Tehnički podaci

Motor

Vrsta

Četverocilindrični četverotaktni linijski motor s četiri ventila po cilindru, s hlađenjem na ulje/vodu

Provrt / hod

80 mm x 49.7 mm

Obujam motora

999 cc

Nazivna snaga

121 kW (165 KS) pri 11.000 o/min

Maks. okretni moment

114 Nm pri 9.250 o/min

Kompresijski omjer

12.5 : 1

Upravljačka jedinica goriva/motora

Elektronsko upravljano ubrizgavanje goriva, BMS-K+ elektronsko upravljanje motorom s prekidom prekoračenja i paljenjem s dvije iskre: BMS-O s e-gasom

Kontrola emisije

Trokomponentni katalitički konvertor s povratnom vezom

Performanse / potrošnja goriva

Maksimalna brzina

Preko 200 km/h

Potrošnja goriva na 100 km na temelju WMTC

6.2 l

Emisija CO2 temeljena na WMTC

144 g/km

Vrsta goriva

Super plus bezolovni (maks. 5 % etanol, E5)/ ROZ 98 / 93 AKI

Električni sustav

Alternator

Generator s permanentnim magnetom 450 W (nazivni kapacitet)

Akumulator

12 V / 8 Ah

Prijenos snage

Spojka

Uljna kupka s više diskova (protiv skakanja) sa samoojačanjem

Mjenjač

Sinhronizirani šestostupanjski mjenjač, ugrađen u kućište motora

Pogon

Lanac  525 17/45

Kontrola proklizavanja

DTC

Ovjes / kočnice

Okvir

Aluminijski laminatni okvir u obliku mosta s nosivim motorom

Položaj prednjeg kotača / ovjes

Okrenuta teleskopska vilica od 45 mm, prednaprezanje opruge i podesivi odskok i kompresija

Položaj stražnjeg kotača / ovjes

Aluminijska oscilirajuća vilica ispod nosača, Full-Floater Pro, centralni amortizer, podesiv stupanj odskoka i kompresije i podesivo prednaprezanje opruge

Hod opruge, naprijed / nazad

120 mm / 117 mm

Međuosovinski razmak

1,450 mm

Pomak

96 mm

Kut upravljača

65,8°

Kotači

Lijevani aluminij

Naplatak, prednji

3.50 x 17"

Naplatak, straga

6.00 x 17"

Guma, prednja

120/70 ZR 17

Guma, stražnja (s M kotačima)

190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17)

Kočnica, prednja

Kočnica s dva diska, promjera 320 mm, četveroklipna kočiona kliješta

Kočnica, stražnja

Dupla disk kočnica, promjera 320 mm, plivajući jednoklipna kočiona kliješta

ABS

BMW Motorrad integralni ABS, djelimično integrirano

Dimenzije / masa

Visina sjedala

830 mm
(OE Spušteno sjedište vozača: 810 mm, OE Podignuto sjedište vozača: 850 mm)

Unutarnja krivulja noge

1,835 mm
(OE Spušteno sjedište vozača: 1.815 mm), OE Podignuto sjedište vozača: 1.858 mm)

Volumen spremnika

16.5 l

Rezerva

cca. 4 l

Duljina

2,090 mm

Visina (bez retrovizora)

1,115 mm

Širina

812 mm

Masa praznog vozila, napunjen do vrha / spreman za vožnju

99 kg (s M paketom uključujući M karbonske kotače: 194 kg)

1)
Dopuštena ukupna masa

407 kg

Nosivost (sa standardnom opremom)

208 kg

1) Prema Direktivi (EU) 168/2013 sa svim radnim tekućinama, sa standardnom opremom i s minimalno 90% napunjenim spremnikom goriva

Oprema


Standardna oprema
  • Puno LED osvjetljenje
  • Tri režimi vožnje (Rain (Kiša), Road (Drum), Dynamic, uključujući HSC)
  • Šestoosna kutija senzora uklj. ABS Pro i DTC
  • TFT displej sa mogućnošću povezivanja
  • Podesivi položaj upravljača

Optional equimpent:
  • DDC šasije
  • Režim vožnje Pro (uklj. Dynamic Pro, potpuno podesivo, uklj. Wheelie Control, HSC Pro, MSR, DBC)
  • Shift Assist Pro
  • Headlight Pro (dnevno svjetlo i prilagodljivo svjetlo za krivine; u skladu s propisima određene zemlje)
  • Keyless Ride (Vožnja bez ključa)
  • RDC (Tyre Pressure Control; Kontrola pritiska u gumama)
  • ECALL (ako je dostupno)
  • M paket
  • M kotači od ugljeničnih vlakana i kovani kotači
  • M lagani akumulator
  • Carbon i bilet paketi
  • i još mnogo toga

 

Dodatni oprema po izboru

  • Štitnik za radijator
  • Vjetrobransko staklo u boji
  • Vjetrobransko staklo u boji s mjehurićima
  • M grijač guma
  • M Datalogger i M GPS Laptrigger
  • M Cover Kit

 

+ Saznajte više

Dodirujući asfalt

Motor? Svi to prepoznaju. Način na koji je postavljen ovisi o dodatnoj opremi i originalnoj BMW Motorrad dodatnoj opremi.

Motor? Svi to prepoznaju. Način na koji je postavljen ovisi o dodatnoj opremi i originalnoj BMW Motorrad dodatnoj opremi.

spinner