BMW M 1000 R
Gura vas do krajnjih granica: M 1000 R. Ukratko, M R. Superbike susreće dinamičan roadster. Njegovo nasljeđe proizlazi iz M racing programera i trkaće staze. Nevjerojatnih 210 KS uz najveću brzinu od 280 km/h i vi imate kontrolu – na seoskim cestama ili trkaćoj stazi. Maksimalna izvedba: obavezna. Vaš cilj: premašiti – dominirati cestom. M boje to jasno signaliziraju. Nezaobilazno: zvuk M R četverocilindričnog motora. Čuješ li kako te zove? Pali motor! #NeverStopChallenging
Tračak ludila
M savršenstvo: retrovizori
M savršenstvo: retrovizori
Savršenstvo je u detaljima. M retrovizori stvaraju aerodinamičku potisnu silu kako bi se spriječilo polijetanje visokoletača. Pri brzini od 220 km/h povećavaju opterećenje prednjih kotača za 11 kg. Vaša prednost: maksimalna stabilnost u vožnji, manja tendencija odizanja prednjeg kotača od površine ceste kao i mogućnost kasnijeg kočenja i ranijeg ubrzavanja u zavojima.
M iskustvo: elektronika
M iskustvo: elektronika
Potpuno razvijeno M iskustvo: TFT zaslon od 6,5 inča želi vam dobrodošlicu u ekskluzivni krug vozača visokih performansi s M animacijom pri pokretanju. Jedna od četiri varijante zaslona pojavljuje se automatski nakon pokretanja zahvaljujući funkciji memorije. Optimizirano za trkaću stazu u pravom M stilu: kao dio novog trepćućeg indikatora mjenjača, cijeli brojač okretaja treperi nakon što se postigne zadana brzina.
M dominacija: motor
Superbike motor usavršen za hiper roadster: četverocilindrični motor iz RR-a s BMW ShiftCam tehnologijom katapultira vas od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde. S maksimalnom brzinom motora od 14.600 o/min, M R je naš najsnažniji roadster. Od 10.000 o/min, posljedično, možete osjetiti više okretnog momenta i ubrzanja. Što se tiče prijenosnog omjera, M R ima više za ponuditi u usporedbi s RR: 47 umjesto 46 zuba u sekundarnom prijenosnom omjeru i kraći prijenosni omjer u 4., 5. i 6. stupnju prijenosa – za vožnju po seoskim cestama usmjerenu na performanse. Shift Assistant Pro omogućuje brzo prebacivanje u viši i niži stupanj prijenosa. Bogat zvuk motocikla koji potječe iz stražnjeg prigušivača od titana to impresivno naglašava.
M iskustvo vožnje: ovjes
M iskustvo vožnje: ovjes
Jasna povratna informacija i preciznost mete koja oduzima dah: ovjes sa standardnim DDC-om kao i potpuno podesivi elementi ovjesa, podesivi prigušivač upravljača i glodana stezaljka za upravljač. Za MR, modificiran je u odnosu na postavku RR kako bi odgovarao zahtjevima dinamičnog roadstera. Nova ergonomija i novi upravljač osiguravaju položaj sjedenja koji je usmjeren na prednji kotač.
M intelligence: pmoćnik
M intelligence: pmoćnik
Umjesto dopinga: visoka razina performansi zahvaljujući vrhunskim pomoćnicima. Tri karakteristike akceleratora, povezane s načinima vožnje Rain, Road, Dynamic, Race i Race Pro, daju optimalne karakteristike odziva. DTC osigurava maksimalnu sigurnost i dinamiku vožnje ovisno o načinu vožnje, a Brake Slide Assist podržava vas pri zanošenju pri kočenju u zavojima.
Buntovnik među hiper roadsterima
Rođen kao M
Bijelo ili crno: ovdje nema sivih područja. Međutim, bilo da odaberete M R ili M R s M Competition paketom, uvijek birate pravi M – prepoznatljiv po ekskluzivnim bojama s asimetričnim dizajnom boja na prednjoj strani.
M dizajn
M dizajn
Dominantan prednji dio, agresivan stražnji dio: M R u svom najboljem izdanju. Sjednite na M sjedalo na savršenoj visini i posegnite za proširenim cjevastim upravljačem s laserskim natpisom "BMW M 1000 R". Gledate u aluminijska, brušena zrcala na kraju upravljača. Zvuk uključen, svjetlo uključeno: M logo se pojavljuje u LED prednjem svjetlu. Put je tvoj.
Visokokvalitetni M Competition paket
Visokokvalitetni M Competition paket
Ne može bolje od ovoga. Ekskluzivni M dijelovi od karbona, kao što su poklopac stražnjeg kotača i štitnik lanca, poklopac prednjeg kotača, obloge spremnika, poklopac zračnog sanduka s trakama, deflektori vjetra, poklopac zupčanika, aktivacijski kod za M GPS-Laptrigger, M putnički paket i mljeveni M sustav prednjeg oslonca za noge pokazuje da ovaj bicikl neće biti pobijeđen. I ništa ga neće zaustaviti: zahvaljujući M karbonskim kotačima koji su smanjili težinu za 1,6 kg.