BMW M 1000 RR
Za sve one vođene svojom strašću i spremne na izazove. Za sve one koji odbijaju odustati od jednog jedinog milimetra ili milisekunde: BMW M RR je superbike homologiran za utrke. Usavršen je u zračnom tunelu i dalje razvijen na stazi. Ima optimiziranu aerodinamiku i koristi ugljik, što rezultira značajno većom najvećom brzinom od 314 km/h. Njegov motor i šasija ostaju snažni i izravni kao i uvijek. M RR predstavlja apsolutne performanse i ekskluzivnost do posljednjeg detalja. Samo tipični M.
Čak i ovdje postoji nadogradnja: naša BMW Motorrad Motorsport Race Support – jednostavno: #NeverStopChallenging.
KOMBINACIJA FASCINANTNIH DETALJA
Vozite se kao da ste u slipstreamu
Vozite se kao da ste u slipstreamu
Optimizirane prednje i bočne obloge izrađene su od ugljika kako bi se osigurale veće performanse i povećala najveća brzina za 8 km/h. Osim toga, nova aerodinamika smanjuje pritisak na vozača smanjujući potisnu silu vjetra: za dugotrajnu, brzu, fokusiranu vožnju. S druge strane, novodizajnirana M krila izrađena od karbona povećavaju potisnu silu prednjeg kotača do 6,3 kg – čak i kada se naginje. I pružaju 22,6 kg potisne sile pri 300 km/h, dajući vozačima više samopouzdanja tijekom ekstremnih naginjanja i pri velikim brzinama u zavojima.
Iskoristite vjetar
Iskoristite vjetar
M kanali kočnica i opcijski M Aero poklopci kotača stvoreni su u suradnji sa stručnjacima BMW Motorsporta. M kanali za kočnice izravno su integrirani u nove blatobrane prednjih kotača, koji su zauzvrat optimizirani za poboljšani protok zraka oko krakova vilice i kočionih čeljusti. Prvi put u upotrebi na serijskom motociklu, M kočni kanali smanjuju temperaturu kočionih čeljusti. M Aero poklopci kotača, također izrađeni od vidljivog karbona, smanjuju turbulenciju na prednjem kotaču i oslobađaju puni potencijal vašeg motovikla na dugim ravninama pri brzinama većim od 250 km/h.
Kad je svaki milimetar bitan – uključujući i motor
M RR pogonski sklop ima maksimalnu brzinu vrtnje od 15.100 o/min i dokazao se u WSBK. Razina performansi u kojoj je svaki milimetar bitan: Nekoliko istaknutih karakteristika: potpuno CNC strojno obrađeni usisni otvori, lagani kovani klipovi s 2 prstena s klipnim prstenovima optimiziranim za znatno smanjenu potrošnju ulja, uske i lagane klackalice, ventili od titana, optimizirane bregaste osovine i Pankl klipnjača od titana koja je 340 g lakša od S 1000 RR i pruža smanjeno trenje. Uz to, BMW ShiftCam tehnologija za mijenjanje vremena ventila i podizanje ventila kao i usisni sustav s kraćim usisnim lijevcima koji isporučuju optimizirani ciklus punjenja pri velikim brzinama motora. Kako biste krenuli s pravom pobjedom, njegova spojka protiv skakanja radi bez samoojačanja.
Jasne povratne informacije
Najbolji mogući osjećaj za prednje i stražnje kotače i vrhunska preciznost koja oduzima dah: Srce šasije je aluminijski okvir mosta, koji također uključuje okrenutu vilicu i središnju opružnu oprugu s Full Floater Pro kinematikom, što znači još bolju šasiju izvođenje. Dosljedno i beskompromisno usmjerena za postizanje najboljih vremena utrke, njegova šasija također impresionira one perfekcioniste koji kreću na cestu u potrazi za adrenalinom.
Visoke performanse – pitanje ugađanja
Ono što izdvaja pravog pobjednika je njihova sposobnost da iskoriste svoj potencijal tijekom tih kritičnih milisekundi: M RR Launch Control daje vam savršen početak utrke, a Pit Lane Limiter zna kada treba kontrolirati snagu. Asistent za promjenu brzine Pro pomaže vam da brzo mijenjate brzine, bez aktiviranja spojke za svaku promjenu brzine. Dijagram mjenjača tada se može jednostavno preokrenuti za utrke. Osim toga, ukupno 7 načina vožnje, dvije podesive karakteristike gasa i tri opcije podešavanja za okretni moment motora pomažu vam da savršeno prilagodite svoju vožnju stazi. TFT zaslon od 6,5" čini sve lakim za čitanje.
Beskompromisno ubrzanje - ali obrnuto
Nakon godinu dana korištenja u WorldSBK i na svjetskim trkaćim stazama, sljedeće još uvijek vrijedi za M kočnice: Najbolje su u klasi. Zapravo, još bolje. To je zato što novorazvijeni M kočni kanali hlade kočione čeljusti do 10 stupnjeva tijekom utrke – ovisno o trkaćoj stazi – za još bolje performanse i konstantniju točku otpora. Zajedno s idealno kombiniranim upravljačkim elementom i sjedalom, rezultira maksimalnom stabilnošću kočnica i povratnim informacijama, kao i izvrsnom koordinacijom s RACE ABS-om. M kočnica je stoga idealna referenca.
IZGLED POBJEDNIKA
Dvije verzije, jedan cilj: ljepota izvedbe
M RR je dostupan u dvije verzije: osnovna varijanta i M RR s paketom M Competition. Svaki M RR dizajniran je s jednom jasnom specifikacijom: pobjeda. I to je upravo ono što obje varijante predstavljaju, uz apsolutnu predanost i motivaciju.
Linearno vođenje – doslovno
Prednja strana je aerodinamički optimizirana i ima vidljivu karbonsku oblogu i M dizajn traku, pokazujući volju za pobjedom do posljednjeg detalja. Čak je i novodizajnirana potpora oplate izrađena od ugljika. A njegov novodizajnirani stražnji dio čini M RR još dinamičnijim. Njegov nosač registarske pločice s integriranim svjetlom također je još kompaktniji. Zahvaljujući novom kabelskom snopu i senzoru kuta upravljanja na stražnjim pokazivačima smjera, M RR je sada još brže spreman za trkaću stazu. Njegovi prekidači prednjih pokazivača smjera također su optimizirani u skladu s tim.
Još više utrke
M Competition paket
M Competition paket
Utrke susreću estetiku: M Competition paket uključuje M GPS okidač kruga i pripadajući aktivacijski kod, M Aero poklopce kotača, anodiziranu zakretnu ruku stražnjeg kotača koja je 220 g lakša i M Endurance lanac bez održavanja, presvučen DLC-om. Također dostupno: M Carbon paket s visokokvalitetnim vidljivim ugljikom i komponentama prozirnog premaza, M Billet paket s novim 150 g lakšim M osloncem za noge i karbonskom navlakom za suvozačevo sjedalo ili paketom za suvozača.
Ostali sportski dodaci
Ostali sportski dodaci
Opsežne mogućnosti posebne opreme i originalni BMW Motorrad dodaci omogućuju vam da dodatno poboljšate svoj M RR, precizno ga prilagođavajući zahtjevima vaše vožnje ili rute. Stoga se M Carbon tail-hump poklopac može koristiti za držanje vašeg GPS miša ili akcijske kamere. M sustav oslonca za noge podesiv u 6 smjerova također je uključen u paket M Competition, što vam pomaže da postignete pravi trkaći stil. Baš kao i M Endurance klupa s jednim sjedalom, koja vam omogućuje da svladate duboke nagibe uz zadržavanje više kontrole.