S 1000 RR


Svi motocikli se isporučuju samo uz opremu propisanu zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije na ovoj web stranici mogu se razlikovati od ovoga.

BMW S 1000 RR.

SUPERLATIV SUPERMOTOCIKL.

Uvijek gurajući do krajnjih granica i u potrazi za idealnom linijom, ispod vas je 152 kW (207 KS). Neobuzdana snaga gura vaš RR na maksimum - s maksimalnim okretnim momentom od 113 Nm pri 11.000 o/min i krivuljom zakretnog momenta od najmanje 100 Nm u rasponu od 5.500 do 14.500 [o/min]. Deset godina nakon što je prva generacija RR-a prvi put očarala svijet motocikala, sada ulazimo u sljedeću razinu performansi. Pregledali smo gotovo sve komponente RR-a - od prednje i stražnje strane. Rezultat: manja težina i primjetno veće performanse. Jeste li spremni za vodeću poziciju i za pobjedu? RR vas očekuje.

DIZAJN RR-a

Odaberite vašu boju.

Karakter vašeg RR-a čini se jasnijim nego ikada prije, čak i u bojama. Možete birati između nove boje Hockenheim srebrne metalik i već poznatih boja Racing crvene i Light bijele/Racing plave metalik/Racing crvene.

*/-->

Light bijela/Racing plava metalik/Racing crvena

Predan trkačkoj tradiciji. Pošaljite signal izdaleka s našim bojama u višebojnim bojama: vozite paket visokih performansi prepun sportskih osobina, okretnosti i dinamike.

external-link-arrow-slim Created with Sketch.
*/-->

Racing crvena ne-metalik

Blještava crvena fina obrada pokazuje ono što svi razumiju: ovaj supermotocikl ima trkaće gene i spreman je da se suoči sa bilo kojim protivnikom.

external-link-arrow-slim Created with Sketch.
*/-->

Hockenheim srebrna metalik

Ime sve govori: boja Hockenheim srebrna metalik reflektira vašu ljubav prema vožnji na stazi i težnji prema idealnoj liniji.

external-link-arrow-slim Created with Sketch.

Dizajniran za vodeću poziciju.

Tko god ga pogleda, odmah postaje svjestan: ovdje stoji motocikl visokih performansi. Svaki dio RR-a osmišljen je kako bi ga najbolje iskoristio. Uzmimo, na primjer, okvir s njegovom novom tehnologijom ovjesa koja RR čini lakšim i preciznijim. Pored toga, tu je i ergonomski savršen položaj sjedenja, koji je bez premca zahvaljujući modificiranom okviru i dotjeranom dizajnu. Standardni LED farovi daju motociklu apsolutno dinamičan i agresivan izgled. Prednji indikatori proteži se po retrovizoru, što ne samo da izgleda estetski, već pruža i bolju vidljivost. Gledano straga, RR dominira u dizajnu i funkcionalnosti: "All-in-one" je moto koji ovdje vrijedi. Pored osvjetljenja registarske pločice, nosač registarske pločice sada uključuje i LED pokazivače, stražnja svjetla i svjetla kočnice.

+ Saznajte više

Spreman za stazu.

Kad je riječ o vrhunskim performansama, RR je vaš savršen partner. I to ne samo na cesti, već i na stazi. U nekoliko jednostavnih koraka možete demontirati i retrovizor i držač registarskih tablica i na raspolaganju imate trkaći motocikl.

Opcijski dostupan M paket pretvara vaš RR u vrhunsku trkaću mašinu. Ovdje se težina još jednom smanjuje za oko 3,5 kg, na samo 193,5 kg. Uz trobojnu boju Light bijela/Racing plava metalik/Racing crvena, M karbonske kotače, M lagani akumulator, M sportsko sjedalo, M šasiju (stražnji uspon i zakretni okretni zamah), dobivate i Pro način vožnje s konfigurirajućim načinima rada Race Pro 1-3 i elektroničkim asistencijskim sustavima, kao što su DTC +/- mjenjač, ​​ABS postavke, ponovno podešavanje motora, upravljanje kotačima i proklizavanjem i još mnogo toga.

+ Saznajte više

4-CILINDRIČNI REDNI MOTOR

152
kW (207 KS) pri 13,500 o/min
100
Nm (min.) od 5,500 do 14,500 o/min
193.5
kg DIN dopuštena masa, izmjereno s M paketom
14,600
o/min max.
Četverocilindrični četverotaktni linijski motor hlađen vodom/uljem

Četiri cilindra i performanse bez premca.

Četiri cilindra i performanse bez premca.

Novo dizajnirani, četverocilindrični motor novi je RR pogon snage. Ne samo da je vršna snaga povećana na 152 kW (207 KS) pri 13.500 o/min, već je optimizirana i krivulja zakretnog momenta. Zahvaljujući novoj tehnologiji BMW ShiftCam, koja odabire vrijeme otvaranja ventila i podizanje ventila pomoću bregastog vratila, čak i u malim i srednjim brzinama motora, primjenjuje se znatno više okretnog momenta i snage.

Pored toga, brojne druge komponente prilagođene su za daljnju optimizaciju težine, prostora i dizajna. Oni uključuju novi vremenski koncept, šuplje izbušene ventile od titana i poboljšani i samo-ojačavajući multi-disk, anti skočno vlažno kvačilo (-20N). Motor je sada 4 kg lakši i uži, što poboljšava upravljivost i ergonomiju. To ćete primijetiti odmah kada prvi put krenete u vožnju.

+ Saznajte više

DOŽIVITE TRKAĆI ZVUK RR-A

NAJVAŽNIJE ZNAČAJKE RR-A

Pregled tehničkih karakteristika.
  • Već pri prvom ubrzanju primijetite: izvrsna krivulja zakretnog momenta ovog motocikla zadivljuje čak i pri malim i srednjim brzinama. To se uglavnom zahvaljuje tehnologiji BMW ShiftCam. Ovdje se usisnim ventilima upravlja po potrebi pomoću upravljačkog bregastog vratila. Ovisno o brzini, vrijeme otvaranja i podizanje ventila podešavaju se kako bi se osigurala najbolja učinkovitost za vas i vaš RR.

  • RR ima ABS i ABS Pro, ovisno o vašem načinu vožnje: RAIN, ROAD, DINAMIC, RACE ili RACE Pro-1 do 3. Dakle, vi odlučujete treba li vaš motocikl maksimalnu stabilnost ili najveće moguće performanse.

  • Na cesti ili na stazi: ova je značajka nužna. Jer uz standardnu ​​značajku Shift Assistant Pro s blipper funkcijom mijenjate brzine bez pritiskanja kvačila gore i dolje. Tako da se možete u potpunosti usredotočiti na put. U isto vrijeme, nosivi utjecaji na karoseriju i stražnji kotač svode se na minimum. Rezultat: brži ste, stabilniji i možete uživati ​​u još većim performansama i više užitka u vožnji.

  • RR dolazi s opcijom opremljen DDC-om sljedeće generacije. Sada je elektronski ventil paralelan s mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, prigušenje se smanjuje ili povećava za 10 ms putem ove zaobilazne linije. Za autocestu ili stazu uvijek se možete osloniti na savršeno prigušenje. Opruga ovjesa također se može podesiti ručno.

  • Standardni LED farovi daju RR-u svoj novi nepogrešivi sportsko-agresivni izgled. To se ne odnosi samo na prednja svjetla, koja su u novom RR-u premještena s obruba na retrovizor, već i na zadnja, gdje su pokazivači smjera, kočnica i stražnje svjetlo kombinirani u jednoj komponenti.

  • Referentna vrijednost u segmentu supermotocikala: TFT prikaz RR. Sa 6,5" imate savršen pregled. Možete birati između zaslona Pure Ride koji je sveden na osnovne ili jednog od tri Core Ride ekrana koji prikazuju druge važne podatke. Sve pod kontrolom s multi-kontrolerom: jednostavno se pomičite kroz izbornik vašeg 6.5" TFT zaslona i pristupajte raznim funkcijama i postavkama - bez skidanja ruku s upravljača. Dakle, vi ostajete u potpunosti u nadzoru nad svim tim.

  • Novi RR ne samo da je lakši za samo 197 kg, već je dobio i savršenu ergonomiju. Okvir, spremnik, sjedalo, rep i nogavice svi su modificirani radi veće podrške, slobode kretanja, više povratnih informacija i boljeg zatvaranja koljena.

    Međusobna interakcija prebrušenih oslonaca za noge i nove ergonomije upravljača sa M sjedištem, uz još više povratnih informacija, nudi vam neumornu vožnju i omogućava vam dulju vožnju i koncentraciju na postizanje bržeg vremena kruga.

  • Novi RR opremljen je aluminijskim ljuljačkom rukom i nudi vam bolju raspodjelu snage i manje reakcija šasije prilikom ubrzavanja kao u moto sportovima. Time se štede gume. Standardni amortizer novog RR-a sada je dalje od motora i zbog toga je manje izložen toplini. Pored toga, ugrađen je veći klip za prigušivanje. To rezultira stalnim stupnjem prigušenja u svim situacijama u vožnji.

  • Kod standardnog sjedala odmah ćete primijetiti sljedeće: ovaj je sustav dizajniran sa savršenim povratnim informacijama. To omogućava ne samo veću slobodu kretanja, već i savršenu količinu kontakta s motociklom tijekom vožnje. Standardna visina sjedala je 824 mm, a stepenica luka je 1,829 mm.
    Pored standardnog sjedala, tu je i opcionalno M sportsko sjedalo za novi RR. Njegov pokrov otporan na klizanje i tvrđa pjena štede energiju kada ubrzavate ili kočite jako, a motociklu donosi veću stabilnost. M sportsko sjedalo dio je M paketa. Dostupan je u tri visine sjedala (814 mm, 824 mm i 849 mm) kao poseban pribor.

  • Toliko je lako i brzo pretvoriti vaš RR iz krstarećeg motocikla u trkaći stroj: stražnja svjetla integrirana u LED pokazivače i svjetlo registarske pločice pridruženi su jedinici držača registarske pločice. Velika prednost ovdje je u tome što u samo nekoliko jednostavnih koraka možete ukloniti držač registarske pločice i rasvjetu i biti spremni za krug u najboljem vremenu.

  • Četiri načina vožnje standardno su korištena s RR-om: RAIN, ROAD, DINAMIC i RACE. Sva četiri su savršeno prilagođena odgovarajućim uvjetima i pružaju više performansi ili veću stabilnost i sigurnost, po želji. Trkači, posebno, za svoj novac dobivaju vrijednost pomoću posebnog dodatnog načina vožnje. Uključeni načini RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3 mogu se individualno prilagoditi motoru (leptir za gas), kočnici motora, kontroli vuče (DTC), kontrola okretanja kotača (DTC), ABS i ABS Pro - tako da možete postići najbolje moguće performanse u svakom krugu. Također imate pristup dodatnim značajkama kao što su kontrola pokretanja, ograničenje brzine na stazi, pomoćnik Pro za kretanje uzbrdo (HSC Pro) i dinamička kontrola kočenja (DBC). Dodatni posebni sustav pomoći u vožnji: elektronička kontrola dinamičkog prigušivanja (DDC). Maksimalno prigušivanje može se smanjiti prema potrebi u 10 ms pomoću paralelnog zaobilaznog ventila kojim upravlja DDC. To znači maksimalne performanse u svakom trenutku zahvaljujući kontaktu s cestom i na taj način dobivate preciznost vožnje u obliku utrke zahvaljujući optimalnoj, kristalno čistoj povratnoj informaciji.

Tehnologija stvorena za maksimalan učinak u svakoj situaciji.

RR je tehnički letač s prianjanjem na cesti: četriri standadna načina vožnje RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE već pokrivaju brojne stilove vožnje u raznim uvjetima. Pro način rada kao poseban pribor polaže trkaći svijet vašim nogama s tri dodatna načina RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3, sa Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC (Dynamic Brake Control). Pomoću multi-kontrolera možete konfigurirati sljedeće postavke preko kompletno u boji 6.5" TFT zaslona: odziv na gas uklj. karakteristike motora, zakretni moment kočenja motora, regulacija vuče (DTC), uklj. Wheellie Control, ABS i DDC (Dynamic Damping Control). A pritiskom na gumb možete prilagoditi postavke tijekom vožnje putem DTC +/- Shift. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji senzora sa 6-osi i pretkontroliranju zakretnog momenta, podrška za DTC posebno je glatka i moćna. Postupak se odvija bez obzira na brzinu prijenosa, brzinu vožnje i nagib.

Uz DTC sljedeće generacije, dobivate učinkovitiju, snažniju i sigurniju kontrolu vuče, a time i još veći zamah.

+ Saznajte više

Više stabilnosti i bolje primjene sile.

Više stabilnosti i bolje primjene sile.

Novi RR kao jedini ulični legalni standardni supermotocikl ima aluminijsko podvozje, koje se prije koristilo samo na trkačkoj sceni. Težina manja od 0,3 kg značajno smanjuje neispunjenu masu i rezultira značajno manjom reakcijom šasije prilikom ubrzavanja. Osim toga, amortizer, koji se može prilagoditi napetosti i odbijanju, kao i ovjes, ugrađen je što dalje od motora i tako je manje izložen toplini. To ima značajne prednosti za amortizer. Promjenom omjera nosača s 1,9:1 na 1,65:1 i povećanjem amortizernog klipa odabran je manji opružni stupanj. Ova minimalizacija trenja povećava udobnost i performanse budući da se nakupljanje snage u potpornju odvija brzo i točno. Čitav je sustav na taj način mnogo nježniji.

+ Saznajte više

Savršeno prigušenje na svim rutama.

Savršeno prigušenje na svim rutama.

Uz poseban pribor Dynamic Damping Control (DDC), novostvorena je filozofija upravljanja elektroničkim podvozjem, kao i mehanička komponenta prigušivanja. Bez obzira jeste li na seoskom putu ili stazi - elektronički ventil uvijek pruža maksimalno prigušenje, ovisno o načinu vožnje i svrsi. Sada je paralelna s mehaničkim ventilom. Ako je potrebno, prigušenje se smanjuje ili povećava za 10 ms putem ove zaobilazne linije. Novi anodizirani plutajući klip je izuzetno osjetljiv. Po potrebi Shim paket također se može prilagoditi šasiji.

Prigušenje na vilici ovdje je regulirano na globalnoj razini i u fazama vuče i kompresije. Stupci napetosti i kompresije pojedinačno se upravljaju u vilici pomoću senzora linearnog položaja. Ovjes se po potrebi može podesiti ručno.

+ Saznajte više

PODACI I OPREMA

Performanse koje možete vidjeti.

RR se ne srami izazova. To nije vidljivo samo iz njegovog sportskog dizajna, već i iz tehnologije koja je unutra.

PODACI I OPREMA

DODATNI MODELI