Tehnički podaci

Motor
Vrsta

6-cilindrični 4-taktni redni motor, uljno-/vodom hlađen, dva bregasta vratila

Provrt x hod
72 mm x 67.5 mm
Radni obujam

1,649 cc

Nazivna snaga

118 kW (160 KS) na 7.750 o/min

Max. okretni moment
175 Nm at 5,250 o/min
Omjer kompresije
12.2 : 1
Upravljanje gorivom smjesom

Elektronički upravljano ubrizgavanje u usisnu cijev 

Pročišćavanje štetnih plinova

Trokomponenti katalitički pretvarač s povratnom vezom, zadovoljava EURO 4

Vozne performanse / potrošnja
Maksimalna brzina
Preko 200 km/h
Potrošnja na 100 km na temelju WMTC
5.7 l
Vrsta goriva
Bezolovni 95 oktana (RON)
Električni sustav
Alternator
700 W
Akumulator
12 V/19 Ah, bez održavanja
Prijenos
Spojka

Hidraulički upravljana višelamelna mokra spojka

Mjenjač

6-stupanjski ručni mjenjač

Sekundardni pogon

Kardanski pogon

Ovjes / kočnice
Okvir

Okvir mosne konstrukcije

Prednji ovjes / elementi ovjesa

BMW Motorrad Duolever

Stražnji ovjes / opružni elementi
BMW Motorrad Paralever
Opruga, sprijeda/straga
115 mm /135 mm
Međuosovinski razmak kotača
1,618 mm
Vodoravna udaljenost
106.4 mm
Kut upravljačke glave
62.2°
Kotači
Lijevani aluminij
Veličina naplatka, prednji
3.50 x 17"
Veličina naplatka, stražnji
6.00 x 17"
Guma, prednja
120/70 ZR 17
Guma, stražnja
190/55 ZR 17
Kočnica, prednja

Kočnica s dva diska, promjera 320 mm, četvorocilindrična disk-kočnica s nepomičnim sedlom

Kočnica, stražnja

Dvocilindrična disk-kočnica s plivajućim sedlom promjera 320 mm

ABS
BMW Motorrad Integral ABS (dijelom integralni)
Dimenzije / težina
Visina sjedala

810/830 mm (nisko sjedalo*: 800/780 mm) *OE

Unutarnja krivulja nogu

1.830/1.870 mm (nisko sjedalo*: 1.775/1.810 mm) *OE

Upotrebljiva zapremina spremnika

26.5 l

Rezerva

4.0 l

Dužina
2,324 mm
Visina (bez retrovizora)
1,440 mm
Širina (sa retrovizorima)
1,000 mm
Masa praznog vozila, potpuno napunjen / spreman za cestu

334 kg

1)
Masa bez radnih tekućina
306 kg
2)
Dopuštena ukupna masa

540 kg

Korisna nosivost (sa standardnom opremom)

206 kg

1) Prema smjernici VO (EU) 168/2013 sa svim tekućinama, sa standardnom opremom i gorivom sa najmanje 90% iskoristive zapremine spremnika (including case)

2) Masa neopterećenog bez radnih tekućina (GT without case)

Standardna oprema

Oprema
  • BMW Motorrad Integral ABS (dijelom integralni)
  • DTC (dinamička kontrola vuče)
  • HSC Pro (Hill start Control)
  • Tempomat
  • Beskonačno podesivo električno vjetrobransko staklo
  • Podesive poluge kočnica i kvačila
  • Grijane ručke i sjedala
  • Dvodijelno sjedalo, vozačko sjedalo podesno po visini
  • Integrirana brava za paljenje i brava za upravljanje
  • Nosač prtljage
  • Ugrađene bočne košare, poklopci košare u boji motocikla
  • Odjeljak za spremanje i putna literatura
  • Središnje postolje

Posebne značajke
  • Multi-Kontroler
  • Sklopka za samo-napajanje koja zahtijeva samo malu količinu sile
  • 3 načina vožnje: “Rain”, “Road” i ”Dynamic”

Električni sustav
  • Skup instrumenata s kromiranim naglascima i svjetlom neizravnog biranja
  • Dvije utičnice
  • CAN bus sa sustavom jednostruke žice (SWS)
  • Elektronski imobilizator
  • Dijagnostičko sučelje
  • Sustav upozorenja za opasnost, bijeli LED indikatori i LED stražnje svjetlo
  • Ksenonsko prednje svjetlo
+ Saznajte više

Više individualnosti

Posebna oprema i pribor.

Sa širokom ponudom posebne opreme i originalnim BMW Motorrad dodacima možete prilagoditi K 1600 GT tako da savršeno odgovara vašim individualnim željama.

Saznajte više
spinner