Pogled na sljedećih 100 godina

Kako će izgledati motocikl budućnosti?

100. obljetnica BMW Grupe je prilika da se osvrnemo na povijesne rane dane motoriziranih dvokolica i napredujemo u budućnost, gdje će se uloga motocikla u potpunosti redefinirati u svijetu digitalizacije.

7. ožujka, 1916. Bayerische Flugzeugwerke AG (Bavarian Aircraft Works) započinje s radom na Lerchenauer Strasse na sjeveru Münchena. Tri godine kasnije, Zeno Diemer postavlja svjetski rekord visine 9.760 metara s BMW IV šestocilindričnim inline zrakoplovnim motorom.

Mala će tvornica kasnije doći do novih visina u drugim segmentima vozila. Ubrzo nakon što je promijenila ime u Bayerische Motoren Werke AG, tvrtka započinje s razvojem prvog motocikla, mnogo prije ulaska u automobilski sektor.

Motor kao ključni element.

Međutim, bez obzira na sve konvencije, BMW motocikl nije imao geometriju bicikla. Motor je bio središnji dio. Max Friz i njegov tim dizajnirali su BMW R 32 potpuno oko motora.
Najzanimljiviji su: suprotni dvocilindrični motor s cilindrima postavljenim preko okvira, ručni mjenjač pričvršćen izravno na motor i pogonski sustav pogonskog vratila. Sve su to specifične značajke BMW motocikala s motorom s dva suprotna pogona do danas.
+ Saznajte više
BMW R 32 - prvi BMW motocikl.

BMW R 32.

Sportski bicikl za grube ceste 20. stoljeća. BMW R 32 imao je veliki utjecaj na industriju. Vozači su voljeli pogonsku osovinu s niskom potrošnjom i jeftinim održavanjem, koja je bila savršena za prašnate šljunčane putove tog vremena. Već tada su motociklisti cijenili njegovo sigurno, ali sportsko rukovanje.
Zahvaljujući sofisticiranom dizajnu, BMW R 32 se etablirao kao vrhunski proizvod, a BMW kao proizvođač vrhunskih motocikala za putovanja i sport. Od SAD-a do Južne Amerike i sve do Azije potražnja za motociklom rasla je diljem svijeta. U Münchenu je 1928. proizvedeno gotovo 5.000 motocikala.
+ Saznajte više
U veljači 1924. godine Rudolf Schleicher osvojio je uspon na brdu "Mittenwalder Gsteig" na BMW-u R 32. BMW motor s nadtlakom: njegova rekordna brzina od gotovo 280 km/h neće biti prekinuta još 14 godina kasnije. Godine 1939. Georg "Schorsch" Meier vozio je BMW-ov kompilirani trkaći motocikl do pobjede u legendarnoj utrci Tourist Trophy na otoku Man, najstarijoj motociklističkoj utrci na svijetu.
Britanski vozač BMW-a Jock West osvojio je drugo mjesto. U kasnijim godinama, BMW Motorrad je slavio pobjede na njemačkom prvenstvu u motociklima, Sidecar svjetsko prvenstvo i reliju Paris-Dakar. Kao što je motociklistički sport dobio na popularnosti, motociklizam je postao omiljena rekreativna aktivnost, a BMW R 80 G/S dvojni sportski motocikl postao je najprodavaniji. Taj motocikl je bio prethodnik popularne GS serije dvojnih sportskih motocikala, koji i danas ostaju krajnji stroj za vožnju na i izvan ceste.
+ Saznajte više
Inovacije proteklih desetljeća upućuju na viziju tvrtke za sljedećih 100 godina. Inženjerske vještine, kreativnost i pionirski duh temelj su za osmišljavanje održivih oblika osobne mobilnosti koji su uvijek prilagođeni potrebama ljudi. BMW Motorrad već ima preko 20 modela koji nude okus budućnosti. BMW C evolution, maxi skuter s električnim pogonom, neki su od primjera.
Kako će naposljetku motocikl budućnosti izgledati? Dizajneri BMW Motorrada predstavit će svoju viziju kada otkriju svoje vozilo Vision Vehicle 11. listopada u Los Angelesu. Publika već ima osjećaj motocikla vizije na stogodišnjici THE NEXT 100 YEARS, 7. ožujka u olimpijskoj dvorani u Münchenu. Prvo od četiri Vision Vehicles debitiralo je na tom događaju.
+ Saznajte više
Više priča koje bi vas mogle zanimati.
Odgovarajući motocikli.
spinner