Natrag u Bavarsku nakon Indije.
Nakon kratkog boravka u Indiji, Edgar Heinrich vratio se u München kako bi vodio dizajnerski tim BMW Motorrad. Bio je to sretan povratak za ljubitelja motocikala, koji je karijeru započeo 1986. godine u BMW-u. Predvodio je dizajn mnogih BMW motocikala: rally bike Paris-Dakar, K 1200 S i R, HP2 Enduro, R 1150 GS , R 1200 GS i nedavno S 1000 RR.
Prije njegova zaposlenja kod indijskog proizvođača automobila Bajaj, također je sudjelovao u dizajnu bicikala K 1600 GT i GTL, kao i C 600 Sport i C 650 GT maxi skuter. Svi su oni bili uspješni proizvodi koji su proširili horizonte ovog etabliranog tržišnog segmenta i privukli brojne nove kupce. U ekskluzivnom intervjuu za BMW Motorrad, Edgar Heinrich govori o svojoj strasti za dizajniranjem, sakupljanjem i obnavljanjem motocikala svih vrsta.
Kako je izgledalo s GS-om? Koliko je teško poboljšati dizajn bez potpunog iskorjenjivanja tradicije?
Novi dizajni su često čin ravnoteže. Ne želite otuđiti postojeće vlasnike GS-a. Ali kao dizajner uvijek želite stvoriti nešto novo. Promjena tako uspješnog dizajna može biti malo zastrašujuća. Koliko daleko idete? Koliko daleko morate ići? Dobra stvar je da su mnogi u timu - uključujući i mene - GS vozači i već žive životni stil GS-a. Dakle, znamo što želimo od GS-a. To je savršeno funkcioniralo s novim R 1200 GS. Bilo je vrlo važno stvoriti autentičan GS. Ono što vjerno vuče svojim korijenima, s klasičnim izgledom i dizajnom, ali s novom i dinamičnom interpretacijom.
Što trenuto imate u svojoj garaži?
Trenutno u mojoj garaži ima 16 motocikala. Uključujući i neke obnovljene klasike. Može li muškarac ikada imati dovoljno motocikala? Imam HP2, R 51/3, R 24, R 100 GS Paris-Dakar model, nekoliko Ducatija, stari Matchless i Enfield iz mog vremena u Indiji, koji je bio skrembler. Tu je i Vespa '61., veoma cool i originalna. Čak imam i Gas Gas s kojim sam nekada vozio izazove. Također imam CB 650, CB550 i Honda Dominator.
Edgar Heinrich, Voditelj dizajna BMW Motorrad.