Motor

Nazivna snaga

107 kW (145 KS) pri 7,750 rpm

Kontrola emisije

Trosmjerni katalizator zatvorene petlje

Vrsta

Četverotaktni ravni dvostruki motor hlađen zrakom/tekućinom s dvostrukom bregastom osovinom u cilindru i lančanim pogonom (BMW ShiftCam) i balansiranim zupčanicima

Provrt / hod

106.5 mm x 73 mm

Obujam motora

1,300 cc

Maks. okretni moment

149 Nm pri 6,500 o/min

Kompresijski omjer

13.3 : 1

Upravljačka jedinica goriva/motora

Elektronsko ubrizgavanje

Standardi emisije ispušnih plinova

EU 5

Performanse / potrošnja goriva

Maksimalna brzina

preko 200 km/h

Potrošnja goriva na 100 km na temelju WMTC

4.8 l

Emisija CO2 temeljena na WMTC

110 g/km

Vrsta goriva

Bezolovni super, 95 ROZ/RON; adaptivna regulacija kvalitete goriva, 91-98 ROZ/RON

Električni sustav

Alternator

Trofazni alternator 650 W (nazivna snaga)

Akumulator

12 V / 10 Ah, Litij-ionska baterija bez održavanja

Prijenos snage

Spojka

Mokra spojka, funkcija Anti-Hopping, hidrauličko upravljanje

Mjenjač

6-stupanjski mjenjač

Pogon

Kardan

Kontrola proklizavanja

BMW Motorrad DTC

THE PACESETTER #SPIRITOFGS

Ovjes / kočnice

Okvir

Koncept dvodijelnog okvira koji se sastoji od glavnog okvira i stražnjeg okvira pričvršćenog za njega vijcima, zajedno noseći motor

Položaj prednjeg kotača / ovjes

BMW Motorrad EVO-Telelever, nagib upravljača odvojen preko fleksibilnog elementa, središnji amortizer

Položaj stražnjeg kotača / ovjes

BMW Motorrad EVO-Paralever, aluminijska jednostrana zakretna ruka, poprečno povezani ležajevi zakretne ruke, središnji WAD podupirači opruge, potpuno podesiva opruga

Hod ovjesa naprijed / straga

190 mm / 200 mm

Međuosovinski razmak

1,518 mm

Pomak

112 mm

Kut glave upravljača

63.8 °

Kotači

Kotači od lijevanog aluminija

Naplatak, prednji

3.00 x 19“

Naplatak, straga

4.50 x 17“

Guma, prednja

120/70 R19

Guma, zadnja

170/60 R17

Kočnica, prednja

Dvostruka disk kočnica, poluplutajući kočioni diskovi, promjer 310 mm, čeljust radijalne kočnice s 4 klipa

Kočnica, zadnja

Kočnica s jednim diskom, promjera 285 mm, plivajuća kočiona čeljust s dva klipa

ABS

BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimiziran nagibni kut)

Dimenzije / masa

Visina sjedala

850 mm

Unutarnja krivulja noge

1,900 mm

Volumen spremnika

19 l

Rezerva

cca. 4 l

Dužina

2,212 mm

Visina

1,406 mm 

Širina

1,000 mm 

Masa praznog vozila, napunjen do vrha / spreman za vožnju

237 kg

1)
Dopuštena ukupna masa

465 kg

Nosivost (sa standardnom opremom)

228 kg

1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.

Oprema

Standardna oprema

  • TFT zaslon s BMW Motorrad Connectivity uslugom
  • LED matrix prednje svjetlo
  • Dnevna svjetla
  • Dinamička kontrola proklizavanja (DTC)
  • BMW Motorrad potpuno integrirani ABS Pro
  • 4 načina vožnje (Eco, Rain, Road, Enduro)
  • Pomoć pri uzbrdici (HSC)
  • Dynamic Brake Control (DBC)
  • Dynamic Cruise Control (DCC)
  • Dodatna pomoć u zavoju (MSR)
  • TPC (kontrola tlaka u gumama)
  • KeylessRide (vožnja bez ključa)
  • Grijane ručke
  • Pretinac za punjenje pametnog telefona s USB utičnicom za punjenje
  • Zaštita za ruke s integriranim indikatorskim lampicama


Dodatna oprema

  • DSA (elektronički ovjes s kompenzacijom opterećenja i podešavanjem opruge)
  • Prilagodljiva kontrola visine vozila
  • Grijano sjedalo za vozača i suvozača
  • Prednje svjetlo Pro
  • Dodatno LED svjetlo
  • Riding Assistant
  • Kovani enduro kotači
  • Sustav centralnog zaključavanja


Dodaci

  • Vario sustav pohrane
  • Tank torba
  • Enduro zaštita motora
  • Enduro zaštita prednjeg svjetla
  • Zatamnjeni vjetrobran
  • Štitnik poklopca glave cilindra
  • i još mnogo toga
+ Saznajte više

Neka vaši snovi postanu stvarnost

Jeste li spremni za legendarni touring enduro? Konfigurirajte svoj motocikl iz snova i započnite svoju #SpiritOfGS avanturu.

Jeste li spremni za legendarni touring enduro? Konfigurirajte svoj motocikl iz snova i započnite svoju #SpiritOfGS avanturu.

spinner