S 1000 RR

od 21.874,98 EUR / 164.817,00 HRK
od 232,39 € mjesečno uz 3asy Ride financiranje*

Tečaj za 1 EUR = 7,534500 kn

*Iznos mjesečne rate iskazan je u EUR, s uključenim svim davanjima (PDV i PPMV). Izračun rate je informativan i izrađen u suradnji s Erste & Steiermärkische S-Leasing d.o.o. kao davateljem leasinga, na bazi financijskog leasinga na rok otplate 36 mjeseci, uz 33% akontacije i 33% zadnje otkupne rate. Mjesečna rata izračunata je na bazi nominalne kamatne stope 2,75%, promjenjiva vezana uz 3M-Euribor. Trošak obrade ugovora iznosi 0%.

Temeljem upita klijenta, davatelj leasinga ispostavlja Leasing ponudu sa svim detaljnim parametrima ponude i uvjetima financiranja. Efektivna kamatna stopa (EKS) se iskazuje unutar Leasing ponude u slučaju potrošačkog kreditiranja te uz nominalnu kamatnu stopu uključuje trošak interkalarne kamate i okvirne troškove kasko osiguranja uz franšizu koji su poznati u trenutku izrade informativnog izračuna.

Kod zahtjeva za financiranje fizičkih osoba, moguće je ugovoriti financiranje uz nominalnu kamatnu stopu 3,85%, fiksno

Preduvjet za sklapanje ugovora o leasingu je pozitivna odluka kreditnog odbora, a konačni uvjeti leasinga definiraju se ugovorom o leasingu. Za plaćanje se koristi prodajni tečaj za EUR kod Erste&Steiermärkische Bank d.d. na dan uplate.

Odabirom akcijskog modela „3asyRide“ u cijenu se uključuje produžena garancija na motocikl (ukupno u trajanju 5 godina).

Akcijski uvjeti financiranja iz ponude "3asyRide“ važeći su za zahtjeve financiranja BMW motorkotača, koji su odobreni do 31.12.2022.

BMW S 1000 RR

SUPERLATIV SUPERMOTOCIKL

Uvijek gurajući do krajnjih granica i u potrazi za idealnom linijom, ispod vas je 152 kW (207 KS). Neobuzdana snaga gura vaš RR na maksimum - s maksimalnim okretnim momentom od 113 Nm pri 11.000 o/min i krivuljom zakretnog momenta od najmanje 100 Nm u rasponu od 5.500 do 14.500 [o/min]. Deset godina nakon što je prva generacija RR-a prvi put očarala svijet motocikala, sada ulazimo u sljedeću razinu performansi. Pregledali smo gotovo sve komponente RR-a - od prednje i stražnje strane. Rezultat: manja težina i primjetno veće performanse. Jeste li spremni za vodeću poziciju i za pobjedu? RR vas očekuje.

DIZAJN RR-a

Odaberite vašu boju.

Tri različite boje ističu nedodirljivu sportsku stranu vašeg RR-a. Možete birati između boja poput Hockenheim Silver metalik, nove Black storm metalik i Light white/Racing blue metalik/Racing red.

Light white/Racing blue metalik/Racing red

Predan trkačkoj tradiciji. Pošaljite signal izdaleka s našim bojama u višebojnim bojama: vozite paket visokih performansi prepun sportskih osobina, okretnosti i dinamike.

Passion

Mineral grey metalik je sinonim za čistu preciznost: ono što se ovdje računa je vaša namjera nastupa - i to svaka milisekunda na trkaćoj liniji.

Black storm metalik

Sportski i impulzivan: Black storm metalik pokazuje snažan izgled motocikla.

Dizajniran za vodeću poziciju.

Tko god ga pogleda, odmah postaje svjestan: ovdje stoji motocikl visokih performansi. Svaki dio RR-a osmišljen je kako bi ga najbolje iskoristio. Uzmimo, na primjer, okvir s njegovom novom tehnologijom ovjesa koja RR čini lakšim i preciznijim. Pored toga, tu je i ergonomski savršen položaj sjedenja, koji je bez premca zahvaljujući modificiranom okviru i dotjeranom dizajnu. Standardni LED farovi daju motociklu apsolutno dinamičan i agresivan izgled. Prednji indikatori proteži se po retrovizoru, što ne samo da izgleda estetski, već pruža i bolju vidljivost. Gledano straga, RR dominira u dizajnu i funkcionalnosti: "All-in-one" je moto koji ovdje vrijedi. Pored osvjetljenja registarske pločice, nosač registarske pločice sada uključuje i LED pokazivače, stražnja svjetla i svjetla kočnice.

+ Saznajte više

Spreman za stazu.

Kad je riječ o vrhunskim performansama, RR je vaš savršen partner. I to ne samo na cesti, već i na stazi. U nekoliko jednostavnih koraka možete demontirati i retrovizor i držač registarskih tablica i na raspolaganju imate trkaći motocikl.

Opcijski dostupan M paket pretvara vaš RR u vrhunsku trkaću mašinu. Ovdje se težina još jednom smanjuje za oko 3,5 kg, na samo 193,5 kg. Uz trobojnu boju Light bijela/Racing plava metalik/Racing crvena, M karbonske kotače, M lagani akumulator, M sportsko sjedalo, M šasiju (stražnji uspon i zakretni okretni zamah), dobivate i Pro način vožnje s konfigurirajućim načinima rada Race Pro 1-3 i elektroničkim asistencijskim sustavima, kao što su DTC +/- mjenjač, ​​ABS postavke, ponovno podešavanje motora, upravljanje kotačima i proklizavanjem i još mnogo toga.

+ Saznajte više

4-CILINDRIČNI REDNI MOTOR

152
kW (207 KS) pri 13,500 o/min
100
Nm (min.) od 5,500 do 14,500 o/min
193.5
kg DIN dopuštena masa, izmjereno s M paketom
14,600
o/min max.
Četverocilindrični četverotaktni linijski motor hlađen vodom/uljem

Četiri cilindra i performanse bez premca

Četiri cilindra i performanse bez premca

Novo dizajnirani, četverocilindrični motor novi je RR pogon snage. Ne samo da je vršna snaga povećana na 152 kW (207 KS) pri 13.500 o/min, već je optimizirana i krivulja zakretnog momenta. Zahvaljujući novoj tehnologiji BMW ShiftCam, koja odabire vrijeme otvaranja ventila i podizanje ventila pomoću bregastog vratila, čak i u malim i srednjim brzinama motora, primjenjuje se znatno više okretnog momenta i snage.

Pored toga, brojne druge komponente prilagođene su za daljnju optimizaciju težine, prostora i dizajna. Oni uključuju novi vremenski koncept, šuplje izbušene ventile od titana i poboljšani i samo-ojačavajući multi-disk, anti skočno vlažno kvačilo (-20N). Motor je sada 4 kg lakši i uži, što poboljšava upravljivost i ergonomiju. To ćete primijetiti odmah kada prvi put krenete u vožnju.

+ Saznajte više

DOŽIVITE TRKAĆI ZVUK RR-A

NAJVAŽNIJE ZNAČAJKE RR-A

Repna jedinica
Repna jedinica
Dynamic Damping Control (DDC) nove generacije.
BMW RR novi DDC (Dynamic Damping Control)
6.5" TFT zaslon
BMW RR 6.5" TFT zaslon
Multi-control
BMW RR multi-control na ručki
M karbonski kotači
M karbonski kotač novog BMW RR
LED svjetla
Detaljan pogled na prednja svjetla BMW RR-a
M sportsko sjedalo
M sportsko sjedalo novog BMW RR-a
Ljuljajuća ruka na nosaču
BMW RR ljuljajuća ruka na nosaču u serijskoj proizvodnji

Pregled tehničkih karakteristika.

BMW ShiftCam tehnologija: kombinacija optimiziranog zakretnog momenta i vrhunskih performansi

Već pri prvom ubrzanju primijetite: izvrsna krivulja zakretnog momenta ovog motocikla zadivljuje čak i pri malim i srednjim brzinama. To se uglavnom zahvaljuje tehnologiji BMW ShiftCam. Ovdje se usisnim ventilima upravlja po potrebi pomoću upravljačkog bregastog vratila. Ovisno o brzini, vrijeme otvaranja i podizanje ventila podešavaju se kako bi se osigurala najbolja učinkovitost za vas i vaš RR.

ABS i ABS Pro: od maksimalne stabilnosti do najvećih mogućih performansi

RR ima ABS i ABS Pro, ovisno o vašem načinu vožnje: RAIN, ROAD, DINAMIC, RACE ili RACE Pro-1 do 3. Dakle, vi odlučujete treba li vaš motocikl maksimalnu stabilnost ili najveće moguće performanse.

Switch Assistant Pro: prebacivanje brzina u milisekundama uz maksimalnu stabilnost i performanse

Na cesti ili na stazi: ova je značajka nužna. Jer uz standardnu ​​značajku Shift Assistant Pro s blipper funkcijom mijenjate brzine bez pritiskanja kvačila gore i dolje. Tako da se možete u potpunosti usredotočiti na put. U isto vrijeme, nosivi utjecaji na karoseriju i stražnji kotač svode se na minimum. Rezultat: brži ste, stabilniji i možete uživati ​​u još većim performansama i više užitka u vožnji.

Potpuno novorazvijena kontrola dinamičkog prigušivanja (DDC): savršeno prigušenje za seoske ceste i stazu u svakom trenutku

RR dolazi s opcijom opremljen DDC-om sljedeće generacije. Sada je elektronski ventil paralelan s mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, prigušenje se smanjuje ili povećava za 10 ms putem ove zaobilazne linije. Za autocestu ili stazu uvijek se možete osloniti na savršeno prigušenje. Opruga ovjesa također se može podesiti ručno.

Dizajn rasvjete: LED, vidljivo, dinamično, agresivno

Standardni LED farovi daju RR-u svoj novi nepogrešivi sportsko-agresivni izgled. To se ne odnosi samo na prednja svjetla, koja su u novom RR-u premještena s obruba na retrovizor, već i na zadnja, gdje su pokazivači smjera, kočnica i stražnje svjetlo kombinirani u jednoj komponenti.

6.5" TFT zaslon: sve na vidiku - i pod kontrolom

Referentna vrijednost u segmentu supermotocikala: TFT prikaz RR. Sa 6,5" imate savršen pregled. Možete birati između zaslona Pure Ride koji je sveden na osnovne ili jednog od tri Core Ride ekrana koji prikazuju druge važne podatke. Sve pod kontrolom s multi-kontrolerom: jednostavno se pomičite kroz izbornik vašeg 6.5" TFT zaslona i pristupajte raznim funkcijama i postavkama - bez skidanja ruku s upravljača. Dakle, vi ostajete u potpunosti u nadzoru nad svim tim.

Ergonomija: veća udobnost, podrška i sloboda kretanja

Novi RR ne samo da je lakši za samo 197 kg, već je dobio i savršenu ergonomiju. Okvir, spremnik, sjedalo, rep i nogavice svi su modificirani radi veće podrške, slobode kretanja, više povratnih informacija i boljeg zatvaranja koljena.

Međusobna interakcija prebrušenih oslonaca za noge i nove ergonomije upravljača sa M sjedištem, uz još više povratnih informacija, nudi vam neumornu vožnju i omogućava vam dulju vožnju i koncentraciju na postizanje bržeg vremena kruga.

Performanse, osjetljivost i prilagodljivost - sve za vašu osobnu pobjedu

Novi RR opremljen je aluminijskim ljuljačkom rukom i nudi vam bolju raspodjelu snage i manje reakcija šasije prilikom ubrzavanja kao u moto sportovima. Time se štede gume. Standardni amortizer novog RR-a sada je dalje od motora i zbog toga je manje izložen toplini. Pored toga, ugrađen je veći klip za prigušivanje. To rezultira stalnim stupnjem prigušenja u svim situacijama u vožnji.

Standardno sjedalo i posebna oprema: uvijek čvrsto u sedlu

Kod standardnog sjedala odmah ćete primijetiti sljedeće: ovaj je sustav dizajniran sa savršenim povratnim informacijama. To omogućava ne samo veću slobodu kretanja, već i savršenu količinu kontakta s motociklom tijekom vožnje. Standardna visina sjedala je 824 mm, a stepenica luka je 1,829 mm.
Pored standardnog sjedala, tu je i opcionalno M sportsko sjedalo za novi RR. Njegov pokrov otporan na klizanje i tvrđa pjena štede energiju kada ubrzavate ili kočite jako, a motociklu donosi veću stabilnost. M sportsko sjedalo dio je M paketa. Dostupan je u tri visine sjedala (814 mm, 824 mm i 849 mm) kao poseban pribor.

Držač registarske pločice: sve je u jednom i lako se demontira

Toliko je lako i brzo pretvoriti vaš RR iz krstarećeg motocikla u trkaći stroj: stražnja svjetla integrirana u LED pokazivače i svjetlo registarske pločice pridruženi su jedinici držača registarske pločice. Velika prednost ovdje je u tome što u samo nekoliko jednostavnih koraka možete ukloniti držač registarske pločice i rasvjetu i biti spremni za krug u najboljem vremenu.

4 standardna načina vožnje / Race Pro 1-3 način vožnje: pitanje stava

Četiri načina vožnje standardno su korištena s RR-om: RAIN, ROAD, DINAMIC i RACE. Sva četiri su savršeno prilagođena odgovarajućim uvjetima i pružaju više performansi ili veću stabilnost i sigurnost, po želji. Trkači, posebno, za svoj novac dobivaju vrijednost pomoću posebnog dodatnog načina vožnje. Uključeni načini RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3 mogu se individualno prilagoditi motoru (leptir za gas), kočnici motora, kontroli vuče (DTC), kontrola okretanja kotača (DTC), ABS i ABS Pro - tako da možete postići najbolje moguće performanse u svakom krugu. Također imate pristup dodatnim značajkama kao što su kontrola pokretanja, ograničenje brzine na stazi, pomoćnik Pro za kretanje uzbrdo (HSC Pro) i dinamička kontrola kočenja (DBC). Dodatni posebni sustav pomoći u vožnji: elektronička kontrola dinamičkog prigušivanja (DDC). Maksimalno prigušivanje može se smanjiti prema potrebi u 10 ms pomoću paralelnog zaobilaznog ventila kojim upravlja DDC. To znači maksimalne performanse u svakom trenutku zahvaljujući kontaktu s cestom i na taj način dobivate preciznost vožnje u obliku utrke zahvaljujući optimalnoj, kristalno čistoj povratnoj informaciji.

Tehnologija stvorena za maksimalne performanse u svakoj situaciji

RR je tehnički letač s prianjanjem na cesti: četriri standadna načina vožnje RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE već pokrivaju brojne stilove vožnje u raznim uvjetima. Pro način rada kao poseban pribor polaže trkaći svijet vašim nogama s tri dodatna načina RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3, sa Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC (Dynamic Brake Control). Pomoću multi-kontrolera možete konfigurirati sljedeće postavke preko kompletno u boji 6.5" TFT zaslona: odziv na gas uklj. karakteristike motora, zakretni moment kočenja motora, regulacija vuče (DTC), uklj. Wheellie Control, ABS i DDC (Dynamic Damping Control). A pritiskom na gumb možete prilagoditi postavke tijekom vožnje putem DTC +/- Shift. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji senzora sa 6-osi i pretkontroliranju zakretnog momenta, podrška za DTC posebno je glatka i moćna. Postupak se odvija bez obzira na brzinu prijenosa, brzinu vožnje i nagib.

Uz DTC sljedeće generacije, dobivate učinkovitiju, snažniju i sigurniju kontrolu vuče, a time i još veći zamah.

+ Saznajte više

Više stabilnosti i bolje primjene sile

Više stabilnosti i bolje primjene sile

Novi RR kao jedini ulični legalni standardni supermotocikl ima aluminijsko podvozje, koje se prije koristilo samo na trkačkoj sceni. Težina manja od 0,3 kg značajno smanjuje neispunjenu masu i rezultira značajno manjom reakcijom šasije prilikom ubrzavanja. Osim toga, amortizer, koji se može prilagoditi napetosti i odbijanju, kao i ovjes, ugrađen je što dalje od motora i tako je manje izložen toplini. To ima značajne prednosti za amortizer. Promjenom omjera nosača s 1,9:1 na 1,65:1 i povećanjem amortizernog klipa odabran je manji opružni stupanj. Ova minimalizacija trenja povećava udobnost i performanse budući da se nakupljanje snage u potpornju odvija brzo i točno. Čitav je sustav na taj način mnogo nježniji.

+ Saznajte više

Savršeno prigušenje na svim rutama

Savršeno prigušenje na svim rutama

Uz poseban pribor Dynamic Damping Control (DDC), novostvorena je filozofija upravljanja elektroničkim podvozjem, kao i mehanička komponenta prigušivanja. Bez obzira jeste li na seoskom putu ili stazi - elektronički ventil uvijek pruža maksimalno prigušenje, ovisno o načinu vožnje i svrsi. Sada je paralelna s mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, prigušenje se smanjuje ili povećava za 10 ms putem ove zaobilazne linije. Novi anodizirani plutajući klip je izuzetno osjetljiv. Po potrebi Shim paket također se može prilagoditi šasiji.

Prigušenje na vilici ovdje je regulirano na globalnoj razini i u fazama vuče i kompresije. Stupci napetosti i kompresije pojedinačno se upravljaju u vilici pomoću senzora linearnog položaja. Ovjes se po potrebi može podesiti ručno.

+ Saznajte više

Podaci i oprema

Performanse koje možete vidjeti

RR se ne srami izazova. To nije vidljivo samo iz njegovog sportskog dizajna, već i iz tehnologije koja je unutra.

PODACI I OPREMA

SNAŽAN IZGLED NA ULICI

DODATNI MODELI

spinner