Očaravajuća sjećanja iz Mongolije.

2018 Int. GS Troph je završio ali duh GS-a i dalje živi.

Došli su, jahali su i osvojili udaljene zemlje Srednje Azije tijekom nezaboravnog šestog izdanja Međunarodnog GS Trophy. Mongolija je dočekala 18 momčadi iz 21 zemlje koje su se borile jedna protiv druge u potrazi za prvim mjestima na ljestvici Int. GS Trophy. Bez obzira na konačni poredak, svaki će sudionik napustiti zemlju Džingis-kan s nezaboravnim uspomenama na ovaj jedinstveni događaj koji se dogodi samo jednom u životu. 

Svi su pobjednici.

Ne postoji ništa kao što je Int. GS Trophy. Ništa što ujedinjuje motociklistički svijet u duhu prijateljskog natjecanja, s mogućnošću stvaranja cjeloživotnih prijateljstava s drugim vozačima iz cijelog svijeta - i to ne samo zbog motocikla koji vozite, već i R 1200 GS Rallye. Uz svako izdanje Int. GS Trophy, svjetska zajednica vozača GS-a raste sve više, a oni koji su dovoljno sretni i dovoljno vješti da se natječu s motorkotačem u ovom slučaju, postaju dio neodoljive scene koja ne poznaje granice, granice zemlje ili jezične barijere.  

+ Saznajte više

Sve počinje kod kuće.

Sve počinje kod kuće.

Nema gubitnika na Int. GS Trophy — svi su pobjednici, jer su svi sudionici pobijedili "najbolje od ostalih" u svojim zemljama kako bi stekli jedno od tri prestižna ekipna mjesta za međunarodno finale. A kakav avanturistički vozač ne bi skočio na priliku za sveobuhvatno plaćeno putovanje u udaljenu mongolsku divljinu kako bi izazvao najbolje amaterske vozače BMW Motorrad GS sa svih kontinenata u timskoj borbi za prevlast trofeja?

+ Saznajte više

Dvije godine u nastajanju, s bezbrojnim izviđačkim putovanjima za otkrivanje najboljih lokacija, 18 međunarodnih timova stiglo je u glavni grad Ulan Bator početkom lipnja na osam dana intenzivnog, teškog, napornog, ali uvijek prijateljskog off-road natjecanja. Osim poznatih favorita u startnoj postavi, dobrodošli su i Int. GS Trophy 'prvi putnici' kao što su Australija i Indija, kao i dvije međunarodne ženske ekipe koje čine dame s kontinenata Afrike, Europe, Australije i Amerike.

+ Saznajte više
Int. GS Trophy je prilika za inspiraciju ženama da idu za svojim snovima. ”

Julia Maguire, #261 Team AusAmerica

Poznate i nepoznate količine.

Nijedna zemlja nikada nije osvojila Int. GS Trophy više puta, tako da su, naravno, predviđanja bila gusta i brza tijekom kreiranja ovogodišnjeg događaja. Mogu li aktualni prvaci Južne Afrike učiniti nešto što nikada prije nije učinjeno i osvojiti uzastopno međunarodna finala? Ili bi novodopridošla Australija mogla otpuhali konkurente zbog gotovo četvrtine stoljeća iskustva na Aussie GS Safari? Ili bi jedna od 'zamjenskih' ekipa svakoga iznenadila besprijekornim i dosljedno visokim timskim nastupima tijekom osam dana natjecanja. Samo vrijeme će pokazati.

+ Saznajte više

Pobjedničke navike teško umiru.

Pobjedničke navike teško umiru.

Zanimljivo je da je Team Koreja preuzela prvo mjesto u poretku bodova, nakon čega ih je pratila ekipa Južne Afrike, koja je imala titulu za obranu - i znala je kako je braniti. Trio vozača - Mark Dickinson, Eugene Fourie i Chris Meyer - dobro su vježbali i dobro se pripremili za ovo najnovije izdanje i nikada nisu pali ispod drugog mjesta u poretku tijekom trajanja osmodnevnog natjecanja. Bilo je do ostatka momčadi da podignu svoj nivo - i to ne samo kada je riječ o izazovima vožnje, kojih je bilo mnogo.

+ Saznajte više

Zajednica može napraviti pravu razliku.

Zajednica može napraviti pravu razliku.

Navedeni izazovi vožnje - poznati kao posebne faze - sastojali su se od raznih testova i vježbi vještina, dizajniranih za testiranje sposobnosti vozača i timova da nastupaju na najvišim razinama u situacijama pod sve većim pritiskom. No, postojao je i drugi način da zaradite lakše bodove, a to su bila dva foto natječaja. Jednostavno rečeno: svaka momčad ima dvije šanse da aktivira svoje lokalne motociklističke zajednice da glasaju za najbolje dvije fotografije s događaja - a većina dobivenih glasova daje timovima najviše bodova. U oba natjecateljska tima, Južna Afrika je doslovno obrisala pod s opozicijom. Najveći broj bodova bio je 50, što im je pomoglo da budu na vrhu ljestvice.

+ Saznajte više

Izazovi

Mongolija je sudionicima ponudila naizgled beskrajnu raznolikost mogućnosti za vožnju, od dubokih pješčanih staza kroz kanjone, vodene prijelaze i mnoštvo brzih šljunčanih staza preko širokih ravnica i valovitih kamenjarki. Međutim, to su bili posebni testovi gdje će Int. GS Trophy biti osvojen ili izgubljen. Ovdje je iskusan tim osmislio širok raspon vježbi za vožnju i navigaciju, dizajniranih da otkriju bilo kakve slabosti u tehnici ili prazninama u znanju. Bez obzira koliko puta su timovi i pojedinci vježbali slične vježbe kod kuće, mogućnost da se izvedu pod pritiskom učinila je bitnu razliku na ljestvici. Pogledajte pojedinačne izazove i pogledajte na kojim mjestima na ruti su vozači morali dokazati svoje vještine.

+ Saznajte više

  • Kao što ime sugerira, "Trial Challenge" uključivao je lukav trag. Podloga se mijenjala između stijena, labavog pijeska i šljunka. Svaki član tima vozio je individualno kroz stazu, u najkraćem mogućem vremenu vozilo se bez grešaka.

    Otvori u Kartama
  • Ova lukava vježba testirala je stanje timova, jer su morali otići u duboki kanjon pješice i bez svojih motocikala, samo uz pomoć GPS Motorrad Navigator GPS uređaja. Cilj je bio pronaći putnu točku na kojoj su napisane koordinate za sljedeću točku. Trebalo je pronaći ukupno četiri koordinate kako bi se tim vratio na početnu točku, kao i niz slova, što bi činilo rečenicu (Make Life a Ride).

    Otvori u Kartama
  • Camel Head — izazov koji se odigrao među impresivnim stijenama. Tamo su timovi vozili i hodali svojim R 1200 GS Rallye motociklima preko raznih dijelova tijesnog, uvijajućeg puta - naravno, s obzirom na vrijeme.

    Otvori u Kartama
  • Ova posebna pozornica odvijala se usred suhog jezera pod gorućim mongolskim suncem. Ova ‘start i stop‘ vježba bila je mnogo izazovnija nego što ste mislili: sva tri člana tima su neko vrijeme morali voziti GS preko uske slalom staze prije nego što su se zaustavili u označenom polju na suhom.

    Otvori u Kartama
  • To je bila vježba izmjene guma koja je uključivala uklanjanje i ponovno instaliranje gume Metzeler Karoo 3 na stražnjem kotaču R 1200 GS Rallye. Rezultat je bio mnogo umornih sudionika, puno navijanja i nekoliko istrošenih poluga za gume.

    Otvori u Kartama
  • Ovo je bila vučna vježba - jedan od favorita na svakom Int. GS Trophy događaju – gdje jedan od članova tima koristi svoj R 1200 GS Rallye da vuče motocikl njegovog člana tima (s isključenim motorom) preko vijugave i brdovite staze, s članom treće ekipe koji vozi uz njega.

    Otvori u Kartama
  • Radeći u timovima, sudionici su na vrijeme morali postaviti zapakirani šator Marmot - za razliku od svake večeri u kampu, ali ovaj put protiv vremena. Prije nego što se sat zaustavio, dvojica članova tima morali su ući i zatvoriti ga prije nego što su mogli iskočiti i razmontirati ga što je prije moguće.

    Otvori u Kartama
  • Određeni stupanj vlažnosti: Ova posebna pozornica bila je tečaj slaloma koji je uključivao sve članove tima prelazeći rijeku četiri puta na svom R 1200 GS Rallye motociklu dok prolaze tijesnom stazom kroz duboki šljunak - naravno, uzevši u obzir i vrijeme.

    Otvori u Kartama
  • "Orhon View" održana je u okruženju razglednice, ali sudionici nisu imali previše vremena za razgledavanje, jer su u ovaj Specijal uključena sva tri člana tima koji su prolazili uvrnut put i probijali se između velikih stijena, preko malih stijena i prolazili mnogo prirodne vegetacije. Prečesto se čulo grebanje metala o stijene.

    Otvori u Kartama
  • Staza kroz aluvijalne šume kao vježba u uniformnosti: ova Specijal je zahtijevalo od vozača timova da završe tijesan, uvrnuti smjer staze - jedan za drugim - probijajući put kroz šumu. Ideja je bila da svaki vozač prođe ciljnu liniju što je bliže ukupnom vremenu od onoga za njegovog suigrača.

    Otvori u Kartama
  • Izazov koji nije bio vezan uz vještine moći i vožnje: svaka momčad imala je lukove i strijele u ruci i priliku da doslovno ustrijeli svoj put prema tablici bodova. Svakoj momčadi je dopušteno osam udaraca i zbrojeni su pojedinačni rezultati.

    Otvori u Kartama
  • Posljednji će biti prvi: preko označene staze, s desnim skretanjima, ekipe su vozile što je moguće sporije, bez stavljanja nogu na tlo. Sat je krenuo kada je treći vozač prešao startnu liniju - i završio kada je prvi vozač prešao ciljnu crtu.

    Otvori u Kartama
  • Posebna pozornica na stjenovitom izdanju: dva spremnika za gorivo morala su se nositi na stražnjoj strani R 1200 GS Rallye od strane stražnjeg suvozača, dok je vozač vozio uz uski, stjenoviti put pazeći na vrijeme. Svaki član je morao jednom biti vozač i suvozač.

    Otvori u Kartama
  • Završna faza bila je još jedna teška: vremenski određena tri "mini-specijaliteta" uključivala su svakog sudionika koji je morao hodati sa R 1200 GS Rallye natrag nizbrdo i kroz stazu slaloma. Nakon toga uslijedila je posebna "vožnja garažom" gdje se bicikl morao voziti kroz uski labirint. Zatim, treći izazov nazvan je "okret divljeg konja", gdje se bicikl morao voziti unutar označenog kvadrata, oštro se okrenuo i zatim vratio na početnu točku.

    Otvori u Kartama
Izazovi su dio igre, ali dijeljenje putovanja kroz ovu nevjerojatnu zemlju je glavni događaj. ”

Konstantin Zolotarev, #213 Team Russia

Dolje do žice.

Početkom posljednjeg dana, još su se tri tima natjecale za titulu, a oba tima SAD-a i momčadi Francuske teško su se borili do kraja, sa samo dvije točke koje su ih razdvojile nakon završnog specijalnog testa. Međutim, dosljedno visoke izvedbe momčadi Južne Afrike okrunile su popularne prvake 2018. godine. Slavili su i svi timovi zajedno s njima. Mark Dickinson iz Južnoafričke reprezentacije savršeno je sažeo bit događaja: „Najatraktivniji aspekt Int GS Trophyja je taj što širi ljubav prema i od BMW Motorrada. Duh GS-a meni je jedinstven.” 

+ Saznajte više

To je to! GS Trophy 2018.

Propustili ste dan? Ne brinite - ovdje možete pronaći fascinantne trenutke, najviše uzbudljivih iskustava i najviši GS-osjećaj za svih 8 dana natjecanja.

Propustili ste dan? Ne brinite - ovdje možete pronaći fascinantne trenutke, najviše uzbudljivih iskustava i najviši GS-osjećaj za svih 8 dana natjecanja.

Više priča koje bi vas mogle zanimati.

Odgovarajući motocikli.

spinner