahnulo da "motocikl svede na najvažnije, da ga oblikuje tako da brzo ide ravnim cestama". Cilj je bio ravan dragster s mišićavim velikim bokser motorom kao prepoznatljivim središnjim dijelom. Da bi to postigli, Roland Sands i njegov tim potpuno su razdvojili R 18 i motociklu dali potpuno novi oblik. Rezultat: R 18 Dragster.
Klasični kruzer pri najvećoj brzini
Roland Sands i njegov je tim uklonio ovjes i oko 23 kg težine s okvira. To je spustilo motocikl i dalo mu krut oblik dragstera dizajniranog za maksimalnu brzinu. Zadržana je izvorna duljina motocikla s klasičnom linijom od produženog prednjeg do stražnjeg kotača. Prednja strana dolazi od BMW-a Superbike S 1000 RR - dajući mu sportski, prepoznatljiv izgled.
Odricanje od odgovornosti
Prikazani motocikli mogu se modificirati i opremiti dodatcima nezavisnih dobavljača i/ili vlastitim komponentama koje BMW ne proizvodi, ne prodaje i ne testira. BMW ne preuzima nikakvu odgovornost za preinake (uključujući priključke, svojstva te upotrebu prikazane dodatne opreme). PAŽNJA: Izmjena serijskih vozila (uključujući pričvršćivanje i upotrebu komponenata nezavisnih proizvođača i vlastitih komponenata) može umanjiti vozne osobine! Vozite naša vozila u izmijenjenom stanju na vlastiti rizik.