• M paket

    S novim M paketom RR se pretvorio u još više trkača. Vaš RR postao je vrhunski trkaći stroj.

    Ekskluzivna sportska boja u bojama Light bijela/Racing plava metalik/Racing crvena naglašavaju motociklističke gene već na prvi pogled. I druge visokokvalitetne M značajke temelje obećanje o performansama na najimpresivniji način.

    Na primjer, Pro način vožnje vozaču otvara svijet trkaćih staza s tri dodatna podesiva Race Pro 1-3 načina, čime RR, uz brojne trkaće dodatke, postaje vaš pobjednički motocikl na trkaćoj stazi. Osim tri individualno prilagodljiva načina vožnje, ekskluzivni Pro način vožnje također nudi posebne značajke kao što su kontrola pokretanja, ograničenje brzine vožnje, kočnica motora s 3 postavke kočnice u Coast, Hill Start Control Pro, Dynamic Brake Control i Slide Control, kao i tri dodatna zaslona Core Ride na TFT zaslonu. Saznajte više o Pro modu vožnje u nastavku u općem odjeljku o posebnim značajkama RR-a.

    Inovativni visokotehnološki M karbonski naplatci vrhunac su M paketa. Napravljeni od karbona i opremljeni kočnim diskovima debljine 5 mm, oni pružaju maksimalne performanse u vožnji na i izvan trkaće staze.

    M karbonski naplatci su 1,7 kg lakši od standardnih aluminijskih naplataka koji su optimizirani za 1,6 kg. Smanjene rotacijske mase zbog manje težine ogledaju se u poboljšanim performansama ubrzanja i kočenja, kao i u optimalnom upravljanju motociklom.

    M sportsko sjedalo, koje je dostupno prvi put, pruža vozaču više prianjanja i podrške. M paket je zaokružen visokokvalitetnom M laganom baterijom koja se ponaša s najnovijom tehnologijom litij-ionskih baterija. Lakša od 2 kg, težine tek 1.288 grama, ova je baterija lagana i pruža optimalnu pomoć pri pokretanju ambicioznih motociklista koji cijene svaki gram manje poput zlata.

    M paket smanjuje serijsku težinu RR-a sa ukupno 197 kg* na sportskih 193,5 kg.

    *Prava tehnička vrijednost, puni spremnik, u skladu s Uredbom (EU) 168/2013 sa svim radnim tekućinama, sa standardnom opremom, i napunjen sa min. 90% iskoristivog kapaciteta spremnika goriva

    POGLED NA M PAKET

    Izuzetno sportska boja u Light bijeloj/Racing plavoj metalik/Racing crvenoj

    Pro način vožnje

    •  Sa 3 Race Pro 1-3 načina vožnje
    • Kontrola proklizavanja
    • Limitator brzine na stazi
    • Kočnica motora
    • Kontrola kretanja uzbrdo Pro
    • Dinamičko upravljanje kočnicom
    • Kontrola klizanja
    • M karbonski kotači
    • M lagana baterija
    • M sportsko sjedalo

    M komplet šasije (komplet za podizanje repa i okretna zakretna ruka)

  • Dinamičan paket

    Izvrsna i dinamična vožnja u bilo kojoj situaciji, maksimalne performanse i visok stupanj udobnosti za netaknutu zabavu: dynamic paket ima uzbudljivu i inovativnu tehnologiju, kao i praktične značajke opreme.

    Ovaj paket uključuje najnoviju generaciju elektroničkog sustava dinamičke regulacije prigušivanja ili ukratko DDC-a. Maksimalno prigušivanje može se smanjiti prema potrebi u 10 ms pomoću paralelnog zaobilaznog ventila kojim upravlja DDC. To znači maksimalne performanse u svakom trenutku zahvaljujući kontaktu s cestom i na taj način dobivate preciznost vožnje u trkaćem obliku zahvaljujući optimalnoj, kristalno čistoj povratnoj informaciji.

    Osnovne DDC postavke povezane su s odgovarajućim načinima vožnje Rain, Road, Dynamic, i Race, svaki sa svojim odgovarajućim voznim svojstvima. Prilagođavanje amortizacije je jednostavno u svim Pro modovima vožnje putem "elektroničkog klika" u izborniku konfiguracije.

    Elektronski tempomat održava brzinu konstantnom i obuzdava RR-ovo beskompromisno pružanje snage kada se moraju voziti u ograničenju brzine tijekom vožnje. 

    A praktične i grijane ručke uvijek drže ruke lijepim i toplim u hladnim danima. Usredotočite se na put i uživajte u maksimalnoj udobnosti vožnje.

    POGLED NA DYNAMIC PAKET:

    • Nova generacija Dynamic Damping Control (DDC)
    • Grijane ručke
    • Tempomat
  • Race paket

    Vrhunska i dinamična vožnja, maksimalne performanse i izvrsna pouzdanost za netaknutu zabavu na trkačkoj stazi: paket Race poboljšava RR-ove trkaće sposobnosti i ima uzbudljive, prilagodljive postavke i ekskluzivne značajke.

    Primjerice, u načinu vožnje Pro, ovo RR čini pogodnim za trkačku stazu s tri dodatna načina vožnje Race Pro 1-3 i brojnim trkaćim dodacima pored kompleta za M šasiju (komplet za podizanje repa i okretna zakretna ruka). Načini vožnje Race Pro 1-3 omogućuju vozaču da stvori tri profila vožnje u kojima se mogu samostalno konfigurirati Wheelie Control, zaštita od dizanja prednjeg kotača, Engine Mapping, Engine Brake, ABS Pro i Traction Control (DTC). Više informacija o načinu vožnje može se naći niže u općem odjeljku o posebnim značajkama RR-a.

    Kao dodatak ovim slobodno konfigurajućim načinima vožnje, specijalna ekskluziva uključuje Launch Control, Pit Lane Limiter, Hill Start Control Pro, Dynamic Brake Control, i Slide Control.

    Osim toga, RR ima crne anodizirane kovane M kotače s kočnim diskovima debljine 5 mm, koji su se dobro dokazali u utrkama i osiguravaju primjetno poboljšanje performansi u vožnji.

    Ovaj paket zaokružuje visokokvalitetna M lagana baterija (2 kilograma lakša od standardnih baterija), koja se između ostalog ponaša i najnovijom tehnologijom litij-ionskih baterija. Težine od samo 1.288 grama, ova baterija pruža optimalnu pomoć pri pokretanju ambicioznim motociklistima supermotocikala koji svaki gram manje na svom stroju cijene kao zlato.

    POGLED NA RACE PAKET:

    • Pro način vožnje
    • M kovani aluminijski naplatci
    • M lagana baterija
    • M komplet šasije (komplet za podizanje repa i okretna zakretna ruka)
  • Paket suvozača

    Dvostruko uživanje u vožnji za sve koji vole uživati ​​u vjetru zajedno: prednji putnički paket BMW Motorrad daje trkaći osjećaj za dvoje sa sjedalom za suvozača i odgovarajućim prednjim suvozačevim nogama (suvozačko sjedalo nije standardno). Sjedalo je dostupno u crnoj boji, a oslonci za noge u srebrnoj boji, a obje se savršeno podudaraju s beskompromisnim trkaćim dizajnom RR-a.

  • Carbon package

    Elegantan, sportski i izuzetno lagan: ekskluzivni Carbon paket dopunjuje vrhunski izgled stroja. Njegove visokokvalitetne CFRP trkačke komponente jednostavno izgledaju savršeno. Štoviše, ovaj lagani, visokotehnološki materijal ispunjava najviše zahtjeve za performansama, ekskluzivnošću i individualnošću. Ovaj paket uključuje poklopce M Carbon s prednjim i stražnjim kotačima, zaštitni poklopac lanca M i poklopac lančanika, te gornji dio poklopca M Carbon. Lagane i izdržljive komponente izrađene od plastike ojačane ugljičnim vlaknima zapečaćene su UV-otpornom bojom visokog sjaja i udovoljavaju najvišim BMW Motorrad standardima.

    POGLED NA CARBON PAKET:

    • Visokokvalitetne komponente izrađene od lakog, visokotehnološkog materijala
    • UV-otporna boja visokog sjaja
    • Elegantan i sportski izgled
    • Kombinacija perfomansi, ekskluzivnosti, i individulnosti
    • Težinom optimizirani

Dodaci za S1000 RR

Individual oprema.
  • Posebni Pro način vožnje i njegova tri pojedinačno konfigurirana načina rada RACE PRO 1, RACE PRO 2 i RACE PRO 3 otvara svijet trkaćih staza BMW Motorad vozačim supermotocikala. Uz značajke pokretanja i ograničenje brzine na stazi, dobijate HSC Pro (Hill Start Control Pro) i novi DBC (dinamička kontrola kočenja).

    Sljedeće značajke se mogu kontrolirati u načinu RACE Pro:

     

    • Motor: ovdje su dostupne dvije karakteristične krivulje gasa. Glatko i savršeno, s maksimalnim performansama. Uz 2 karakteristike gasa, možete odabrati smanjeni okretni moment za niže stupnjeve prijenosa i najveći okretni moment za prijenos od 4 do 6 - sve s ciljem najveće moguće upravljivosti i performansi.
    • Kočnica motora: dostupne su 3 razine sile kočnice motora.
    • Prianjanje (DTC): nudi vam četiri osnovne postavke, RACE Pro nudi i DTC +/- promjene brzina za podešavanje postavki tijekom vožnje.
    • Okretanje kotača (DTC): Ovdje također imate četiri opcije konfiguracije: isključeno (sami morate upravljati kotačima), High Wheelies, Performance Wheelies, ili Maximum Stability.
    • ABS i ABS Pro: može se podesiti duž 5 razina, ovisno o načinu rada - od maksimalne stabilnosti do najvećih mogućih performansi (uključujući mogućnost blokiranja stražnjeg kotača za proklizavanje). Izabrane postavke lako se čitaju na 6.5" TFT zaslonu uz objašnjene odgovarajućim tekstom.
  • Više performansi, više sigurnosti i više uživanja u vožnji. U posljednjoj generaciji sustava Dynamic Damping Control (DDC) elektronički ventil se postavlja paralelno s mehaničkim ventilom. To omogućuje maksimalno prigušivanje: po potrebi možete smanjiti, a zatim povećati prigušenje u stvarnom vremenu preko zaobilazne linije (vrijeme odziva u rasponu od 10 ms). Bez smanjenja povratnih informacija. Optimiziran za svaku situaciju vožnje, dostupan u i podesiv u svim modovima vožnje - na trkačkoj stazi kao i na ulici. Podnožje paketa koje pružaju stručnjaci za šasije također se mogu prilagoditi vašim potrebama vozača. DDC je dostupan pojedinačno kao posebna značajka kao i sastavni dio Dynamic paketa.

  • Konstantna brzina kad je potrebno. Elektronski tempomat može se aktivirati pri brzini od 30 km/h i održava stalnu brzinu vožnje. To omogućuje posebno uživanje u opuštenim dugim autocestama. Funkcija se deaktivira kočenjem, a odabrana brzina se nastavlja nakon pritiska na gumb za nastavak.

  • Hladne ruke su stvar prošlosti: to pružaju električno grijane ručke s upravljanjem na više razina. Povećavaju udobnost, a istovremeno čine vožnju sigurnijom jer je daleko lakše kontrolirati motocikl u hladnim danima i kada se vozite po kiši s toplim rukama i više osjećaja u prstima.

  • Sofisticiran sportski izgled. Uz opciju dizajna kotača sportski izgled stroja naglašen je crvenim ukrasnim prugama na rubu oboda. Podstava obojena dinamičnom crvenom bojom na standardnim naplatcima pokazuje na trkaće gene motocikla već na prvi pogled i savršeno se podudara s cjelokupnim dizajnom motocikla. 

  • Optimalni tlak u gumama: BMW Motorrad sustav praćenja tlaka u gumama (TPM) automatski upozorava vozača kada se izgubi tlak u gumama, osiguravajući maksimalnu sigurnost u svakom trenutku. Ako tlak odstupa od nazivnih vrijednosti koje je odredio proizvođač, sustav odmah obavještava vozača o tome upozorenjem. Ovisno o važnosti i brzini gubitka tlaka, upalit će se žuto ili crveno svjetlo upozorenja, što će vozaču pružiti priliku da odmah reagira. TPM sustav također čini redovite kontrole tlaka zraka mnogo prikladnijima. Trenutni tlak u gumama oba kotača može se prikazati u pilotskoj kabini u bilo kojem trenutku pritiskom na gumb. Kada se guma zagrije na trkačkoj stazi, neće se primijetiti povećanje temperature; tlak zraka u gumi je prikazan na način koji nadoknađuje temperaturu i odnosi se na temperaturu zraka u gumi od 20° C.

     

  • Tako da se osjećate sigurno. Alarmni sustav reagira na promjene položaja i vibracije akustičnim alarmom i treperi treptajućim upozorenjem. Prolaznici će brzo postati svjesni zahvaljujući ovom sustavu upozorenja. Alarmni sustav aktivira se automatski kada je paljenje isključeno. Sustav ne zahtijeva dodatno daljinsko upravljanje.

  • Brza pomoć u hitnim slučajevima. U motociklističkoj nesreći svaka minuta se računa. Važno je da u hitnim slučajevima hitne pomoći na mjesto stignu brzo. To nije uvijek slučaj na udaljenim dionicama cesta, gdje se gubi dragocjeno vrijeme. Inteligentni sustav hitnih poziva aktivira se čim krene vožnja, što štedi dragocjeno vrijeme. Inteligentni sustav za hitne pozive automatski kontaktira BMW-ov pozivni centar u slučaju nezgode kako bi što prije obavijestio hitne službe. Inteligentni sustav za hitne slučajeve određuje koordinate vozila kao i podatke o smjeru vožnje, tako da hitne službe mogu brzo doći do mjesta koje je teško odrediti. Posljedice sudara i stanja motocikla prenose se senzorima na motociklu, tako da se nezgode mogu pouzdano prepoznati i razlikovati od tipičnih situacija u vožnji motocikla. Sustav također pokušava uspostaviti početni dijalog s pogođenom stranom, pa se čak može postaviti i na strani jezik kada je u inozemstvu. U ovu svrhu pričvršćeni su zvučnici i mikrofon. Vozač se informira vizualno i akustično ako je upućen poziv za hitne slučajeve. Inteligentni sustav hitnih poziva također se može pokrenuti putem SOS gumba na upravljaču kako bi se, na primjer, pomoglo ostalim ljudima u prometu. Vozaču ne treba vlastiti pametni telefon, ne treba omogućiti bilo koju SIM karticu na vozilu i nije odgovoran za troškove povezane s korištenjem podatkovne usluge.

  • Vrhunsko savršenstvo: ovaj visokokvalitetni sportski prigušivač napravljen od titana s karbonskim završnim poklopcem osigurava robustan zvuk i sportski izgled. Sportski prigušivač razvijen je s Akrapovičem i prilagođen je težini u usporedbi sa standardnim prigušivačem.

     

  • Visokokvalitetni M karbonski dodaci daju vašem motociklu još više trkaćeg izgleda. Lakši su od standardnih komponenti, čime se smanjuje ukupna težina RR-a. Svi karbonski dodaci otporni su na udarce, opremljeni su sjajnim sjajem otpornim na UV zračenje i poboljšavaju izgled vašeg motocikla.

    POGLED NA M KARBONSKE DODATKE:

    • M karbonski usisnik za zrak
    • M karbonska zaštita lanca
    • M karbonska obloga stražnjeg kotača
    • M karbonski obloga prednjeg kotača
    • M karbonski poklopac zupčanika
    • M karbonska lijeva i desna obloga spremnika
    • M karbonska bočna ploča
  • M zapisnik podataka bio je posebno dizajniran za trkaću stazu. Koristi se za pohranu i procjenu svih važnih podataka o vožnji.

  • M oslonci za noge vozača iz BMW Motorrad-a pružaju dinamičan izgled i savršen sportski karakter i ergonomiju zahvaljujući različitim mogućnostima podešavanja. Brušen je od aluminijske legure visoke čvrstoće, posebno je lagan i nudi optimalnu zaštitu od korozije zbog trobojne anodizacije.

  • M sportsko sjedalo posebno je dizajnirano za trkaću stazu i omogućava vožnju bez napora zahvaljujući optimalnim povratnim informacijama (dostupno kao M sportsko sjedalo visoko/visina sjedala 849 mm, M sportsko sjedalo/visina sjedala 824 mm i M sportsko sjedalo nisko/visina sjedala 814 mm). Svojim posebno neklizajućim površinskim materijalom i čvrstom pjenom, pruža vozaču najbolje držanje u lovu na one ključne desetinke sekunde.

  • M prednji suvozački oslonci za noge brušeni su od eloksirane legure aluminija i daju vašem motociklu još više sportskog izgleda. Zbog svog dizajna, oni su vrlo lagani, ali još uvijek stabilni i na taj način daju suvozaču sigurno zadržavanje u svakom trenutku.

  • CNC brušena M ručna poluga (ručna kočnica i poluga kvačila) izrađena od anodiziranog aluminija otpornog na koroziju podupire sportski izgled motocikla na posebno impresivan način. Odlično odgovaraju dizajnu motocikla i mogu se okrenuti prema naprijed, što smanjuje rizik od savijanja ili pucanja u slučaju sudara. Udaljenost upravljača od ručice može se podesiti duž pet različitih razina, a ergonomski, zaobljeni oblik ručice pruža dodatnu pomoć u udobnosti vožnje.

    M daljinski podešavač za BMW Motorrad kočnice posebno je razvijen za trkaću stazu i može se koristiti za jednostavno i daljinsko podešavanje točke kočnog pritiska tijekom putovanja. Osim toga, cijeli oblik poluge kočnice optimiziran je za uporabu u utrkama. Crna anodizacija osigurava da izgled aluminijske ručice odgovara vašem motociklu.

  • M ručne zaštitne poluge, koje su neizostavne na trkaćoj stazi, jasno daju dojam i o svom beskompromisnom sportskom karakteru na ulici. Zakrivljena šipka izrađena od aluminija i plastike štiti polugu kočnice i spojke na upravljaču od slučajnog aktiviranja prilikom kontakta s drugim vozilom.

  • M lanac iz BMW Motorrad-a omogućava precizno podešavanje zategnutosti lanca kao i poravnanje stražnjeg kotača i daje motociklu posebno sportski izgled. Brušen je od vrlo zategnute legure aluminija koja je vrlo lagana, ali izdržljiva. Dvostruko anodiziranje osigurava optimalnu zaštitu od korozije.

  • Izvrsne performanse, mala težina. Visokokvalitetna M lagana baterija odlikuje se najnovijom litij-ionskom tehnologijom te je punih 2.000 g lakša od standardne baterije od 1.288 g. Najbolja pomoć pri startu za ambiciozne motocikliste koji žele uložiti u svaki gram manje na svom motociklu. 

  • M postolje za motocikl omogućuje upotrebu stražnje strane Sport postolja. Visokokvalitetni adapter okretnih krakova jednostavno se postavlja straga na okretni krak i može ostati na motociklu čak i tijekom upotrebe. Svojim M izgledom savršeno se uklapaju u sportski trkaći dizajn motocikla.

  • Aluminijska M zaštita motora iz BMW Motorrad-a opremljena je zamjenjivim plastičnim podloškom. Štiti motor od izravnog grebanja na asfaltu u ekstremnim situacijama u zavoju, te na taj način pouzdano sprječava grebanje na dijelovima motora i pripadajuća oštećenja motora.

  • Izgled M čepa za punjenje ulja izrađen od crnog eloksiranog aluminija s bijelim laserskim M logotilom daje sportski naglasak. Poklopac je opremljen s tri rupe koje pružaju zaštitu od otvaranja na trkalištu.

     

  • Za one koji svoj motocikl žele prilagoditi trkalištu, retrovizori su jednako nepotrebni kao i držač registarskih tablica. Visokokvalitetni poklopci u M pokrovnoj garnituri BMW-a Motorrad lako zatvaraju otvore na kućištu kao rezultat demontaže. A prednja se ploča savršeno vraća na svoje mjesto.

  • Visoko kvalitetna M stezaljka nosača iz BMW Motorrad-a odaje sportski izgled. Brušena iz aluminijeve legure visoke zatezanja, stezaljka je posebno lagana, ali istovremeno apsolutno izdržljiva. Anodizacija pruža optimalnu zaštitu od korozije od vjetra i vremenskih prilika.

  • Kovani aluminijski kotač crno je anodiziran i dostupan u stražnjoj veličini kotača 200/55 ZR 17. S kočnim diskovima od 5 mm osigurava najveći učinak kočenja, a zahvaljujući maloj rotacijskoj masi jamči vidljivo poboljšanje performansi u vožnji na trkaćoj stazi kao i na ulici.

  • Kovani aluminijski kotač crno je anodiziran i dostupan u kotačima veličine 120/70 ZR 17 sprijeda. S kočnim diskovima od 5 mm osigurava najveći učinak kočenja, a zahvaljujući maloj rotacijskoj masi jamči vidljivo poboljšanje performansi u vožnji na trkaćoj stazi kao i na ulici.

Skladišni prostor.
  • 10 litarska prednja torba na spremniku iz BMW Motorrad-a s vezom remena savršeno se uklapa u trkaći dizajn motocikla. Ne klizi i pruža dovoljno prostora za odlaganje vaših putničkih dodataka zahvaljujući proširivom obujmu od 6 litara do 10 litara.

     

  • Torba suvozačevog sjedala iz BMW Motorrad je savršeno prilagođena trkaćem dizajnu motocikla. Može se precizno ugraditi na putničko sjedalo bez upotrebe posebnih držača, zadržava oblik, i može se proširiti s 7 na 10 litara za više prtljage, što znači da će ostati dobro zaštićeno u unutarnjoj vreći nepropusnoj za vodu.

  • Bočne torbe iz BMW Motorrad-a savršeno se uklapaju u sportski dizajn motocikla. Upotrijebite ih za spremanje predmeta i čuvajte ih u unutarnjoj vreći nepropusnoj za vodu. Crne torbe, uključujući odstojnike, mogu se brzo i lako ukloniti zahvaljujući brzom zaključavanju, prema potrebi.

     

Ergonomija i udobnost
  • Sportsko estetski. Zatamnjeno vjetrobransko staklo podvlači sportski izgled motocikla. S premazom otpornim na ogrebotine za trajnu prozirnost. Dimenzije i oblik identični su standardnom vjetrobranskom staklu.

  • Čisto utrkivanje. Visoko vjetrobransko staklo BMW Motorrad dizajnirano je u kupolastom obliku tipičnom za trkaće staze i cca. 53 mm je više od standardnog vjetrobranskog stakla (također dostupno zatamnjeno). Vozaču pruža znatno bolju zaštitu od vjetra pri vožnji u vodoravnom položaju, a smanjeni otpor zraka osigurava vidljivo povećanje ubrzanja do maksimalne brzine.

Sigurnost.
  • Dvostruka zaštita od krađe: zaključavanje kočionog diska s alarmnim sustavom savršena je zaštita od krađe kada ste u pokretu. Kaljena čelična brava osigurava sigurnu zaštitu od manipulacija i lako ju je odložiti zahvaljujući kompaktnom dizajnu. Alarmni sustav reagira zvučnim alarmom na najmanja kretanja i vibracije.

     

  • BMW Motorrad zaštitna rešetka pruža sigurnu zaštitu radijatoru od čestica abrazije guma i oštećenja kamenih strugotina na trkačkoj stazi. Dvodijelna poliamidna rešetka izrađena je za postavljanje gornjeg hladnjaka za vodu i donjeg hladnjaka za ulje, a njegov dizajn savršeno odgovara aerodinamičkom profilu vašeg motocikla.

  • Zaštitni film pruža sigurnu zaštitu za 6.5” TFT zaslona od prljavštine, kamenčića i oštećenja. Kaljeno staklo ima površinu protiv odsjaja i refleksiju, tako da je vaš TFT zaslon uvijek jednostavan za čitanje. Sa BMW Motorrad natpisom modela.

Održavanje i tehnički detalji
  • Sportsko pomoćno postolje olakšava brzo i sigurno podizanje uređaja. Lagani, ali izdržljivi dizajn izrađen od obojene čelične cijevi, ima po četiri velika kotača, pa je potrebno malo napora prilikom dizanja. Izuzetno izdržljivo postolje čini laganim radove na popravljanju i održavanju.

Preuzmite katalog dodataka
  • Originalni BMW katalog dodataka za motocikle 2019
    PDF   |   43.04 MB   |   Engleski

Vaš vlastiti RR

Dizajnirajte vaš vlastiti S 1000 RR.

Od lakiranja do opreme - konfigurator vam omogućuje da sastavite svoj vlastiti BMW motocikl iz snova.

Konfigurirajte svoj sada
spinner